רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

מכתב למערכת: חסימת "קול הציבור" וכדו' בכשרים זו בריונות לשמה!!

בס"ד 

הציבור החרדי הנאמן ברובו לגדולי ישראל, מחזיק רק טלפון כשר כי כך הרבנים אמרו, גם אין לו אינטרנט כי אסור, 
גם רדיו לא מחזיקים כי גם אין רוח חכמים כ"כ נוחה, בשנים האחרונות קמו "קווי נייעס" למיניהם שזנכיר כי לכאורה  הפופולארי מביניהם הוא "קול הציבור" (אין לי ממש מניות שם, אני גם לא יכול להתקשר לזה כי המכשיר שלי כשר,  אז אל תחשדו שאני אינטרסנט) הקו הזה ודומיו, מביאים חדשות בצורה נקייה ומנופה, ללא פרסומות/נשים/וכדו' ואין שום סיבה שבעולם, לחסום כזה קו בקומה הכשרה, אילולא פחד של בעלי אינטרס שליטה בציבור החרדי, שהיא  העיתונות המפלגתית של 2 הצדדים שנשלטת ע"י גופים מסויימים שמעוניינים לקבוע את דעת הקהל, ושלא יהיה  ח"ו עוד כלי תקשורת נוסף, אז אם אפשר לחסום אותו בבריונות ע"י חסימת הקווים שהציבור החרדי הנאמן ציית 
לרבותיו ומשתמש בו, אז למה לא לחסום?? עכשיו, יסביר לי כל בר דעת, למשל בזמן מלחמה, שאנשים דואגים וחרדים ורוצים לדעת ולהתעדכן מה קורה יש אזעקה אין אזעקה וכו', אין להם אינטרנט ב"ה, אין להם רדיו ב"ה, והם רוצים לדעת ברגע זה מה קורה, אינם מסוגלים לחכות עד מחר ש"המודיע" או "יתד" יגיעו, מה הם יעשו?? 
אז מוכרחים לקנות רדיו, מוכרחים להתחבר לאינטרנט, וזה יותר טוב??? וזה במצב מלחמה, אך אפילו בלי  זה, הקווים האלו מספקים מידע על אירועים תורניים כאלו ואחרים המתקיימים בריכוזים החרדיים, שזה ממש נחמד לשמוע, אין כאן צל צילו של "התרחק מן הכיעור" וכדו', הפוך, הרי ידוע שכל אחד צריך קצת זמן של "פנאי" שזה לא ממש שיעור תורה או תפילה, אלא פנאי לשמו, וגם אם אתה חרדי הכי אדוק אתה תצטרך את זה, 
אם אתה קנאי אדוק, תנצל את הבערת הפחים והפולמוסים נגד המדינה וכדו', וזה יהיה הפנאי שלך, אם אתה  יהודי חרדי, אתה גם צריך פנאי, ומה טוב ומה נעים אם מספקים לך את זה ע"י עידכון דרמטי של "אנחנו עוברים  כעת בשידור חי להכנסת ס"ת המתקיימת וכו'" או למשל, התהפך העולם!! "האדמו"ר מ... הגיע לביקור אצל האדמו"ר מ..." איזו התרגשות!!! אם תחשבו קצת, תראו שיש בזה גיבוש גדול וחיזוק החרדיות שבתוכינו, כי אנחנו ממקדים את 
התעניינותינו במה שקורה אצלינו, וזה נהדר!!! רק מה?? לעיתונות החרדית המפלגתית הנשלטת ע"י  קבוצה מסויימת לה לא מתאים שיהיה איזה כלי תקשורת חרדי ומסונן שיגיד משהו קטן אחרת ממנה, וזו בריונות!!! מנצלים את הציות  של הציבור לגדולי ישראל, לרווח פוליטי שאינו מן המידה, וזו שחיתות, אל תדאגו, אותם אלו שאוסרים עלינו את  הקווים האלו, יש להם אינטרנט ויש להם הכל, החרדי המסכן הקטן ש"רק" רוצה להתעדכן בזמן אמת ולדעת מה  קורה, לו אסור!! הוא צריך לציית!!!

תגובה 1:

  1. צודק בכל מילה
    אני למשל נהייתי מכור לרדיו וזה התחיל בשבוע של המלחמה שלא היה לי איך להתעדכן אז התחלתי להאזין לרדיו (ולא רק לקול ברמה/חי).
    אז אנא רביים קחו זאת לתשומת ליבכם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.