רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

דרעי משתולל הוא רוצה להכחיד את עם ישראל הוא מרחם על הערבים הוא אומר כי הם מסכנים

אין אפילו צל של ספק כי אריה דרעי מאמין שמצביעי ש"ס הם טמבלים וכי יילכו לאן שיוביל אותם. בתכנית מיוחדת שהיתה הערב שמעו כל מיני קולות של דרעי היכן שהם אומרים כי הוא יעביר את ירושלים לידי הערבים זה לא מפריע לו, הוא אף התפאר כי הביא נואם שנאם על העברת ירושלים לערבים וכי מחאו לו כפיים, הוא משוכנע שלאן שירצה הוא יוביל את ש"ס. הוא אומר כי זה יהיה קצת קשה אבל בסוף יעבירו את ארץ ישראל לידי הערבים אין לו בזה ספק

אריה דרעי אומר כי הערבים מסכנים וצריך לרחם עליהם, ושכח כי כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על הרחמנים, אין עוד כל ספק מה הן כוונותיו, ומי שיצביע הפעם ש"ס מצביע לשחיטת בניו ובנותיו בידי המוסלמים והערבים

איני חושש ממי שיהיה ראש הממשלה הבא, גם אם יהיה זה איש השמאל הוא לא יצליח לעשות דבר וחצי דבר בלי אריה דרעי לצידו, ולכן אין ברירה אלא להקדיש את מערכת הבחירות הנוכחית לנושא אחד ויחיד להזהיר מפני הסכנה האיומה המרחפת על עתיד עם ישראל אם חלילה אריה דרעי יישב בממשלה הבאה. כל מי שחשוב לו עתיד ישראל ומבקש למנוע שפיכות דמים, יש דרך אחת בלבד על ידי סילוקו של אריה דרעי מן המפה הפוליטית. בבחירות הקרובות הוא חייב לחטוף מכה קשה ויקבל כך את המסר כי לא בשל כך החזירו אותו לש"ס

15 תגובות:

  1. בסיבוב הנוכחי ה"רחמנות" על הסודנים, האריתראים והמסתננים האפריקאים השונים רלוונטית יותר מה"רחמנות" כלפי הערבים - זה הרי נושא כל כך "חברתי" ותל-אביבי...
    אז למה בעצם לא "לגייר" אותם כמו שעשו בעבר וכך להגדיל את מאגר המצביעים הפוטנציאלי בבחירות הבאות?!

    השבמחק
  2. נו, באמת! כל שמאלן רוצה להכחיד את עם ישראל?
    הבעיה שלנו עם הערבים היא בעיה קיומית שצריך למצוא את הדרך לפתור אותה.
    וכן, גם החזרת שטחים היא לגיטימית, הגיונית ונדרשת.
    וחרדים רבים רבים לא אוחזים באופן אוטומאטי בצד הימני של המפה בכל מה שקשור להסכמי שלום.
    אני בעד החזרת שטחים לערבים תמורת שלום! כן, גם הרבה שטחים. אין מה לעשות. הערבים קיימים ויש להם את הצרכים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. עם ישראל אינו ספק צרכים לא של הערבים הפלסטינאים ואף לא של הסודנים והאפריקאים למיניהם - אפילו אם זה עלול לפגוע במאגר המצביעים העתידי של מפלגות "חברתיות" מסויימות.

      אלה וגם אלה מוזמנים לחפש את צרכיהם בחצי האי ערב או אפילו בארצות סקנדינביה.

      נכון שמאפיינים מסויימים של נגע החרד"שות כוללים את מה שפירטת - אך דעת התורה כפי שבוטאה ע"י גדולי ישראל ב"כנסיה הגדולה" בשנת תרצ"ז לא תשתנה לעולם (למרות נטייתם של עסקנים "חרדים" מסויימים לסחור לא רק בחלקי ארץ ישראל אלא אף בחלקים מן התורה ר"ל)

      כשהכנסייה הגדולה התכנסה במרינבד בשנת תרצ"ז, היה זה לאחר הצעת 'ועדת פיל' (שהוקמה בעקבות אירועי תרצ"ו שנמשכו, למעשה, עד תרצ"ט) לחלוקת הארץ. כל גדולי ישראל היו או יוצגו באותה מועצת גדולי התורה שכונסה לקראת הכנסייה הגדולה אז. ההחלטה החד משמעית של ה'מועצת' הייתה שעם ישראל איננו בעל הבית לוותר על חלקים מארץ ישראל. הגה"ק רבי מנחם זמבה הי"ד התבטא, שכשם שאי אפשר לגזור את התורה לחלקים רח"ל, כן אי אפשר לגזור את ארץ ישראל לחלקים.

      מחק
    2. אני בעד להחזיר אותך ושכמותך, אם לא לעזה, אז לפחות לישובי עוטף עזה, שתרגישי מה שאנו מרגישים שם לחיות תחת איום מתמיד, ואז תמשיכי להיות "פיינשמעקער" ולהבין את הערבים [לא "פלסטינים", זה מילה ועם שאתם השמאל המצאתם כדי להצדיק את אויבינו] רוצחינו.

      מחק
    3. הבעיה שלך שאתה מכניס פתאום את הסודנים והאריתראים לתוך המשוואה ולא עליהם מדובר.
      הערבים חיים פה בארץ כמה מאות שנים. יש להם זכויות וזכותם גם לא לרצות להיות תחת שלטון ישראלי.
      כיום המטרה היא: שלום!
      אתה יכול להתחיל לטעון שהחזרת שטחים לא קידמה את השלום במאומם ונותנים לו מנה רוצה מאתיים, ואז יש לך ויכוח שונה לחלוטין.
      אבל על הדעה ששטחים תמורת שלום, נראה לי שרוב רובם של הדתיים מוכנים לחתום וגם שרוב רובם של הרבנים מוכן לחתום.
      שוב, זה מוביל לויכוח שונה האם זה אכן הוכיח את עצמו. אבל הטענה הראשונה אינה קשורה לטענה השניה.

      ויאללה תתחיל להפעיל את המוח שלך, ולא להיתלות ברבנים. אתה יכול לומר, דעתי האישית היא שצריך כך וכך, ולהמשיך בנשימה נוספת, אבל אעשה כל מה שהרבנים אומרים כי כך אני מאמין שצווינו. אבל להחליט שזו דעתך בגלל שזו דעתם גם זה לא כל כך חכם ומתקדם.

      מחק
    4. הסודנים והאריתראים היום הם הפלסטינאים של אתמול והם כבר דורשים זכויות, יש מהם דור שני בארץ ומשרתים בצה"ל! למה לגוי גמור אוקראיני מגיע זכויות מלאות במדינה ולהם לא?!

      רובם של המתכנים "פלסטינאים" הם צאצאי מהגרים מלפני כ100 שנה מחצי האי ערב, מצרים וכל מרחבי המזרח התיכון. ערפאת ימ"ש למשל נולד במצרים! ראו כי טוב שהיהודים הגיעו והפריחו את השממה והצטרפו להבצלחה הכלכלית כמו הסודנים ושאר המסתננים האפריקאים היום. גם בן גוריון ידע את זה ולכן דאג תמיד להדגיש את הזכות התנ"כית על הארץ. לנו יש לא רק את התנ"ך והתורה שבכתב אלא גם את מוסרי התורה - התורה שבעל פה שעוד לפני הקמת המדינה בתש"ח פסקו ברוב מנין ובנין שאין לאף אחד סמכות לסחור בחלקי א"י לא תמורת "שלום" עראפתי, לא תמורת "שלום" סאדאתי/אסאדי או אבו מאזאני וכו'.

      נ.ב.

      צ"ל: "לא כל כך חכם ומתקדם ו נ א ו ר" איך שכחת את מילת הקסם הכל-כך נ א ו ר ה מזה מעל 200 שנה?!

      מחק
    5. חוששני שלאחר ה"מפץ הגדול" בש"ס יותר מדוייק לומר שהסודנים והאריתראים דהיום הם ה"פלאש מורה" של אתמול ה"י
      הרי אם הותרו בעבר ג' החמורות לשם המפלגה, למה שלא יתירו גם את ההתבוללות ה"חברתית" הזו - הרי יש כבר את תקדים גיורי דרוקמן במשרד רה"מ וש"ס הוכיחו כבר את הקפדתם לצעוד בעקבות המפד"ל והמזרחי (ע"ע רבנויות ומועצות דתיות)

      מחק
  3. יש משהו מוזר בבלוג של שאולזון. מצד אחד אדם ביקורתי, שיודע את החולשות של בשר ודם, גם אם הוא "גדול", מצד שני, כשזה מגיע לערבים, הדעות הם של אדם מן השוק. אליבא דשאולזון, ערבי מן היום שהוא נולד כל מה שהוא מבקש זה לשחוט יהודים (ולאמשנה שמאות שנים היו מדינות האיסלם מקלט ליהודים מפני חרבו של עשיו).
    לגופו של עניין, מבחינת שכל האנושי, אין ספק שהערבים צודקים: גזלנו להם את האדמות, בצורה כזאת או אחרת. תקראו בספרים של בני מוריס (לא שמאלן גדול). אגב, השמאלנים היו הגזלנים הכי גדולים, אבל זה סיפור אחר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ולגרמנים לפני מלחמת העולם ה2 גזלנו את הפרנסה ותקענו להם "סכין בגב" המלחמת העולם ה1

      ל"אדם מן השוק" יש אינסטינקטים בריאים יותר מן הביילינים למיניהם וחקייניהם החרד"שים

      אין מה להשוות בין הממלכה העותומנית למשל לאספסוף הפלסטיני - ע"ע קדושי חברון

      מחק
    2. שמאלאן אכזר [על אחיו, על שונאינו דווקא רחמן] יקר:

      אם תקרא באמת את הסטוריית היהודים בארצות האיסלאם, תראה שתמיד היו עם "פרא אדם" ורובם שחטו ללא הרף ביהודים כל פעם בתירוץ אחר, וחוקקו תקנות שכל יתום אחת דינו להחיטף לאיסלאם. על פרעות תרפ"ט שמעת ? על צוואותיו ונבואותיו של מוחמד להשמיד כל זכר לכל יהודי שיישאר לפליטה ויתחבא מאחורי האבנים, שמעת ? על אנוסי משהד באיראן שמעת ? על מליוני מעריצי המופתי המוסלמי שתמך בהשמדת היהודים ע"י היטלר שמעת ? על הגירות באלג'יר במשך מאותהשנים שמעת ? על אברהים פחה מושל מצרים שהציק ורצח ביהודים שמעת ?
      ועל מהר"ח ויטאל שנאלץ לברוח עקב שגיונו של השליט שאם לא יגלה לו רזים יהרגנו, והרמב"ם שנאלץ לברוח, ובנו של רבי שמואל הנגיד שבכפיות טובה נוראה רצחוהו השליטים המוסלמים יחד עם עם רב לאחר שהציל את הממלכה שמעת ? ועל עוד מאות גזירות שמד ורצח שהיו נתונים לשיקול דעת ושגיונותיהם של השליטים המוסלמים, שמעת ? על הרציחות שוב ושוב וההצקות בירושלים ובעוד ערים בזמן תלמידי הגר"א והמגיד ממזריטש שמעת ? תקרא מעט בבקשה.

      איש לא גזל לערבים כלום, רובם הגיעו לארץ שהיתה שממה, רק בשנים שהחלו הציונים לדבר על המדינה.

      תפסיק לקרוא את ספרי השמאל ההזוי ידידיו של "פושע אוסלו" "אריה דרעי" ויוסי ביילין ופרס, תתחיל לקרוא ספרים שחיברו יהודים יקרים יותר האוהבים את עמם.

      אנא, אדרבה, תתמודדו לכנסת, אך בלי רמאות. תעו "בלוק" רשמי עם "מר"ץ".

      מחק
    3. רק עכשיו שמתי לב למה שכתבת ואני מבקש להשיב לך

      אני האדם האחרון שיחשוב על ערבי שהוא אוטומטית רוצח, בעיני כל בשר ודם בלי יוצא מן הכלל הוא יצורו של הקב"ה והוא מעשה ידיו ובודאיי שלמדת שהקב"ה שאל מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה. בעיני חייבים להתייחס לכל אדם בלי יוצא מן הכלל כבן אנוש. אסור לשכוח שגוי שמקיים 7 מצוות בני נח הוא גוי טוב והוא מבטיח לעצמו עולם הבא בחלקם של הגויים

      ובכל זאת מדוע אני כל כך קיצוני במצבנו בארץ. מפני שהעולם הערבי הופך להיות יותר ויותר מוסלמי, ואם תלמד את ה'תורה' המוסלמית שם הם קובעים כמה דברים שלא הולך ידח עם מציאות קיומם של יהודים בעולם. בין היתר, קובע הנביא שלהם כי כל עוד יהיו יהודים בעולם לא יהיה תחיית המתים, רק לאחר שהיהודי האחרון ימות יזכו המוסלמים לתחיית המתים

      עכשיו אשאל אותך מה עושים במצב הזה, למוסלמי אין ברירה אלא להרוג את היהודים מפני שבלי זה לא יזכה לתחיית המתים, ומאידך אני רוצה להבטיח כי הם לא יוכלו להרוג את היהודים, האם אני לא זכאי למינימום הזה של להתגונן מפני רצח המוני של יהודים?

      מחק
  4. אפשר לבלבל את המח עם באבע מעשהס כמה שאתה רוצה, אבל יש עובדות ויש מחקר היסטורי. במקום לצעוק "שמעת", שווה לבדוק עובדות. הטענה שהערבים הגיעו לארץ אחרי הציונים היא בדיחה גרועה שביבי וחבריו מפיצים, אבל העובדה הפשוטה היא שיש מידע דמוגראפי על א"י בשנת כיבוש הארץ עי הבריטים ולכן אנחנו יודעין בדיוק כמה ערבים חיו בארץ ב-1917. הבריטים לא נתנו לערבים להגר לארץ, יותר משהם לא נתנו ליהודים. אז יואל נא שמאלן אכזר ללמוד היסטוריה ולא לספר בבא מעשהס.
    אשר לרדיפת יהודים, ודאי שהיתה רדיפת יהודים מסויימת גם בארצות האיסלאם, ובכל אין שום דמיון בין הרצחנות הנוצרית ליחס ליהודים בארצות האסלם. ראו למשל את המחקר המשווה הבא:
    Under Crescent and Cross: The Jews in the Middle Ages
    שמחברו הוא פרופסור בפרינסטון שמתמחה בחקר יהודים תחת איסלם. אגב, מבין האנטישמים האירופים לא היו גרועים ורצחנים יותר מן הרוסים, ודווקא אלו היו חביביהם ובני בריתם של החבדניקים.
    ללא ספק, "שמאלן אכזר/אנונימי/שאולזון" יוסיף כהנה וכהנה "שמעת", ובכל זאת יואל נא להצביע על עובדות של פגיעות ביהודים בא"י במאה ה-19, כומר קודם הגעת הציונים.
    ואחרון אחרון - לקרוא לבני מוריס "שמאלן הזוי" זה קצת משעשע שכן האדם קרוב בדעותיו לטרנספר. אבל מאי? חבדניקים כנרטה זכאים לעובדות משל עצמם (אם הרבה מתקיים בחיים מעל י' טפחים, גם בני מוריס יכול להיות שמאלני).

    השבמחק
    תשובות
    1. בכל איסטרטגיה אתה חייב לקחת בחשבון את המציאות של היום ולא את המציאות של לפני מאה שנה ויותר. ובמצבנו היום העם הערבי הפך כמעט כולו למוסלמי ומחוקק את חוקיו על פי חוקי האיסלם ואלו קובעים כי בסופו של דבר בשביל לזכות לתחיית המתים חייבים קודם להשמיד את העם היהודי מפני שהנביא שלהם הבטיח כי רק לאחר שאחרון היהודים ימות יהיה תחיית המתים

      עכשיו אולי תסביר לי, האם הערבים-מוסלמים החליטו לוותר על תחיית המתים?

      מחק
  5. "העם הערבי" היה מוסלמי גם לפני מאה שנה ויותר. אדרבא, מרבית המחבלים (ערפאת ומרעיו) היו חילונים גמורים.
    מה שאתה אומר על חוקי האיסלאם צריך ראיה. קדימה. תפנה אותי ל"חוקי האיסלאם"- איפה בדיוק נאמר בשריעה כי "בשביל לזכות לתחיית המתים חייבים קודם להשמיד את העם היהודי".
    האסלאם מבחין בין עובדי ע"ז, ומאמינים באל אחד "אהל אל כתאב", שאותם. יהודים ונוצרים שייכים לסוג השני. לכן האיסלאם באופן מסורתי רדף יהודים לאין ערוך פחות מאשר הנוצרים. אפילו היום ראה דוגמת אירן: איסלם פנאטי ובכל זאת היהודים חיים בתנאים טובים מדי.

    השבמחק
  6. לא יעזור לכם ולא למשיח השקר שלכם עם הפנטזיות שלו בשנים האחרונות המדינה תחזור לפלשתינאים זה ענין רק של מתי ומשיח האמיתי לא מר שניאורסון המפונטז לא יקבל את הארץ מהציונים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.