רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 בדצמבר 2012

בן ארי ומרזל יקימו את המדינה הפלשתינאית - בגללכם הימין יאבד בין 2 ל-3 מנדטים

איני מתערב בנעשה בתוככי המפלגות, ומבחינתי שכל מי, יצביע למי שבא לו. אין זה משנה לי אם קוראים להם בשם הזה או אחר. מה שחשוב לי בבחירות הנוכחיות שהציבור הנאבק ונלחם על שלמותה של ארץ ישראל לא יאבד מנדטים. חייבים להבטיח שיהיה רוב מספיק שימנע כל נסיון של להעביר שטחי ארץ ישראל לידי הערבים

ולכן כשאני שומע על ההימור שעושים עתה בן ארי ומרזל מקימים מפלגה משלהם שאין לה כמעט כל סיכוי לעבור את אחוז החסימה, זה מפחיד אותי יותר מכל. מפני שאם חלילה הם מתמודדים ומקבלים חמישים אלף קולות ולא עוברים את אחוז החסימה הם שרפו בין 2 ל-3 מנדטים לימין

אסור לשכוח בשביל לעבור את אחוז החסימה הם זקוקים ל-70 אלף קולות ואין להם את זה. הם חיים בדמיון פרוע. עבורם לעבור את אחוז החסימה זה מעין ניסי יציאת מצרים, ולכן, אם אכן הם מתכוונים ורוצים בטובת ארץ ישראל הם חייבים עוד השבוע למצוא דרך להשתלב במפלגות שעוברות את אחוז החסימה ולמנוע בכך רוב לצד המבקש לעשות הסכמים עם הערבים על חשבונה של ארץ ישראל

אני פונה מכאן לבן ארי ולמרזל, אנא ואנא, על תעשו את השטות הזו, אל תרוצו לבד, אין לכם סיכוי לעבור את אחוז החסימה, תשתלבו באחת המפלגות הימניות וככה ננצל כל קול על מנת למנוע פגיעה בשלמותה של ארץ ישראל

אי אפשר ואסור להמר כאן, אסור לקחת סיכון כלשהו מפני שבנפשנו ועתידנו הדבר

אל תשכחו, אם תרוצו לבד נעשה הכל לפקוח עיני עוורים שיידעו כי כל קול עבורכם הוא לפח ועזרה גדולה לשמאל ולערבים. מי שבאמת רוצה בטובת ארץ ישראל חייב להצביע אך ורק למפלגה שעוברת את אחוז החסימה ולא למי שמהמרים על חשבון עתיד ארץ ישראל

39 תגובות:

  1. לדעתי אתה טועה הנסיון הוכיח שהימין שוה זבל נקודה ככה זה היה עם בגין וככה זה עם ביבי וככה זה ימשיך הלאה ובפרט בכל הנוגע ליהדות וע"ז נאמר אם השם לא ישמור עיר שוא שקד שומר מי שמוכר בפועל את ארץ ישראל לפליסטינים וכן את כל עניני היהדות פה בארץ ישראל הוא בעיקר הימין וחבל להשקיע מנדטים בימין וממילא כל ההליכה לבחירות הוא רק להביע את העמדה של הבוחר השאר הכל רק בידי שמים

    השבמחק
  2. אם הבית היהודי רוצה את קולות הימין הקיצוני שיציבו אותם בראש רשימתם עם איחוד טכני כמו דגל ואגודה נקודה אין פתרון אחר ושיפסיקו להתבכיין

    השבמחק
  3. אתה מיתמם - החרדים כבר הקימו את המדינה הפלשתינית כשבכו לדיין שיתן את הר הבית לערבים. כשהצביעו בעד עקירת יהודים מבתיהם כדי לתת לערבים את גוש קטיף וכו' וגו'.אחרי שהם הביאו עלינו את השואה כשאסרו לעלות לארץ, והביאו את השואה כאן על אלפי יהודים שנעקרו, הגיע הזמן שישתקו ויתנו לבן ארי לנסות לתקן.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מזכיר לי הסיפור של שניים שהתחילו לריב בבית הכנסת, פתאום קפץ אחד מהם ואמר לשני: מה אתה בכלל מתערב לי, לך תטפל בבת המקולקלת שלך שכל לילה רואים אותה עם גבר אחר: אמר מה שאמר והסתלק.
      למחרת רואה אותו רב הקהילה ואומר לו: מה זה שאתה דברת אתמול? הרי לבן אדם הזה אין לו בנות בכלל ואפילו הילדים שהתחתנו, אין להם בנות בכלל?
      ענה לו: יודע זה וגם ידעתי את זה אתמול, אבל מי ששמע מה שאמרתי בבטחון גמור, יחשוב, אולי זה לא הבת, אולי זו היא אשתו, אולי אחותו, אבל אף אחד לא יחשוב שלא היו דברים מעולם...

      מחק
    2. מוסא
      במקרה הזה הסיפור מתאים למי שהביאו אתה הוא המוציא לעז.
      1 צודק את הנקודה של הר הבית לא ידוע לי אבל בשאר הדברים הוא צודק.

      מחק
    3. מצאתי את הטענה של 1 מאוד גורם הנה הציטוט.
      השמועה מספרת שמיד לאחר המלחמה משה דיין (שר הביטחון דאז) מסר את מפתחות ההר לוואקף המוסלמי בלחץ של גורמים חרדיים .

      מחק
  4. בן ארי הוא תלמיד של כהנא כמו מרזל, הם מדמיינים שהם יחזרו לאותם ימים.
    חיים ספר לנו כמה אקשן היה בכנסת אז כשכהנא היה ח"כ, הצעירים של היום לא יודעים.

    השבמחק
  5. מוטב היה להיהרג בשואה הפיזית מאשר להיהרג בשואה הרוחנית כאן בארץ הקודש ואם אתה חילוני חבל שהיטלר לא חיסל אותך או את שורשיך

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מדבר שטויות , ולמה אם הוא חילוני היטלר צריך לחסל אותו? 2. ומה הכוונה שורשיו הרי שורש היהודי זה האבות הקדושים והאור אין סוף , לכן כנראה אתה מהערב רב .

      הקב"ה שונא כאילו דיבורים.
      אם זה מה שמנחם את ההרוגים בשואה הם במצב קשה , היות והם לא התוודו על חטאתם שלא עלו לארץ , ותיכף יהודי חוץ לארץ אם יחשבו שעדיף להיהרג ולא לבוא לארץ , אז הקב"ה ימלא את רצונם.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס3 בדצמבר 2012 בשעה 3:19

      דוב, אם אתה מאמין בדברי חז"ל אז אתה יודע ש"גדול המחטיאו יוצר מן ההורגו" ולפי זה אבן היורה צודק הציונים העבירו מאות אלפי יהודים על דתם (את יהדות ספרד למשל שהיו רובם ככולם שומרי מצוות בחו"ל והציונים העבירום על דתם, את התימנים והרבה מאוד אשכנזים ההיסטוריה ידועה ואינה ניתנת לוויכוח) ואם אינך מאמין בדברי חז"ל אז הינך אפיקורס. לא סתם אומרים שהד"לים יכולים להיות יר"ש אך יש להם שמים אחרים...

      מחק
    3. אם כל היהודים היו עולים לארץ ישראל הציונים לא היו מצילחים לקלקל אף אחד , עוד יותר מכך , אם החרדים בארץ ישראל היה איכפת להם באמת מהקב"ה גם לא היו מקלקלים , אבל דוקא מי שיש לו חלק בכל הקלקול של הציונים הם בעלי ההשקפה של היורה.

      מחק
    4. עוד נקודה האשכנזים החרדים זלזלו בציבור הספרד ולא היו מוכנים להקים להם מוסדות לימוד תורניים , החינוך העצמאי נתן מענה חלקי ולא מלא היות והאשכנזים לא רצו להתערבב עם הספרדים בגלל גזענות , בקיצור הגזענות של האשכנזים החרדים גרמה לקלקול הציבור הספרדי

      מחק
    5. אלעס איז אונזערס3 בדצמבר 2012 בשעה 10:41

      עכשיו אתה ממש עובר לשקרים! החילונים כלאו את הספרדים במעברות ולא נתנו לחרדים להיכנס, תוך שיכנוע שבא"י אין צורך לשמור מצוות ותוך איומים לאי נתינת מקום עבודה, ובזמן שהד"לים ישבו ושתקו החרדים ניסו ללא הרף להסתנן לאותם מקומות להראות שלהם שיש שומרי מצוות בא"י ולרשמם לחינוך תורני (על ארגון "פעילים" שמעת?) תוך מכות ואיומים מצד החילונים. והשאלה האמתית היא "ומה אתם עשיתם?" באיזה מערכה על עניין דתי הד"לים השתתפו??? אף לא אחת! ולמרות שרבניכם הרב שפירא והרב מרדכי אליהו שניהם אסרו שירות לאומי לבנות באופן מוחלט, אתם מצפצפים עליהם! דבר אין לכם עם תורת ישראל, תנועתכם הנה לאומית גרידא כתנועות הלאומיות בגרמניה ובהונגריה. אז קודם תראו שאכפת לכם מהתורה ולומדיה קודם תשתתפו במערכות החרדים ואחר כך רק תוכלו להלין על ההתנתקות. מעולם לא עמדה הציונות ה"דתית" לצד החרדים בשום דבר ועניין אז אל תבואו בטענות.

      מחק
    6. אתה לא יודע היסטוריה , אתה יודע רק מה שהעסקנים החרדים מוכרים לך תמשיך כך אבל אל תקרא לי שקרן.

      כשאתה תדע כמה העסקונה החרדית מגעילה כנראה יהיה כבר מאוחר.

      אתה חושב שבאמת העסקנים של פעם שמעו לגדולי ישראל , אתה חי בטעית הם עשו כחפצם ודאגו רק לעצמם או למשפחתם ותו לא.
      אתה לא חייב להאמין לי ואני לא יביא עכשיו את כל המקורות שלי , אבל אני יודע בביטחה שכגולי ישראל לא יכלו לומר את האמת כי פחדו מהעסקנים.
      ביומני טולנא יש גם אסמכאות מהפני מנחם שאמר בשם אביו שהרבה דברים שרצה לשנות לא הצליח בגלל העסקנים.
      לכן את יכול להיתלות בגדולי הדור ולקרוא לי שקרן , אבל מי שמשקר הם העסקנים בשם גדולי ישראל , נתי גרוסמן לא המציא את השיטה גם אפרתי לא.

      משפחת בלוי היתה מהמשפחות המושחתות ביותר בארץ ישראל שדאגו רק לעצמם , ורדפו את מי שלא הלך איתם בשם הקנאות.

      אתה הוא זה שלא יודע היסטוריה ולא אני.

      לך תברר על אירגון אחוה מהו היום ואת ההיסטוריה שלו , ואז אולי תבין קצת על מה אני מדבר על איזה שחיתות של הציבור החרדי.

      מחק
    7. אלעס איז אונזערס3 בדצמבר 2012 בשעה 20:34

      יפה מאוד על כל העובדות ההיסטוריות שניתן לברר ללא שום בעיה והכל מתועד אתה עונה לי בהשמצות, אין כמוך! וברצינות כהרגלך במקום להתנודד עם טענותיי אתה מלכלך, לי זה מבהיר רק נקודה אחת והיא שאין לך מה לענות, אכן העסקנים אינה טלית שכולה תכלת אך גם לא כולם ולא תמיד מושחתים ועם כל זאת אין לזה שום קשר לעובדה שהיהדות מעולם לא עניינה יותר מידי את מנהיגי הד"ל. ואם אצלנו הבעיה בעסקנים אצלכם היא ברבנים (ע"ע מוטי אלון שלמה אבינר ועוד ועוד...)

      מחק
    8. אתה צודק עם ההיסטוריה היא אפשר להתוכח והכל מתועד , ואתה ראית חלק מהתיעוד , ואני ראיתי גם את החלק שלא רצו שתראה.

      ארגון אחוה לא מתועד בשום מקום , וזה אירגון חרדי ומושחת שהיו שם רבנים ואדמורים חשובים , וזה אירגון שהתנאי לכניסה הוא אימון לאירגון ולא להקב"ה , ולכן אם אתה חושב שאתה מכיר את החרדים אתה טועה , אתה לא מכיר , או שאתה מתעלם מהעובדות הכואבות של הציבור החרדי.
      אני מביר את מה שחיים שם בצימוק:
      מי היה האדמו"ר הראשון בהיסטוריה?
      עשו היה האדמור הראשון בהיסטוריה, לפי כל הסימנים שבתורה: א. הוא היה לבוש בגדי חמודות, ב. היו לו 400 חסידים שלעייגערס, ג. חיכה לרגע שאביו ימות (יקרבו ימי אבל אבי), ד. שנא את אחיו שנאת מוות, ה. שיחק אותה צדיק (כיצד מעשרים וכו׳), ו. (אחרון חביב) היה רשע מרושע לכל הדעות...

      וזה עוד בעדינות .

      ראיתי גם דברים שאתה בחיים לא ראית ולא תוכל לראות , ולכן אני יודע איך הדברים מתנהלים אצל האדמורים והרבנים החשובים , אני גם מכיר יותר מידי טוב את הישיבות החסידיות ואת כל החטאים הנעשים שם , ואת השתיקה והמריחה של האדמורים , ולכן תפסיק לקשקש.

      הציבור החרדי אלוף במריחה והשתקה של החטאים הכבדים שנעשים בתוכו.

      אני לא נכנס להשמצות שלך לגבי הרבנים שציטטת היות ואני לא נכנס לסיפורים שאני לא יודע על נכונותם.


      מחק
    9. הסיפור של ווברמן זה מייצג את התנהגות הרבנים והאדמורים החרדים, איך הם מחפים על פשעים בצורה מזוויעה , וכך מתנהגים לכל אורך השנים , רק היום יש את הכח להתלונן מה שפעם לא העיזו.

      מחק
    10. אלעס איז אונזערס4 בדצמבר 2012 בשעה 6:14

      כמובן אתה יודע ויודע ויודע אך כהרגלך הכל השמצות אין מקור אחד שביכולתך לציין בקשר לפנטזיה שלך על איזשהו ארגון או בקשר לדברים אחרים ברור שלא תכנס לסיפורים כי אינך מכירם מה שאתה יודע זה רק קונספירציות והשמצות זולות. אכן לא כולם מושלמים בציבור גדול טבעי שיש גם פושעים כבכל ציבור אך בא לא נדבר על מה שקורה במגזר הד"ל כי לעולם לא נגמור מספיק שיש להם ארגוני תועבה (כחברותא וקולך) בשביל להבין באיזה ציבור יר"ש מדובר, לא ענית על פסיק אחד מדבריי אודות הד"לים וכל מה שיש לך לומר זה לנסות להשמיץ את החרדים. עלוב. (ובלי להצדיק שום התנהגות חלילה ככלות הכל אינך באמת יודע מה היה עם בוורמן ולא פעם ופעמיים נתגלו מאשימות באונס כשקרניות שרצו לנקום או לסחוט בכל אופן ייתכן שהם צודקות ואסור לחפות עליו וייתכן שלא, אינך חי שם ואינך יודע את התמונה המלאה.)

      מחק
    11. תמשיך לחשוב שאני מדמיין.
      רק דבר אחד תדע לך שהציבור הד"ל לא מעניין אותי אין לי שייכות אליו.

      אני שייך לציבור החרדי.

      מחק
    12. אין לך בכלל מושג איך העולם מנוהל בכללותו מי הם השולטים ואיך שולטים.

      אין לך מושג בכלל ביחסי הכוחות שמתנהלים מאחורי האירועים שנראים כל כך תמימים , אין לך מושג מי ואיך מחילטים על כל מינוי רבני או כל פירסום.

      את חי רק לפי איך שהפוליטיקאים רוצים שתראה תמשיל כך , אבל כנראה לך יש פיגור עצום בידע איך העולם מתנהל , ואתה חושב את עצמך לחכם ,כמו כל הקנאים שחיים בצמצום שיכלי וחובים את עצמם לחכמים , התגובות שלך הם כמו של ילד.

      הסיבה שאני הגבתי עד עכשיו זה בשביל עוד קוראים שיקראו , אתה בכלל לא בר ויכוח בינינם אילו , היות ואין לך מושג , ואתה מדבר כמו חרדי רגיל עם מנת משכל וידע נמוך מאוד , כמו ילד שמספר מה הגננת אמרה היום בגן בלא להבין יותר.

      מחק
    13. http://www.bhol.co.il/forum/topic.asp?topic_id=2657128&forum_id=771

      לאחר חיפוש מצאתי מקורות , והבאתי ,כדי שלא תחשוב שאני מדומין.

      מחק
    14. אלעס איז אונזערס4 בדצמבר 2012 בשעה 11:48

      כמובן אני חרדי בור עם "מנת משכל נמוך" כלשונך (אגב אם כבר משכל אז לידע כללי: "רמת משכל נמוכה" ולא "מנת משכל נמוך"...ואם לטענתך אינך ד"ל וחרדי ג"כ אינך הרי כתבת שאני חרדי רגיל עם מנת וכו' אז מה אתה בעצם? חילוני? או סתם אפיקורס?...) זה ממש מאיר עיניים איך שאתה מדמה אותי לילד בגן אך ורק כי איני מסכים איתך זה רק מראה מהם טענותיך וכמה חוכמה עמוקה טמונה בהם. לגופו של עניין ה"מקור" שלך הנו פורום בחדרי חרדים זה כבר אומר הכל. אכן מקור אמין ורציני... ואפי' לטענתם זוהי אגודה ציונית ולא חרדית (לאור הכתרת הר' קוק) אז אם בגלל שאיני מאמין לכל שטות שמוכרים לי אני נקרא בור, יהי כן. בהצלחה לך בדימיונותיך!

      מחק
    15. בחדרי חרדים זה לא המקור שלי .
      1. לא הסתכלת בכל מה שכתבו שם , שכל המינווים בציבור החרדי זה דרכם , אתה הסתכלת רק בשור הראשונה.
      2. המקור שלי זה אדם חשוב שהארגון רצה לגייס לשורותיהם לפני 50 שנה , והוא התנגד מהסיבה שכתבתי , והוא סבל קשות אח"כ מהציבור החרדי מאנשים חשובים מאוד , הפריעו לו בכל דבר שהוא רצה לעשות .

      וזה רק מראה כמה אין לך הבנה , כי אני הבאתי את המקור רק כדי להראות לך שיש כזה ארגון .

      אומרים מנת משכל עיין
      http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A0%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%9B%D7%9C

      מחק
    16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    17. אני שומר מצוות אדוק המקפיד על קלה כבחמורה , ומה לעשות שהחרדים גם לבושים כשומרי מצוות.

      אבל החרדים הם לא מקפידים על כל המצוות אלא רק על חלק , וגם החילוניים מקפידים על חלק , וגם הד"ל מקפידים על חלק , אני מקפיד על הכל.

      מחק
    18. גם הפני מנחם המצוטט ביומני טאלנא התייחס לארגון בשיחותיו כארגון חרדי.

      וגם ביררתי על האירגון הזה לפני כ 6 שנים אצל מר חזן העובד אצל הרב אפרתי והוא אישר לי שהארגון קיים ושחרדים חברים בו, ואני מניח שהוא והרב אפרתי הם חברים בארגון.

      גם אילו שתמכו בהרב קוק היו חרדים לכל דבר , אתה ממשיך לגלות חוסר הבנה וצמצום גדול.

      מחק
    19. אלעס איז אונזערס4 בדצמבר 2012 בשעה 21:08

      1. כן קראתי, ועדיין בחדרי חרדים הנו מקור פשוט יוצא מן הכלל... כמה מגיבים כמוך בחדרי אינם מהווים הוכחה לשום דבר. 2. מקור אנונימי כמובן... כפי שאמרו חז"ל "הרוצה לשקר ירחיק עדותו" אדם חשוב חסר שם לפני כ50 שנה אכן מקור שניתן לאמת בקלות. וגם אם הארגון הזה אכן קיים אין שום ראיה שהוא משפיע בצורה סמויה על ההנהגה החרדית, אני כמובן חסר הבנה והר' קוק היה חרדי לכל דבר (בערך כפי שהנך חרדי) ואלו שתמכו בו היו חרדים אז תאמר לי בבקשה לטענתך מי הם הד"לים בעצם? ברור שבזה שאני חולק עליך אני מצומצם כל מי שאינו מאמין בתאוריות קונספירציה הנו מצומצם לא כן? 3. כמובן שאתה ורק אתה שומר מצוות אדוק... כל גדולי ישראל מקיימים רק חלק (עפ"ל) ואתה ממשיך השולשלת היחיד המקיים קלה כבחמורה, אכן מזל שיש אחד שומר הגחלת! ברצינות?!(תאמר לי אינך מהמחבלים במקרה? אה נכון להם לפחות יש איזה רב.)

      מחק
    20. בכל תגובה ותגובה שלך רואים כמה החשיבה שלך צרה מאוד והמושגים שלך ברמת מינוס.
      עצם הכינוי "אלעס איז אונזערס" מראה שאתה ויהדות לא ראו זה את זה.

      קשה לומר עליך שאתה מדבר שטויות כי זו תהיה מחמאה , אתה מדבר כמו תינוק בן יומו.

      מחק
    21. אלעס איז אונזערס5 בדצמבר 2012 בשעה 2:29

      ואאוו! אין מילים! אני ממש אובד עצות מול כתיבתך החדה כתער ומילותיך העוצמתיות! אני ממש הלום וחסר אונים כנגד חכמתך המופלאה שלא לומר הכמעט אלוקית! אני מקבל על עצמי בל"נ להרחיב את חשיבתי בהקדם ומהיום והלאה להאמין לכל סיפור כנאמר במשלי "פתי יאמין לכל דבר" וכך אעלה רמה מהרמה הנמוכה של תינוק בן יומו לרמתו הגבוהה של הפתי. (אגב אלעס איז אונזערזס זהו כינוי אירוני אם לא פתרת את זה עד עכשיו בעצמך) וה' יעזור שתמיד אהיה נכנע לדעתו הקדושה של "איש שדה" ומעולם לא אחלוק על דב היער. בהערכה (שלא לומר בהערצה) ובכבוד רב אלעס איז אונזערס

      מחק
    22. כדי להשלים את חשיבתך תדקלם את דברי ארהלה מסאטמר ב 2 נקודות.
      1. על החוצפה של נתניהו .
      2. על שמחתו במדינה פלשתינית באום , שמראה את חכמתו הרבה וד"ל

      ואם אתה רוצה להראות חכמתך ברבים תסביר את דבריו.

      מחק
    23. אלעס איז אונזערס5 בדצמבר 2012 בשעה 12:31

      אין לי שום עניין לתרץ אותו, אינו בהכרח חכם ואינו בהכרח צדיק,הוא אמר מה שאמר ואין לזה שום קשר לכפירתי בתיאוריות ההזויות שלך. בכל אופן שכחת שאתה הוא דווקא החכם כאן ואני "כתינוק בן יומו" אז איך אתיימר לפרשן?

      מחק
  6. לאבן היורה - א"א להוכח עם ההשקפתיים, כיוון שהם לא יודעים כלום ולא רוצים לדעת, ככתוב: "לא יחפוץ כסיל תבונה כי אם בהתגלות לבו".
    אולי זה יעזור - עיין במכתב הידוע שהתפרסם בספר "עמוד אש" תולדות המוהרי"ל דיסקין זצ"ל ששם הוא דורש מהרבנים באירופה שיפסיקו להפריע ליהודים לעלות לארץ ובמקום שיקטרגו על הארץ שהולכת ונהית חילונית שיעלו הם לארץ. כיון שהם גורמים שהארץ תהיה חילונית. על זה כבר אמרו חז"ל "וחמושים עלו ישראל ממצרים" - שארבע חמישיות נשמדו בגלל אותם סיבות שהביאו להשמדה באירופה, שהפריעו לעליה לארץ!

    השבמחק
  7. האחראים היחידים לאיבוד עשרות אלפי קולות הם מפלגות הימין וכן בלוגרים למיניהם שיתקפו אותם,מכיוון שהמרחק שלהם מאחוז החסימה תמיד לא היה גדול ונגרם אך ורק מפעילות מאומצת נגדם.

    השבמחק
  8. מי שבינתיים מקדם בטיפשותו את הפלסטינאים בלי להתכוון הוא נתניהו - כל הצעדים ההססניים שלו וההתחמקות ממשא ומתן גרמו לתמיכה מסיבית בפלסטינאים בחו"ל, שיובילו להכרזת מדינה ולתמיכה בה. ותוך כדי הוא יביא עוני על כולנו.

    השבמחק
  9. השמאל מחכה שבן ארי ישרוף 50 אלף קל. בפעם הקודמת בזכות מרזל ביצעו את ההתנתקות שהרס לימין 2 מנדטים. כעת בן ארי החבר שלו עומד להקים את המדינה הפלשתינאית.

    השבמחק
  10. חיים שאולזון

    ישר כח שעלית על הנקודה
    בן ארי ומרזל שני שרלטנים שרוצים כנסת כנסת ושוב פעם כנסת ומוכנים להרוס את הכל תמורת כבוד מדומה ואגו אישי מנפוח. חיים אני בוכה ומתחנן אליך תצליף ואל תוותר להם הם יותר גרועים מאריה דרעי והם יחסלו את הימין. הם הבריונים של בית שני שמוכנים לשרוף את כל התבואה בשביל כבוד מדומה.

    השבמחק
  11. על מה אתה מדבר אתה לא רואה סקרים בכל הסקרים אלדד ובן ארי עוברים את אחוז החסימה ואני מבין שמי ששלח לך את החומר זה שי גפן העוזר של וולפא שמאוד פגוע מי זה שלא לוקחים נציג שלו ברשימה ועובדה הוא מנסה לכתוב מרזל ולא את אלדד כי כבר מרזל לא עבר אבל פה מדובר ב2 חברי כנסת הפופולאריים ביותר שהיו באיחוד הלאומי השטח מוכיח את זה וגם הסקרים אז שוולפא יאכל את הלב!

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
    תשובות
    1. Zalman ציין...
      ספר "עמוד אש" תולדות המוהרי"ל דיסקין זצ"ל Where can I find this book in Brooklyn?
      Thank you

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.