רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

פשיטת רגלה של 'העדה החרדית' - אם זה כל מה שהם מצאו על מה להפגין סימן שמצבה רע

רבים פתחו זוג עיניים ושאלו מה הם נזכרו פתאום, כבר הרבה זמן שקט בתחום הזה, אין עוד כל ספק שהסיבה להפגנה הזו באה ממניעים פוליטים פנימיים, 'העדה החרדית' מתמודדת עם מחלוקת פנימית קשה, והם זקוקים להפגנה כזו לטשטש או יותר נכון להביך גורמים פנימיים

אבל לא על זה אני כותב כאן אלא משהו עמוק בהרבה. ראו על מה 'העדה החרדית' מפגינה, על החניון של 'קרתא' שפתוח בשבת, מדובר במאבק של שנים כזה שאין ל'עדה החרדית' כל ענין שיסגרו מפני שאז לא תהיה סיבה להפגנה, הם צריכים משהו על מה להפגין. חשבתי שבמשך השנים ימצאו דברים חדשים ומתברר כי אין להם על מה להפגין, הם חוזרים על אותן ההפגנות כל שנה דבר המוכיח כי אין להם יותר מה למכור

לא שאני בא להגן ולטעון כי ב"ה אין חילולי שבת בירושלים, ועוד איך שיש, אבל הם לא מחפשים להפגין היכן שיצליחו לעצור בעד חילול השבת, הם מפגינים דוקא היכן שזה לא יעזור על מנת שבשבוע שלאחר מכן יהיה על מה להפגין

זה מזכיר לי את אותו בריסקער שבניגוד לכל פורים הוא מתהלך עצוב, שנה אחת מצאו אותו מאוד שמח, וכשנשאל מדוע הוא אמר כי סוף סוף מצא 'אביון'. וכשנשאל מי זה, גם אני רוצה לקיים את המצוה, הוא לא רצה לגלות הוא חושש אם יידעו במי מדובר הוא כבר לא יהיה אביון בשנה הבאה ומה הוא יעשה עם 'מתנות לאביונים'

טפשותה של 'העדה החרדית' מרחיקה כל כך שהם לא מבינים בעצמם כי עליהם להחליף את המנגינה, לחזור שוב על אותו דבר לא מוכר יותר לציבור

תגובה 1:

  1. חוץ ממך כנראה שאף אחד לא פקח זוג עינים תמהות.
    הפגנות השבת מתמשכות בקביעות כל שבת במשך כבר למעלה משלש שנים, זה שמפעם לפעם התקשורת מדברת על כך זה לא בגלל שזה חדש אלא בגלל שלתקשורת משעמם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.