רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

רוץ נתי רוץ

תלמיד פונוביז' כותב:

מאז שגדולי ישראל הוציאו את פח הזבל ממשרדי יתד נאמן, אני  קם כל בוקר מדושן ונהנה לראות את פרפורי הגסיסה של נתי גרוסמן. האיש שהכתיר "מרנים" והחליט כל רב לאיזה תואר הוא זכאי,  וכל מעשיו נעשו במחשכים, כולל מעשי התועבה שאותם עשה למכביר, (ועוד חזון למועד בתקופת הבחירות שהכל יצוף מעל פני השטח), החליט לפתוח במלחמה חזיתית נגד גדולי הדור.  גרוסמן לא סולח לגדולי ישראל שהחליטו שתם העידן ש"בעל עגלה" מי שינק מחלב אימו השקפה מיזרוחיסטית ציונית, הוא ילעג לגדולי הדור, הוא יחליט עם מי להלחם, הוא ינפיק לנו השקפה, אדם מתועב שמטרתו אך ורק שליטה ומלחמה וחרחור ריב.
 
רק בשביל לראות את גרוסמן מפרפר היה שווה כל המהלך של גדולי ישראל. ועוד דבר, מי שבעבר תלה את סיבות המחלוקת בגדולי ישראל, מבין שאותו נחש צפעוני בשם גרוסמן הוא היה הנחש, והעמיד ב'פרונט' את גדולי ישראל בחזית האש, אבל למעשה זה היה הוא ורק הוא.
 
ואני קורא מכאן לראשי דגל התורה, משמיים זימנו לידינו את הבחירות המוקדמות  כדי לסיים עם המאבק שהחלו בו גדולי ישראל להיפטר מהסרטן הממאיר ששמו נתי גרוסמן. כן, הם עושים הרבה לוחמה פסיכולוגית, ביחד עם אתרי הזבל שמשתפים עימם פעולה,  אבל אין לנו מה לחשוש. כניעה אל החבורה המטורפת הזאת תחסל אותנו. אנחנו לא ש"ס שניכנע לסחטנים סידרתיים ובכך נעקור את המושג של ציות לגדולי הדור מועצת גדולי התורה. לימדונו חכמינו ז"ל המתחיל במצווה אומרים לו גמור. ראינו סייעתא דשמיא משמיים שכל מהלכיו של מרן גאון ישראל וקודשו הגראי"ל הצליחו מעל המשוער, ואין ספק שברגע שנקיא מתוכנו את אותה חבורה קטנה והזויה וכל גדולי ישראל יתייצבו כאיש אחד, לא רק שהם ייעלמו מהמפה אלא נכפיל את כוחנו ויהיה ניצחון אמיתי נגד כת שבתי צבי המתחדשת בראשות נתן העזתי שר"י.
 
אני קובע בצורה שאינה משתמעת לשני פנים, אין משא ומתן עם גזלנים ופושעים המורדים בגדולי ישראל. אין ולא יקום דבר כזה. יש להם ברירה להתאגד ולצאת מאתנו ואז יתקיים בנו 'מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו', ואפילו נשלח להם זר פרחים שעזבו אותנו לנפשנו. כל משא ומתן עם המחבלים הארורים,  יגביר את כוחם ויהרסו אותנו מבפנים, הם יודעים שללא כח פוליטי בתוך דגל התורה בתוך חצי שנה הם קורסים ואף אחד לא יסתכל עליהם. אנחנו נעבור שלשה חודשים של רעשים צורמים, אבל זה יעבור לנו ליד האוזן. 

כמו שעברנו את פרעה נעבור את ביג זירו נתי גרוסמן לבין כרמל ופרחחי 'מעיילס' ו'גרודנא' ועוד 900 ליצנים שהשתתפו בכנס ההזוי בהיכלי מלכות.

5 תגובות:

  1. ''אני קובע בצורה שאינה'' חחחחח עוד ליטאי עם שגעון גדלות, אייי ישחקו הנערים לפננו

    השבמחק
  2. לא יאומן איך הגאווה והכבוד לא נותנים לגרוסמן להירגע. הבחור קובר את עצמו והוא ממשיך. הקב"ה סימא את עיניו ולקח ממנו את השכל.

    השבמחק
  3. אתם שמים לב דבר מעניין שכל המחלוקת זה סביב נתי גרוסמן. הוא המושך בחוטים והוא שמפעיל את כל קורי העכביש?

    ככה זה היה תמיד והיום כולם רואים את זה.

    השבמחק
  4. מוטלה קרליץ

    כאיש חכם בעל ניסיון, אני פונה אליך כידיד לדעה ולהצלת היהדות החרדית. את החבורה המטורפת משערי חסד בראשות גרוסמן ולבין וכרמל פשוט לא להסתכל עליהם.

    ברגע שתתייחסו אליהם זה יהיה הסוף של כולנו. וכולם מצפים מכם לעשות את זה. יהיה לך גיבוי מגור מפרוש ומכל החסידויות וגם מש"ס. אל תעזו לתת להם כלום. ההיפך תתגרו בהם ותעשו הכל לאלץ אותם ללכת לבד. זה צריך לגמור עם זה פעם אחת ולתמיד. בתוך שלשה חודשים זה מסתיים לעולם. ואם חלילה תיכנעו לא יהיה לכם חיים מהם.

    הלוואי שילכו לבד הם יקבלו לכל היותר כשמונה אלף קול, ולדעתי חצי מזה. אני מבין דבר או שניים בבחירות. הבחירות האלו זה משאל עם וכך תסתום להם את הפה לעשור שנים.

    כל טוב

    השבמחק
  5. נתי גרוסמן הוא אבי אבות הטפשים, אם היה לו טיפ טיפת שכל הוא היה מבין שבמלחמה כזו צריך סבלנות, משחקים ילדים טובים וביום אחרי הרב שטיינמן זה עובר לר' שמואל והוא שוב על הסוס, עכשיו הוא כבר יכול לשכוח מזה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.