רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

חלום או מציאות? - היום מלאה שנה לפתיחת הבלוג 'בעולמם של חרדים'

אומר את האמת, לא האמנתי שאגיע לנקודה הזו כל כך מהר, התחלתי מתוך היסוס, מחשבות קשות הניעו אותי לעשות כך, וכפי שכבר כתבתי בעבר, משהו שמימי דחף אותי. זה קרה ב'הושענא רבה' של שנה שעברה כשמשהו האיר את עיני כי אני חוטא למציאותי, נשלחתי לעולם למלא מטרה ואינני ממלא אותה, וקיבלתי על עצמי לתקן

ובכל זאת אמרתי לעצמי כי אקדיש לנושא חצי שעה ביום אכתוב פה ושם אעלה נושאים הזקוקים לדיון ובעיקר לפקוח עיני עוורים, אבל אמרתי גם לעצמי עד שיידעו מהבלוג יקח כמה שנים טובות, לכולם לקח הרבה זמן להריץ אתר או בלוג, אז הקצבתי לעצמי קוים, בשנה הראשונה אני יגיע למאה אלף הורדות דף, בשנה השניה 300 אלף, ובשנה השלישית ל-600 אלף ואז אני בדרך הנכונה, אמור הייתי להריץ לפחות שלש שנים את הבלוג עד שאעלה על דרך המלך

והנה הלא יאומן קרה, ראיתי כבר בהתחלה, שכל מי שרואה את הבלוג פעם לא מוותר עליה, וזה היה רק ענין של זמן עד שיותר ויותר יידעו על הבלוג. ואכן כך היו פני הדברים, לא פרסמתי בשום מקום, זה התקדם בשיטת חברא חברא אית ליה, עד שלא תאמינו לאיזה מספר הגעתי עברתי את המיליון ושלש מאות אלף הורדות דף עוד בטרם שסיימתי את השנה הראשונה

אז לכן קודם כל ולפני הכל אודה את ה' שלא עמלתי לריק, וכפי שכתבתי בפוסט הראשון, אם הבלוג הזה ישנה יהודי אחד אם בגללי אחד ויחיד יפקח עיניים שוה לי כל העבודה להציל נפש מישראל מליסטים אין גדול וחשוב מזה בימינו

אני יכול לומר היום בבטחה כי הצלתי כבר יותר מאחד, ולכן אי"ה אקדיש יותר זמן ואביא יותר חומר עד אשר נשוב לדרך הישרה זו שתלחם בגזל בגניבה והונאה, היא תמחק טרור ואלימות, ותחזיר את ה'יהדות' לרחוב החרדי. כן, איבדנו צלם אנוש, חלק גדול מן החרדים של ימינו מכל החוגים חסידים וליטאים נראים כגנגסטרים רוצחים טרוריסטים סדיסטים ואלימים, לא אזכיר כאן שמות של קהילות וקבוצות, אבל מי שקרא במשך השנה מה שגילינו כאן יודע כי אנו חיים בדור ובזמן של כל דאלים גבר, לא עוד מציאות אלא תוצרת. פעם ראינו יהודים שהם משכמם ומעלה, היום עומדים בראש שחקנים ובריונים מי שמפעילים מאפיא של מי שמפילים חיתתם על הציבור, ולזה חייבים לעשות סוף

אני יוצא לדרך ארוכה בתקוה כי ה' יצליח דרכי לעשות הטוב והישר בעיני ה', להלחם במי שאין איש שעושה זאת. הטילו פחד כל כך גדול על הציבור שגם מי שמסוגל ויכול חושש מפחד ולא עושה. אז אין לי ברירה ואעשה זאת אני, ונזכה כי בזכות המלחמה האמיתית למען כבוד שמו יתברך נזכה לביאת משיח צדקנו ובמהרה

3 תגובות:

  1. לפי תאריך עברי או לועזי?

    השבמחק
  2. אני מחזק את ידיך,חיים!
    נער הייתי בישיבה כאשר רדפוך הליטאים.
    בזמנו חשבתי שהצדק עימם,ועוכר ישראל אתה.
    היום אני יודע שזה לא נכון.אין לטאטא בעיות מתחת לשטיח,אולי דווקא גישת הטאטוא הובילה את הציבור החרדי בא"י למבוי סתום!

    השבמחק
  3. מענין לקרוא כאן על ענינים ששאר אמצעי התקשורת מתעלמים מהם. אבל מה שמפורסם כאן הוא בעל משמעות מוגבלת מכיוון שהכותב אינו מקיים את כללי האתיקה העיתונאית. הוא מערבב מידע ודעות אישיות ומשהה או נמנע מפרסום מידע מסיבות בלתי עניניות. כמו כן הוא מבטא כאן את דעותיו הגזעניות והכיתתיות באופן מבחיל למדי. בסופו של דבר יש מעט תועלת אבל הבלוג רחוק מאוד מהצטיינות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.