רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 3 בדצמבר 2012

על אפו וחמתו של משה גפני יעקב אשר הוא המועמד השלישי של 'דגל התורה' והמחבלים קוראים למלחמה

ההכרעה נפלה ועוד לפני הישיבה, מרן הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן טילפן ליעקב אשר ראש עירית בני ברק וביקש ממנו שיהיה בחדר צדדי לצד ישיבת 'מועצת גדולי התורה' כשהוא יודיע כי הוא המועמד שלו למקום השלישי אחרי משה גפני ואורי מקלב

כבר יממה שמדברים כי הוא המועמד, מראש הוא היה ברשימת תשעת השמות שהונחו על שולחנו של הרב שטיינמן שעבר על אחד אחד מהם, שוחח גם עם כמה אחרים שהתנגדו לא רצו לדוגמא יצחק רייך נקרא לבית הרב שטיינמן אבל אמר כי אין לו ענין בתפקיד הוא רוצה להמשיך לטפל ברשת הגנים

הרב שטיינמן קרא למשה גפני ואמר לו כי יש לו כמה מועמדים וישמח אם יאמר לו במי הוא מעוניין, אבל משה גפני לא רצה אף אחד מהם מפני שאינם מחבלים. הוא פסל את כל השמות כולל את של יעקב אשר. משה גפני ניסה לשכנע את הרב שטיינמן כי יש לקחת מועמד שיהיה קרוב למחבלים אבל הרב שטיינמן אמר לגפני כי הוא לא שאל אותו מי מתאים לתפקיד אלא עם מי הוא יכול לעבוד יותר טוב

בסופו של דבר הרב שטיינמן הציג בפניו את שמותיהם של סורוצקין מלב לאחים ואת יעקב אשר. גפני השתולל מזעם פסל את סורוצקין וטען כי גם יעקב אשר לא ימצא חן בעיני המחבלים אבל הרב שטיינמן אמר לו כי לא הוא יחליט מי יהיה המועמד השלישי בסך הכל הוא נשאל עם מי יהיה לו יותר נח לעבוד

גפני יצא מבית הרב שטיינמן אבל וחפוי ראש, והרב שטיינמן צלצל ליעקב אשר ואמר לו כי בחר בו, והוא מבקש ממנו להיות קרוב לישיבת 'מועצת גדולי התורה' ויקרא להכנס לאחר שיבחרו בו

המחבלים כשנודע להם כי יעקב אשר השלישי ולא מנחם כרמל או מי קרוב למחבלים משתוללים, הם מתכנסים עתה במהירות להחליט על צעדיהם, בעוד כמה שעות נדע אם הם מריצים מפלגה

13 תגובות:

  1. "בין הרב אלישיב להרב שטיינמן ההבדל בין שמים לארץ - לא עוד דיקטטורה של יחיד אלא שולחן 'מועצת' היא המחליטה בסופו של דבר"

    זה היה הכותרת של הפןסט שלך רק לפני כמה ימים
    וא"כ נשאלת השאלה לשיטתך, איך החליט כאן הרב שטינמן לפני הישיבה?

    אשמח אם תחכים אותי

    השבמחק
    תשובות
    1. אנסה להחכים אותך.

      אנסה להחכימך בדבר פשוט.

      לך נראה שהמועצת זה מקום לויכוחים , ואם אין ויכוחים זה נקרא החלטת יחיד , אבל אם הראש הוא חכם הוא מתייעץ קודם עם החברים , ומביא החלטה בשלה עם הסכמה של החברים בהתיעצות קודמת.


      הרי לפי השמועות הרב שטיינמן התיעץ אם חלקם או כולם לפני שהחליט , ואפילו עם משה גפני .

      אבל הרי ברור שכדי להחליט רשמית יש לכנס את המועצת ולדון בגלוי על מה שסיכמן מאחרי הקלעים , המועצת זה לא מקום לויכוחים אלא מקום לדון בדברים השנויים במחלוקת , ואת נושא המינוי הרב שטיינמן ליבן קודם , וכינס את המועצת לוודא שיש הסכמה גורפת , זו השיטה בכל גוף ציבורי וכך נכון לעשות.

      מחק
    2. הרב שטיינמן התייעץ עם רוב חברי המועצת והסכימו על רשימה של כמה שהרב שטיינמן יבחר אחד מהם את מי שהוא מבין שטוב יותר, וגם אז הוא לא הזמין את משה גפני ונועץ עמו עם מי הוא יכול לעבוד יחד רק אחרי ששמע את כולם בסיבוב של טלפונים בין חברי המועצה הדבר אושר ורק אז הוא הודיע ליעקב אשר. מציאות היא שעד הבוקר לא היה בטוח מי המועמד הסופי

      מחק
  2. פשוט מאד כי ברגע שחברי המועצה ישמעו את דעתו הם יאמרו אמן וזהו אבל אם בכל זאת תהיה התנגדות ורוב למישהו אחר כמובן שההחלטה תשתנה ולכן הוא אמר לו לחכות בחדר צדדי על מנת למנוע ממנו בזיון ואכזבה למקרה חריג שכמובן רק בתיאוריה

    השבמחק
  3. ורק אני חושב ומרגיש שמדובר בחבורת תינוקים, שרבים ועושים עסק על מקום 3 בדגל, שזה 7 ברשימת ג' - מקום דמיוני לחלוטין!!
    מוזר מאד, לפתוח מריבה על כזה דבר, ממש גדר של דברים שלא באו - ולא יבואו- לעולם, לא בבחירות 18,ולא ב19 וכו וגו עד ביאת משיח

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יכנסו 6 אז השביעי מקבל רוטציה של החצי השני במקום אחד מאגודת ישראל, ולזה יש סיכוי, כבר היה בעבר 6

      מחק
    2. לכאו' אם יש פילוג בליטאים, והרי יש!
      למה שאגודה יתנו מקום לדגל? יגידו להם, איהו דאפסיד אנפשייהו!!

      מחק
  4. הבלוג שלך צריך להיקרא גור ושאר החרדים אתה לא יכול בלי לדחוף את גור לכל דבר גם מה שלא שיך אליהם כמו בכתבה על הרב אמנון יצחק שבתמונה המצורפת רואים את הרב אמנון יצחק אומר מזל טוב לחנוך זייברט מעסקני גור אותו הדבר בתמונה זו שהכתבה מדברת על דגל התורה ורואים בתמונה את משה חיים שינפלד מעסקני גור

    השבמחק
  5. צודק הכותב מעלי וחיים הינו בר פלוגתא, והייתי רוצה לראות את הגהינום שלו, ישרפו לך את הזקן העליון והתחתון גם יחד, ידחפו לך בישבן מוטות בוערים, חמור , חלאת המין האנושי ! אני יודע שתצנזר, אגב לא לחינם אתה מעוכב כניסה לישראל, אתה הרי גבר, אז בא פעם למנחה באיצקוביץ, בניך ממזרים! בנותיך זונות, ואתה פותח רגליים ופה על מאורם של ישראל, בוןש והיכלם לך, יהודון מלוכלך, אשר ידיו מלאים בזימה ואכמ"ל...... מי אתה השפל שבשפלים שסופר כניסות לעצמו, היטלרון קטן וזב חוטם, גם שעושים אחדות אתה מנסה לקלקל ולסכסך, פשוט אדם מגעיל דוחה, גס , ממזר על כל המשתמע מכך, שאני רואה אותך אני חושב שאכן דרבין צדק ואתה נולדת מקוף...... תשמיץ תלכלך ותיכנס הלאה להעלות כאילו את מספר הצפיות, יעזור השם שתיפגש עם איזה כושי במעלית שימשיך לך את הפתח בפראק עד הגרון!!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס3 בדצמבר 2012 בשעה 20:27

      איזה תגובות מאירות עיניים מהמחבלים (אני מניח, לאור המקום בו הם נמצאות) אכן סמל ומופת להנהגתו הנפלאה של מרן ר' שמואל, אין ספק השתכנעתי לחלוטין שאין מנהיג הדור בלתו וזרוע קודשו נתי גרוסמן הי"ד.

      מחק
    2. יש לך פתרון יעיל ומצויין במקום לקרוא אותו, להתעצבן עליו ולקלל: פשוט מאוד: אל תפתח ואל תתעצבן, וממילא לא תקלל!!!!!

      מי שלח אותך לקרוא, להתעצבן ולקלל: אם אתה יודע שהוא לא אמין, שכביכול משפחתו הרוסה בגלל שחיתותו, והילדים שלו הם כמו שתיארת בגלל רשעותו, אם כן: למה אתה פותח הבלאג "שלו" בכלל?, הרי אני לא פותח שום דבר שיהיה באותם גדרים שאתה מתאר אף לא "לדעת מה אומר" כי הרי הוא לא אמין (לדעתך) ולא שווה יותר ממה שנוער חמור, אלא מאי...

      ההמשך (של אלא מאי) תדע אותו לבד...

      מחק
  6. חבר של חיים מילדות3 בדצמבר 2012 בשעה 21:02

    בס"ד
    למגיב האנונימי שהגיב בצורה כזאת נבזית ושפלה, שלא מתאימה לשום אדם מן הישוב אפילו חילוני לא מתבטא כך,
    זה רק מוכיח עד כמה אתה צבוע, שאתה מתפלל 3 פעמים ביום וכאילו שומר על קלה כבחמורה, אבל כ"ז רק צביעות, שאפילו ב"ב לא יודעים איזה מטונף וצבוע מסתובב וישן איתם בביתם,
    ןלמען הסדר הנכון,
    כדאי שתדע,
    אני חבר של שאולזון מילדותו ועד היום הזה,
    הוא בכלל לא ברח מהארץ ובוודאי לא בגלל הסיבה שמנית, אשתו היא אמריקאית בת יחידה להורים בארה"ב, אביה חלה ונפטר, היא סועדת את אמה החולה עד היום הזה, הוא מגיע לארץ 3-4 פעמים בשנה כל פעם ל-5 ימים בערך, וגם ישבנו ואכלנו מ"ס פעמים בארץ ביחד,
    וע"ז אמרו כבר חז"ל, היזהרו מן הצבועים.

    השבמחק
  7. המדיניות שלי בבלוג הוא לאפשר כל ביקורת עלי אפילו הכי קשה, אני ב"ה בנוי להתמודד עם כל סוגי הביקורת ואגלה לכם סוד אני אוהב ביקורת ענינית כאשר יורדים עלי ונותנים לי בשיניים אני נהנה מפני שזה מחכים אותי, אני אוהב להתמודד עם המצבים הכי קשים מפני שרק כך מבררים נושא וענין
    אבל, ישנם כאן מי שמשתמשים בניבולי פה ומכערים את עצמם לא אותי, אני לא מתרגש ממי שמדבר בשפה כזו, מפני שאדרבה זה מוכיח מיהו זו הסיבה שתראו שאני לא מוחק אפילו מי שכותב כך. אבל כמה פנו וטענו כי אמנם לי זה לא מפריע אבל לקוראים זה מפריע מאוד הלשון הגסה הזו. אז לכן אמחק ניבולי פה
    גערער או מי שזה לא יהיה שכותב כאן כל יום וכמעט כל שעה נגדי, תכתוב ומה שיותר יותר טוב, אבל ענינית ובלי ניבול פה, תוכיח שאני זה וזה וזה וזה הכל הולך, אבל כשאתה כותב ניבולי פה אתה מזיק לעצמך ולאחרים לא לי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.