רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

ללא כל שמץ של בושה - מנחם כרמל הוא ה'מורשת' של הרב אלישיב? - עפרא לפומיה

לו הייתי חסיד או תלמיד מובהק של הרב יוסף שלום אלישיב הייתי קורא למלחמה על הרב צבי פרידמן מראשי המחבלים ועל כל הנלווים עליו מפיצי השמועה הרעה מוציאי הדיבה על הרב יוסף שלום אלישיב כי הוא השאיר לנו 'מורשה', ומה היא? מנחם כרמל

לא רציתי להאמין עד להיכן מרחיקים הדברים עד שהם בעצמם אינם קולטים מה הם אומרים ומה הם עושים. ר' צבי פרידמן מרבני וראשי המחבלים שיגר מכתב לפני ישיבת 'מועצת גדולי התורה' לרבנים חברי המועצה שבו הסביר כי הרב יוסף שלום אלישיב השאיר לנו 'מורשת' ועלינו לכבד אותו. הוא מינה את מנחם כרמל למקום השלישי הרי שתורה היא ואי אפשר לזוז מזה

איני נכנס עימו לוויכוח האם לאחר פטירת הרב אלישיב כאשר מונה מנהיג חדש האם עלינו לעשות דוקא כרצון הרב אלישיב - אם היה דבר כזה - או שעתה יש מנהיג לבירא והוא קובע מי ייצג את דגל התורה. לצורך שורות אלו נקבל כי שומרים על 'מורשת' הרב אלישיב, האם באמת זו ה'מורשת' של הרב אלישיב, מנחם כרמל?

אוי לאותה בושה, איך אפשר להוציא מילים כאלו מן הפה. מדובר במחוצף עז פנים שהרים יד בתורת משה, מי שנלחם בגדולי ישראל, מי אשר קרא למלחמה נגד רוב גדולי ישראל, מי שמרד במקורו, מי שאפשר למלאות עליו דף שלם של 'מעשים טובים' שה' ישמרנו, הוא המורשת של הרב אלישיב?

האינכם קולטים כי אתם בדיבוריכם אלה מבזים את הרב אלישיב? האין הוכחה טובה ממכתב זה כי אין לכם כל כוונה לשמור על כבודו של הרב אלישיב או על מורשתו אלא הינכם פוליטיקאים מלוכלכים שלא איכפת לכם להוריד את רמתו וכבודו של הרב אלישיב לשאול על מנת להשיג את האינטרס הפוליטי

שוב, אם הייתי תלמיד מובהק של הרב אלישיב, הייתי ממלא את פיו של אותו הרב פרידמן בעפר וזועק: עפרא לפומיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.