רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 15 בדצמבר 2012

ש"ס מכה בחזרה בפשקוויל נגד אמנון יצחק ושואלת איך פוליטיקה מתלבשת עם תשובה?


2 תגובות:

  1. א.1. 'כח להשפיע' תפעל להורדה של מחירי המזון הבסיסיים וקביעת מחיר הלחם האחיד בשקל אחד.

    א.2 'כח להשפיע' תדאג כי הממשלה ומוסדותיה יפעלו לפיקוח על המחירים של הסחורות והמוצרים הבסיסיים הנוגעים לצריכת אוכלוסיות החלשות ולרווחתם.

    א.3 'כח להשפיע' מצדדת בתמיכה בנזקקים, בחסרי ישע, במוגבלים ובקשישים שאינם מצליחים להתפרנס בכוחות עצמם. 'כח להשפיע' תעשה לקידום עבודה יצרנית ועצמאות כלכלית בעידוד תחרות חופשית ויזמות, ובכך להגביר את היצע 'כח להשפיע' ואת הסיכוי להתפרנס.

    א.4. 'כח להשפיע' תפעל להחזרת הקרקעות של הקיבוצים והמושבים לאוצר המדינה ותפעל למתן פתרונות בניה זולים לזוגות צעירים בקרקעות אלו.

    א.5. 'כח להשפיע' תדאג להחזרת יחס הון עצמי אשר יאפשר קניית דירה ראשונה ובכך תינתן האפשרות הכלכלית לזוגות צעירים לקחת משכנתא ולקנות בית.

    א.6 'כח להשפיע' תדאג להקמתן של וועדות חקירה ממלכתית או ציבורית בנושאים הבאים:

    1. איתור נכסי ניצולי השואה ממדינות שמהן באו (אירופה ומדינות ערב) ותביעתם על ידי המדינה ו/או מי מטעמה.

    2. פיצוי כספי לניצולי השואה אשר עלו ממדינות ערב ותביעתם ממדינות אלו על ידי המדינה ו/או מי מטעמה.

    3. גניבת כספם של יהודי תימן ועולי ארצות המזרח ערב עלייתם לארץ על ידי שליחי הסוכנות והחזרת כספים אלו לבעליהם החוקי או ליורשם.



    א. 7 'כח להשפיע' תכיר בשואת יוצאי מדינות ערב ותדאג לתביעת התשלומים מהמדינות בהם אירעה השואה.חוזר על עצמו בסעיף א.6 ס"ק 2

    א. 8 'כח להשפיע' תתבע את כל הנכסים של יהודי מדינות ערב.חוזר על עצמו מסעיף א.6 ס"ק 3

    א. 9 'כח להשפיע' תדאג לפטור מלא של כל מי שהוכר כניצול השואה עד 120 שנה מתשלומי ארנונה חשמל מים נסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבוריים למעט מוניות מטוסים ואניות.

    א. 10 'כח להשפיע' תדאג לשימוש צודק לפי קריטריונים שייקבעו לחלוקת כספי האפוטרופוס הכללי של מדינת ישראל ותדאג למכירת כל נכסי הנדל"ן שברשות האפוטרופוס ואשר לא נדרשו לאחר פרק זמן של 25 שנה כאשר תמורתן תועבר לפתיחת קרן חסד לאוכלוסיות חלשות ונחשלות על פי קריטריונים שיקבעו.

    א. 11 'כח להשפיע' תדאג לחקיקה נגד 'תספורות'/מחיקת חובות של אנשי עסקים דבר הפוגע בכספי הפנסיה של אזרחי מדינת ישראל ובכספם.

    א. 12 'כח להשפיע' תדאג לביטול כל ההטבות של החברות הציבוריות והממשלתיות של מדינת ישראל כגון: נמלי ישראל, חברת חשמל, חברת מקורות וכדו'.

    א. 13 'כח להשפיע' תבטל את סעיפי ותקציבי הפרסום בכל החברות הממשלתיות והציבוריות שהינם מונופול ותפנה כספים אלו לטובת הציבור.

    א. 14 'כח להשפיע' תומכת בכלכלה חופשית ובהתערבות מוגבלת של המדינה בפעילות הכלכלית של תושביה.



    השבמחק
  2. אם היה מצב לעשוות משהו ממה שהר אמנון יצחק מציע היה עושים את זה ממזמן

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.