רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

רבנים בניו יורק: גזירת ההוריקן בגלל חקיקת החוק האוסר 'מציצה בפה'

רבנים בשכונות החרדיות של ניו יורק מצאו את הסיבה מדוע גזר הקדוש ברוך הוא גזירה כל כך קשה על ניו יורק, ואמרו כי זה בגלל חקיקת החוק האוסר 'מציצה בפה'. הרבנים אף מצאו סימוכין מכמה מקורות כי על גזירה כזו נענשים בהוריקן ודומיו

למי שאינו יודע זה שנה שעירית ניו יורק נאבקת נגד 'מציצה בפה' בשל פטירת ילד שלטענת הרופאים נדבק ממוהל שהיה חולה במחלה חמורה בעת שהוא עשה את המציצה בפה. רבני החרדים בעיקר מצד החסידים נאבקים נגד החוק, אבל ראש העיר היהודי לא מוכן להתפשר והלך בנושא הזה עד הסוף, בטענה כי יש רבנים אחרים רובם מן העולם הליטאי שקבעו כי אין כל חיוב שהמציצה יהיה בפה אפשר לעשות את המציצה בכלי

החוק אמור היה להכנס לתוקף אבל עורכי הדין המייצגים את הארגונים החרדים הגדולים ערערו לבית המשפט ועד לפסק בית המשפט החוק עדיין לא בתוקף

השאלה ששאלו יהודים ששמעו את דברי הרבנים, ואם כן מה חטאה ניו ג'רסי וחלק מפנסילבניה וקנטיקוט וכל המדינות שנפגעו קשות בטרם הוא הגיע לניו יורק, אמרו הרבנים שכולם סבלו וסובלים בגלל אותה גזירה קשה

רבנים אחרים אמרו כי הגזירה באה בגלל שלפני כמה שנים חוקקו חוק המתיר את התועבה ואף התירו את נישואי אותם המינים

69 תגובות:

  1. אני פשוט מתמלא רחמים על היהודים .
    לא מספיק שהם סובלים מגזירת המציצה , אלא הם גם סובלים מהעונש של הגזירה.

    זה חידוש גדול שיהודים סובלים מהחטאים של הגויים .

    כנראה חידוש כזה גדול רק גאוני אמריקה יכולים לחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. המחוקקים הם יהודים, ומי שעומד מאורי הקמפיין הוא ראש העיר היהודי בלובמרג

      מחק
    2. אני רואה שהתגובה נמחקה אנני יודע למה ?

      אבל אכתוב תגובה קצת שונה , בלומברג לא נענש מהסופה אלא המוחים נענשו.
      כבר כתבתי באחד הפוסטים שיגיעו אסונות טבע קשים לארה"ב כדי להכריח את היהודים לעלות לארץ ישראל , ואת זה הרבנים צריכים לומר שכל הגזירות בארה"ב באים לרמוז ליהודים לעזוב את ארה"ב ולעלות לארץ ישראל.

      ולכן כומר יכול לומר שבגלל חטאי הגויים הקב"ה רוצה להחריב את אמריקה , אבל היהודים צריכים ללמוד מכך שאין להם מה לחפש בארה"ב יותר.

      מחק
    3. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 11:52

      אז גם הטילים על באר שבע והדרום מרמזים לרדת מהארץ? או שאולי רק לעבור לצפון? אופס שכחתי גם שם היו טילים.... כל הטענות המגחכות האלה נשמעות יום יום מפי "רבני" הד"לים. אבל אפשר לשחק עם הרמזים לכל מיני כיוונים אז בבקשה בלי דמגוגיה.

      מחק
    4. הטילים מרמזים לעשות תשובה .

      מחק
    5. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 18:14

      אז אולי גם ההוריקן מרמז על זה? מה דעתך? אה.. שחכתי אתם הרי מבינים ב"פנימיות"

      מחק
    6. התשובה האמיתית היא לעלות לארץ ישראל.

      היות ותשובה זה תחקון המידות , ואהבת ישראל ללא יוצא מן בכלל וברגע שאדם יתקן את המידות ויאהב כל יהודי ללא אינטרסים , מיד יבין שארץ ישדאל היא מקומו

      מחק
    7. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 6:49

      כמובן, הרי אצלכם יש רק מצווה אחת א"י כל השאר לא חשוב, נכון?

      מחק
    8. יש לך חוסר הבנת הנקרא.
      אם תעשה תשובה תתחבר להקב"ה ותדע מה רצונו.

      כתבתי לתקן את המידות ואהבת ישראל.

      מחק
    9. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 8:37

      כן, כתבת וברגע שיהודי יתקן מדותיו וכו' ככל הנראה כל הדורות מהאמוראים, גאונים, ראשונים, ואחרונים כולל הגר"א והבעש"ט היו לא מתוקנים במדותיהם... הם הרי לא עלו לארץ... אלא המתוקנים הינם "החוזה" הרצל, בין גוריון, ביאליק,ריינר הם אלה המתוקנים ועליכם אמר הכתוב "אוי האומרים לחושך אור!"

      מחק
    10. אתה כותב שטויות.

      תלמד את תורת הגאול על הגאולה , ותראה שהוא שאני בסך הכל מצטט אותו.

      הגאון דחף את תלמידיו לעלות לארץ ישראל , תלמידי הבעש"ט גם עלו לארץ ישראל .

      זה שהרבנים לא עלו רק החילוניים לא עושה את העליה לפסולה אלא פוסל את אילו שלא עלו.
      בחוש רואים כל יהודי אירופה שלא עלו רובם מיתו בשואה ,
      וכבר כתבתי בתגובה אחרת את ההסבר לכך

      מחק
    11. הבעש"ט והגאון ניסו לעלות ומשמים מנעו מהם .
      אבל הם רצו שהתלימידים יעלו

      מחק
    12. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 9:29

      מעניין שהתעלמת מכל האחרים שלא עלו, אמנם חלק מתלמידי הגאון והמגיד עלו לארץ אבל רובא דרובא מהם לא עלו אלא נשארו בחו"ל תוך ציפיה שיבוא משיח צדקנו ויעלנו על כנפי נשרים כפי שלימדונו חז"ל ולא אפרט כאן את כל האמוראים גאונים ראשונים ואחרונים שלא עלו לארץ (שככל הנראה לפי דעתכם המעוותת הם מרגלים). רבים מהעולים בדור האחרון הפכו לחילונים בגלל השפעת הציונים וכבר נאמר "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו" ז"א שאלו שעלו גורלם היה נורא יותר מההרוגים בשואה. ייתכן והשואה לא הייתה עונש אלא הצלה מהדבר הגרוע יותר לעלות לארץ ולהפוך לחילונים. ההסבר שלך לא טוב יותר מהסברו של הגה"ק ר' יואל שאותו אתה כל כך אוהב לגדף עקב אי כניעתו לעגל הציוני.

      מחק
    13. אילו שעלו לא היה גורלם מר מהשואה .

      אילו שעלו לפני השואה הם הבסיס של יהדת החרדית בארץ ישראל.

      אתה חי בדימיונות , אתה לא מציאותי, אין טעם לויכוח .

      כבר אמרתי באחד התגובות ואני חוזר זה ויכוח חרשים , לא עוד הרבה זמן האמת תצא לאור.

      אל תדאג כל אחלו שחיכו לגאולה לפני קום המדינה זה שונה .
      היום שאנו רואים את התהליך ויודעים שהגאולה תהיה בעיאה עני ורוכב על החמור ,ורק כך יגיעו , אם אתה מחכה לענני הכבוד שיביאו את כל החוטאים החסידים על כנפי נשרים אתה חי בדימיונות , מצב הדור לא מאפשר להביא על כנפי נשרים פספסנו את הקטע הזה .

      תמשיך בדימינות , וכנראה אם תמשיך כך , תגיע לעולם הדמיון , ולא לעולם התיקון.

      מחק
    14. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 10:47

      ומה קרה ליהדות המזרח שכחת??? כנראה שפשוט נח לכם להתעלם מהעובדות הנוגדות את הזיותיכם המשיחיות. במקום להאשים אותי בדמיונות הסתכל סביבך ותאר לי את מה שאתה רואה. ידידי לא אני המדומיין כאן הנתלה במושגים קבליים שאין לך מושג בהם. לי יש הלכה ברורה ופשוטה הדמיונות לצערי נפלו בחלקכם... הדמיונות על המשיח השקר הכופר "חוזה" המדינה ששלמה אבינר אמר שהוא כמרדכי הצדיק בשעתו עפ"ל ושצבי יהודה החזיק את תמונת פני "קודשו" על שולחנו... מעניין מי אלו המדומיינים?

      מחק
  2. איזה רבנים ???????????
    למה אתה כותב שטוית?

    השבמחק
  3. חיים אתה הבטחת!!!!

    כולנו מחכים לפוסט המוחץ נגד גור!!

    השבמחק
  4. איני יודע מה דעת הרבנים אבל ברור כי זה בא על איזה עוון, מדובר בעונש ועונש זה לא סתם ככה זה בא על משהו אז חייבים לפשפש במעשים. וזה שגויים ניזוקו אבל גם יהודים ניזוקו והפסידו והתייסרו אין דבר כזה על כלום בודאי על משהו

    השבמחק
  5. ילדים מפגרים

    יושבי ראש לשכתו של ריבונו של עולם

    אולי תמצאו גם סיבה למה נרצחו יותר ממיליון יעוללים ויונקים לפני 70


    השבמחק
    תשובות
    1. יש ספר אם הבנים שמחה .
      כתב זאת הרב ישכר שלמה טייכטל חסיד של האדמו"ר משינווא שעבר את השואה.
      והוא בשנת תש"ד כתב ספר ושם הוא מתוודה שכנראה השואה באה בגלל שלא עלו לארץ ישראל , ומאריך שם רבות על הענין.

      כמובן שלא יפרסמו זאת בציבור החרדי , אבל הוא היה מגדולי הדור שלפני השואה.

      מחק
    2. תאמין לי היום חוטאים הרבה יותר מערב מלחמת עולם השניה ואין שואה

      היום העולם במצב של ותחנף הארץ בדמים והחמס שיש בעולם הוא עשגרות מונים מערב המבול בגלל האינטרנט וכול

      עם כל זאת לא מתרגש על העולם שום אסון מיוחד

      מחק
    3. התגובה האחרונה לא תיהיה נכונה עוד כמה שבועות

      וביום פוקדי פקדתי ומי יינקה התאריך ח בטבת אובסביבה הזאת ע״פ מדענים אסטרולוגים מחמישה שבטים שונים בארצות רחוקות שלעולם לא פגשו זה את זה והם כולם מסתכלים בחרדה לעבר התאריך הנ״ל 21.12.2012 למספרנו ח טבת תשעג

      שמעתי גם מקובל שאומר שיהיה אז נקיון יסודי בעולם וסימן לדבר תשע״ג-ותגעש ותרעש הארץ

      מחק
    4. מי שחושב שאין דין ואין דיין צודק מי שכתב קודם שעוד זמן קט יהיה סדר יסודי בעולם.

      על העולם מתרגשים הרבה אסונות , והם יגיעו , והעולם ישאר זך ורק מי שיחזור בתשובה ישרוד , ותהיה התגלות המשיח.

      ולכן לא לחיות באשליה שלא יהיה סדר , וזה קרוב ביותר.

      מחק
    5. שמעת על התאריך הנל

      מחק
    6. שמעתי על התאריך , אבל אין לזה קשר ליהדות.

      מה שאני אומר לא קשור לתאריך הזה .

      מחק
    7. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 12:00

      שnענו על אם הבנים שמחה וכל כולו דרושים במאמרי חז"ל וכל מיני ספרים וכידוע אין פוסקים הלכה עפ"י דרש,ידוע לך משהוא על פסקי הלכה שלו? איזשהו חיבור תוני שגדולי דורו קיבלו? כלום. ואלו פחות או יותר רוב רבני המזרחי. מישהו שמע ולו פעם אחת על איזה פסק מקובל מפי הרה"ג רשכבה"ג ריינר זצוקללללללל"ה?.תביאו פעם אחת איזה גדול רציני שתמך בציונות ולא מטעם הארגון "רבנים אנונומיים" מישהו בסדר גודל של החפץ חיים חזו"א הרבי הרש"ב וכו' אבל איכשהו כנראה שאתה לא שמעת על ר'יואליש מסטמר שאמר שהשואה זה היה עונש על הציונות...

      מחק
    8. אתה מגיב בלי לקרוא את הספר , תקרא את הספר ותראה שם מקורות הלכתיים הרבה יותר מהספר ההדיוטי של יוליש.

      ואני אומר לך שהשואה היתה בגלל אנשים כמו יוליש , ולא בגלל הציונים.

      מחק
    9. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 13:58

      ישבתי פעם עם איזה אחד כמוך על הספר הזה, ככלל זה הבל ורעות רוח. עצם הרעיון שניתן לתמוך בפועל בציונים הכופרים שהעבירו מאות אלפי יהודים על דתם ועשו שואה רוחנית שלא הייתה כמוה ( יהודי המזרח, ילדי תימן,ועוד ועוד) אם אתחיל למנות כאן את פשעי הציונות לא אגמור די בכך שכוונתו הראשונית של הרצל היה לנצר את היהודים, בכדי להראות מי הם ומה כוונתם וכבר אמרו חז"ל "גדול המחטיאו יותר מן ההורגו" ז"א שהציונות חמורה ממעשי הנאצים. היעלה על הדעת להתבר עם הנאצים בתירוצים שונים?! כנ"ל הציונים וכל המונם המרימים יד בתורת משה כנכתב בשו"ע. ועצם העובדה שאינך חושש לפעור לועך כנגד צדיק קדוש כר' יואליש שאפי' מתנגדיו העריצוהו (לעומת הוזי המדינה ושבורי לב כטייכטל ושר "רבניכם" שלא קרו ולא שנו ולא ניתן למצא מהם אפי' חיבור תורני אחד מקובל לבד מהזיות משיחיות) מוכיחה מי אתה.

      מחק
    10. אם אתה מדבר על "מהזיות משיחיות" , אז אתה תעלם כשהמשיח יגיע.

      והוא מגיע בשנה זו .

      מחק
    11. האסימון נפל אתה מדבר על הזיות משיחיות , ואני אומר שזה מחזק שיוליש היה מצומצם ואולי לא האמין אפילו או לא רצה אצ המשיח , ולכן זה מחזק שהוא היה אשם בשואה , כל מי שחשב שמשיח זה הזוי אשם בשואה.
      ואנו מקווים בשנה זאת לראות את משיח צדקנו במדינת ישראל הציונית ,

      מחק
    12. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 14:45

      עוד אחד שיודע מתי המשיח יבוא... כשהמשיח באמת יבוא הוא לא יצטרך ולא ירצה שכופרים ודתל"ד ייצגו אותו. תקלטו סוף סוף שאנחנו לא באתחלתא דגאולה אלא בעיקבתא דמשיחא

      מחק
    13. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 14:58

      לא המשיח הזוי חלילה אלא אותם אנשים החושבים שגאולתנו תבוא ע"י כופרים ואפיקורסים. תלמדו רמב"ם עמרצים! ואין לזה שום קשר דווקא לר' יואליש זצ"ל אלא לכל גדולי ישראל בינהם החפץ חיים, ר' אלחנן וסרמן תלמידו הגדול, הבריסקער רב, החזו"א, האמרי אמת, הרש"ב, הריי"צ, ר' יוסף חיים זוננפלד ועוד כהנה וכהנה

      מחק
    14. הגאולה לא תבוא דרך הכופרים , הגאולה תבוא רק עם תשובה , אבל יש להקב"ה דרך הנהגה שלא עולם מבינים אותה , אבל ברור שדוקא על ידי הכופרים הקב"ה רצה להביא שלטון ליהודים בארץ ישראל הדברים עמוקים , ולא כל אחד מבין זאת.

      מה שברור שכל אילו שהזכרת לחמו כשעוד לא ידעו שתהיה מדינה יהודית .

      והם באמת לא הבינו חשבונות שמים , כמו שרואים היום שהקב"ה שומר על מדינת ישראל חזק ביותר , ולא נותן לשום ראש ממשלה להחזיר שטחים , רק הרב קוק ראה נכון את מציאות המדינה , והוא הבין את פנימיות הענינים .

      אנחנו לא נמצאים באתחלתא דגאולה , אנו נמצאים כבר בתוך הגאולה , ומי שלא רואה זאת כנראה לא יהיה בגאולה.

      הרב אלישיב למד אצל הרב קוק , ר שלמה זלמן אוריבעך למד אצל הרב קוק , החזון איש כיבד את הרב קוק.

      לא עוד הרבה זמן יהיה התגלות המשיח , ורק מי שיהיה בארץ ישראל יזכה לחיות עם הגאולה , ומי שיהיה בחוץ לארץ רחמנות גדולה תהיה עליו.

      גם בחטא העגל כל גדולי ישראל היו עם העגל חוץ משבט לוי , בחורבן בית ראשון רק ירימיהו הנביא היחיד שצעק וכולם לגלגו עליו , בפורים רק מרדכי היחיד שלא נהנה מסעדתו של אחורוש , בחנוכה החשמונאים היו מעטים ביותר ,בדור המבול רק נח היה היחיד , בבית המקדש השני כל גדולי ישראל חנפו לאגריפס , ולכן נגזר החורבן , והמהרש"א כותב שזה גרם למעשה של קמצא בר קמצא שהחנופה היתה גדולה.

      האמץ היא נעלמת והיא לא אצל הרוב אלא אצל המיעוט המשוגע.

      מחק
    15. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 18:12

      מעניין שאתה דווקא מזכיר את ירמיהו הנביא שזעק על חטאי עם ישראל והתריע שאם לא יעשו תשובה יגלו... קצת הפוך מדרכו של הר' קוק על החשיבות בהתחנפות לרשעים ו"שלום יהיה לי כי בשרירות ליבי אלך"... ברור שרק הוא הבין את "פנימיות הדברים" שרע הוא בעצם טוב וטוב זה רע ועליכם נאמר "את אשר טיהרת טימאתי ואת אשר טימאת טיהרתי" וודאי שאנחנו נמצאים בתוך הגאולה אם כפירה ופשע הינם גאולה, תתעוררו!!! תפקחו עינים ותראו בדיוק באיזו "גאולה" אנחנו נמצאים ההזיות המשיחיות שלכם גרועות בהרבה על אלה של המשחיסטים בדיוק כשבתאי צבי בשעתו וכן החנופה אצל בר קמצא היא בדיוק כפי שאתם מתחנפים לשלטון הכפירה... ולנו אין לנו אלא תורת משה בלבד ולא כל מיני תורות חדשות "עמוקות ופנימיות" (במילים אחרות הזויות)אל תשכחו את ההזהרה "פן תקיא הארץ אתכם כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם"

      מחק
    16. אתם שניכם או אתה שניכם מדברים גדולות ונצורות אני לפניי שני אינטלקטואלים ואינטלגנטים מן השורה הראשונה ממש בחורים כארזים

      ונשאלת השאלה העצומה איך זה שאתם מבזבזים את מיטב שנותיכם ואת שכלכם הבהיר ואת מרץ עלומיכם (אתם נראים צעירים) בישיבה מול המסך ?????

      נפלתם על הראש ?????

      אני לא מסוגל להבין את זה איך שאנשים מוציאים את עצמם לבטלה באינטרנט ועוד אנשים ברמה גבוהה

      ????????????????????????,

      מחק
    17. הרב קוק לא התחנף לרשעים וזה שקר גמור.
      תקרא את האיגרות שלו ותראה שהוא לא התחנף לרשעים .

      לא כל ממשיכי דרכו ממשיכים באמת את דרכו , כמו שלא כל החרדים ממשיכים את דרך השם.

      מחק
    18. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 6:46

      הר' קוק נתן יד להרס הדת בא"י כשהעדה החרדית בתמיכת אגודת ישראל נלחמו מרות נגד נסיונות השתלטות הציונים על ירושלים וא"י היה הר' עלה התאנה שלהם להלחם בחרדים לדבר ה' מה זה אם לא התחנפות לרשעים?! ואכן בין אלו הטוענים להיותם ממשיכי דרכו ישנם כאלה גרועים יותר... כאותו אחד שכשהיה רואה חיילת פרוצה היה אומר "איי שכינה שרויה עליה"...

      מחק
    19. אגודת ישראל לא הבינה את המציאות שהציונים ישלטו בין כה וכה , ואם היה שיתוף פעולה נכון היו יכולים לפעול הרבה יותר.

      כשהיום מסתכלים אחורה על המציאות רואים כמה הרב קוק צדק , הוא לא עשה זאת בשל חנופה לרשעים , אלא בהיותו פרגמטי , וראה את המציאות בצורה נכונה. כל המחולוקות שאגודת ישראל עשתה רק גרמה למריבות שלא הביאו תועלת , כי הרי היה ברור שהציונים ינצחו , ואת זנ הרב קוק הכיר , הרי רק בגלל המריבות וחוסר הבנת המציאות ,נוצרו כל הבעיות.

      בכלל לכל הקנאים הבעיה שלהם שהם בכלל לא יודעים מה זה נשמה של יהודי ומה באמת להקב"ה הכי חשוב.

      בית ראשון מחרב בגלל 3 עבירות ונבנה לאחר 70 שנה , בית שני נחרב בגלל שנאת חינם שהם כאילו הקנאים , אנו עד היום בגלות .

      נכון שללכת פרוץ אסור , אבל בציבור הקנאי החטאים מאוד גדולים , וזה שמחפים ולא מגלים זה לא מוריד מחומרת החטאים.

      זה שהולכים עם מטפחת או כיסוי ראש , ומלאים גאוה ומדברים לשון הרע , ושופכים דם של אחרים ,חמור אצל הקב"ה יותר מפריצות.

      רק זה בדיוק הבעיה של המתקראים קנאים , הם מחליטים מה הם העבירות המותרות ומה הם העבירות האסורות , או יותר נכון לא משנה בכלל שעושים עבירות , העיקר שלא ידעו , הרי אמריקה מלאיה בחטאים של הציבור החרדי , ואף לא אומר לא מדבא נגד , ולמה כי אסור ללכלך על הציבור החרדי , אבל על הציבור החילוני מותר ללכלך , מה הבדל , זה ממחיש כמה שזה רק שנאת חנם ולא לשם שמים , אצל הקב"ה על פי איך שהבעש"ט והזהר מךמדים אין הבדל בין יהודי ליהודי , רק כל הקנאות זה הערב רב שמעורבים בעם ישראל וגורמים לשנאת חינם ושונאים את ארץ ישראל.

      ראוים שאין לך שום הרגשה של קדושה , הכל דמינות כמו שרוה הציבור החרדי חי בדמיונות שכאילו יש לו קדושה , ובשם התורה עושה את כל הגניבות והשקרים שהעולם, ושופכים דם של יהודים והכל בשם התורה , החילוניים לפחות לא עושבופ את העבירות בשם התורה.

      מחק
    20. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 9:43

      זו בדיוק הטעות שלכם, לולא הר' קוק ייתכן מאוד והציונות לא הייתה מצליחה להשתלט על א"י בגלל התחנפותו לרשעים והפיכתו לעלה תאנתם הוא נתן להם לגיטימציה בקרב יהודים שומרי המצוות אלולא מעשיו ייתכן מאוד והיה מצליח המאבק נגדם. הפרגמטיות כביכול שלכם עם כופרים ומרימים יד בתורת משה מעוררת בחילה. הזבר היחיד שזה מראה שלא איכפת לכם בכהוא זה מעלבונה של תורה וכבודו של מקום. פריצות היא אחת מג' עבירות שיהרג ועל יעבור והזלזול המוחלט שלכם בדבר זה מראה בדיוק לאן אתם שייכים, זה בדיוק הבעיה שלכם שבשם "אהבת ישראל" אתם עוברים על כל התורה ומחרפים ומגדפים כל אשר טיפת יראת שמים בליבו. בוודאי שישנם חרדים פושעים אף אחד אינו מושלם. אבל מעשיכם גרועים בהרבה עצם המציאות שאין לכם בושה לנהל ארגונים של מ"ז ותועבות אחרות, העובדה שאתם שולחים את בנותיכם לשירות לאומי תוך ציפצוף מוחלט על רבניכם הרב מרדכי אליהו והרב שפירא שאסרוהו איסור גמור מראים בדיוק מי אתם "פושט טלפיו ואומר טהור אני" בשביל הרגשותיכם הזיותיכם ודמיונותיכם אתם ללא בושה עוברים על כל התורה כולה (ע"ע ארגון חברותא ועוד וד"ל)

      מחק
  6. עד מתי נזכה "להינות" מרבנים מפגרים שמבזים את היהדות ואת היהודים...???

    התפרסם היום שגם לאיזה כומר היה מה לומר מדוע ולמה הגיעה הסופה הזו....

    השבמחק
  7. בפרט רב כמו ניסים קרליץ שהרס לעשרות משפחות את החיים ואין לו בושה לעשות את עצמו כאילו לא יודע מכלום והכל בשביל שמוטלה שלו לא ישב בכלא לאחר שסחר בצקים מזוייפים.
    בושה לדור הזה שמוטלה קרליץ נקרא עסקן
    ושאנשים חיים על פי דברי תורתו והדרכתו של ניסים קרחליץ האכזר והרוצח.
    אנשים כל היום מחםפשים סיבות למה המשיח לא בא, ומנסים לתרץ זאת בגלל הלבוש ובגלל האינטרנט והסיבה האמיתית זה בגלל שנותניםם לבן אדם בשם מוטלה קרליץ שהוא גרוע מגוי לנהל את עניני הציבור החרדי.
    בן אדם שהתעסק בפלילים ווהרס עשרות משפחות לדורות לא יכול להיות עסקן, וחס ושלום להיות נאמן ביתם של גדולי ישראל.

    השבמחק
  8. אגב .. זקני הרב טייכטעל ז״ל לא הי חסיד שינווא אלא צאנזער במקור אם כי מאוד הי קרוב למנחת אלעזר ז״ל
    ולגופו של ענין נכון מאוד שכתב בספרו אם הבנים שמחה כנ״ל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על העידכון.

      לי נאמר שהוא חסיד שינווא , אבל יתכן ואמרו לי זאת מפני שהוא מזכיר בספרו שהשינוא היה נגד לעלות לארץ.

      לגבי הספר יש לי את הספר וקראתי מה הוא כתב.

      הוא גם כותב הרבה שחוסר האחדות גורמת לחרבן וצרות , והוא מביא שגם בימי מרדכי ואסתר , מרדכי עשה אחדות בעם ישראל אפילו שהיו מתבוללים.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 12:03

      וכבר נאמר בספר מלכים "על התחברך עם רשע פרץ אלקים את מעשך" אבל כנראה שר' שמחה טייטכל היה קצת יותר גדול מאלישע הנביא...

      מחק
    3. עיין בתגובה הקודמת.
      אתה שופט ללא לעיין במקורות שהוא מביא.

      מחק
    4. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 14:03

      עיין בתגובתי הקודמת והיכן בדיוק נכתב שבני דורו של מרדכי היו מתבוללים עפ"ל?! ולו כן האם התאחד איתם לעשות כמעשיהם?! חלילה! הוא החזירם בתשובה ולא תמך חלילה בעברותיהם. בשונה מהד"לים המקיימים בהידור "את אשר טימאת טיהרתי" והדוגמא הזו בלבד כבר מוכיחה את "גדלותו" התורנית של טייכטל.

      מחק
    5. הפני מנחם מספר שיוליש היה אצל האמרי אמת , ודיבר נגד הרב קוק , שאל אותו האמרי אמת האם דברת איתו , והוא המשיך לצעוק וכך היה כל השיחה , הוא צועק על הרב קוק ואמרי אמת שואל אותו דברת איתו , לך דבר איתו ואחר כך תפסוק.

      לא יקח עוד הרבה זמן והאמת האלוקית תצא לאור , ואז יראו כמה יוליש היה מצומצם בראיתו , ולא הבין את דרכי הבורא.

      יוליש לא היה חכם גדול לא היו לו הרבה מושגים שלגדולים ממנו כן היה , ומרוב גאותו הוא לא היה יכול לסכים שיש כאלו שמבינים דברים שהוא לא מבין.

      ולכן הוא יצא נגד הציונים.

      לאחר מלחמת ששת הימים הוא רצה לתת נאום חוצב להבות על הכיבוש , אבל ביום שיש הוא קיבל את האירוע מוחי והוא לא יכל לדבר נגד, והסיבה כי הקב"ה לא רצה שאדיוט כמוהו ידהר נגד הניסים הגדולים שנעשו במלחמת ששת הימים , מי שאומר שהסטרא אחרא ניצח הוא כופר בהשגחה פרטית , ובפרט אחד שניצל על ידי הציונים , בשיתוף פעולה של הכחשת השואה לתושבי הונגריה .

      ויוליש הוא השקר הגדול של הדור האחרון.

      הוא יצא נגד חב"ד נגד צאנז נגד החתו שלו , והכל כי הוא רצה לשלוט , מי שלא נתן לא לשלוט מי שלא שמע , נהפך לרשע וציוני , השנאת חינם שלו היתה מהגדולות ביותר , לא לחינם הרב שך החזיק מיוליש כמו שאמרו לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב.
      יש הרבה דוגמאות לשפיכות דמים שהוא שפך לגדולי ישראל , ל רמשה פיינשטיין לאדמור מרימינץ , ולסתם יהודים.

      מחק
    6. אלעס איז אונזערס31 באוקטובר 2012 בשעה 14:54

      מעניין שאותו אמרי אמת שאתה מצטט לאחר ביקורו בא"י אמר על הר' קוק "אהבת א"י העבירה אותו על דעתו"...ואת ר' יואליש כל גדולי ישראל אפילו אותם שחלקו עליו בנושאים שונים העריכו וכיבדו כולל הרבי מליובוויטש בשונה מהר' קוק שלא אזכיר כאן איך דיברו עליו גדולי דורו... פיך הטמא ופי "רבנייך" הדלים מראים בדיוק האם מצד הקדושה אתם או להפך וכן אתה מתעלם יפה מאוד מכל הטענות שהעלתי (לדוגמא "גדלותו" התורנית של טייכטל הנשקפת מטענתו אודות מרדכי הצדיק, חוסר גדולי ישראל אנשי שם שתמכו בציונות לבד מהר' קוק השנוי במחלוקת וכו' וכו' הנקודה היא שברגע שמגלים את פרצופכם האמיתי אתם סוטים מן העניין ומתחילים לחרף ולגדף כפי שרואים מתגובתך ה"מושכלת"

      מחק
    7. פעם האמנתי לספרי סיפורים , היום אני יודע שהם מגמתיים.

      מה שאני ציטטתי מהפני מנחם זה לא סיפורים אלא מעד שמיעה.

      וכל הויכוח איתך זה שפת חרשים , תמשיך בשלך ואני אמשיך בשלי , הרי אם האמת היתה ברורה לא היה בחירה .

      מחק
    8. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 6:39

      מה שסיפרתי על האמרי אמת הוא כתב במכתב. ככלות הכל האמת ברורה לחלוטין צריך אך להביט סביב ולראות הבגלות אנו אם בגאולה... והגיע הזמן שתפסיק להתחמק מטענותי

      מחק
    9. אני לא מתחמק מטענותיך , פשוט אתה לא יודע מה שאמי יודע , ולכן לא שייך להתווכך.

      גם ממכתב קשה להבין את הכוונה , האם התעוון לגנותו או שהתכוון לכבד אותו , ולהתחמק מהקנאים , גדולי ישראל גפ פחדו מהקנאים .

      כמו כן שמעתי משמועה שהרב מאיר אריק אמר לאמרי אמת שהרב קוק הוא שבתאי צבי ולכן האמרי אמת שינה דעתו , אבל בראית המציאות היום שהמדינה קיימת כבר 64 שנה , נראה שהרב קוק צדק , כל אילו שדברו על הרב קוק שהוא מדומין , המציאות היום טופחת על פניהם שיש מדינה כבר 64 שנה , ואם אותם גדולים היו יודעים מה אנחנו כיום רואים , ברור שלא היו אומרים מה שאמרו.

      ולהכל יש סיבה מאיתו יתברך , שהמדינה יכלה לקום דווקא היות והציבור החדי שומר התורה יתנגד לה , והגאון מווילנא גם רמז לזה.

      יש כאן נקודה עמוקה שיש להבין בכתבי האר"י , שכותב שהקב"ה צריך לרמות כביכול את הס"א כדי להביא את הגאולה .

      אני אנסה לומר בקצרה.

      הגאולה לא יכולה לבוא על פי דין כי הס"א מקטרג מאוד , והקב"ה מתוך אהבתו לעם ישראל רוצה להביא את הגאולה על אף שחוטאים , אבל הרח הס"א מקטרג , והקב"ה ברא את העולם על פי החוקים , והוא כביכול לא יכול לעקוף את הס"א , לכן הקב"ה עושה פעולות כדי לרמות אותא וכך וכך הס"א מסכים בלא יודעים על הגאולה .

      והרי ברור שאם עם ישראל היה שומר את התורה כדבעי הקב"ה לא היה צריך עקיפות , אהל המצב על הפנים לכן הקב"ה משתמש בדרכים עוקפות לגאולה , עד כדי כך זה עוקף ,שבקושי עם ישראל רואה שהוא קרוב לגאולה , אלא מי כן רואה , מי שעושה תשובה ומתקרב לבורא עולם בצורה נכונה.

      מחק
    10. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 9:53

      ההשוואה לשבתאי צבי כנראה די מדוייקת גם הוא דיבר בשם הקבלה והאר"י וטען שלא מבינים אותו.טענתך אודות ראיית המציאות מוזרה מאד כי ככל שרואים עכשיו משנה לשנה רואים כמה שאתם טועים נזכיר רק כמה דוגמאות גירוש גוש קטיף, אחוזי ההתבוללות בין ערבים, ההסתה הנוראית כנגד שומרי המצוות הגוברת משנה לשנה יותר ויותר, החזיר שמופץ בכל רחבי הארץ ללא פוצה פה אחוזי הפשע הנוראים אלו רק דוגמאות קנות לראות שהמדינה הולכת מדחי אל דחי לא צריך להיות חכם ביותר בכדי לראות שאנחנו בעומק הגלות. תתפקחו מהזיותיכם המשיחיות ותראו את זה בעצמכם עצימת העינים התמידים שלכם פשוט מעוררת רחמים!

      מחק
  9. הנה הכתובת של הספר.

    שווה קריאה.

    http://www.hebrewbooks.org/38319

    השבמחק
  10. בפרשת נח שנקראה לא מזמן נאמר מפורשות שגילוי עריות הוא מה שמביא מבול לעולם אלא שהחמס שם סוף, או יותר מדויק את החותמת הסופית לגזירה, ככה גם כאן כשארה"ב הולכת אולי לבחור אוטו אוטו נשיא ליברלי המרבה זנות וטינופת בארצו כידוע, ולגזול מהיהודים את ארצם לבני השפחה רח"ל לא תקום צרה פעמיים, אז בא המבול לשים סוף לנבל הליברלי והחמסן ברק אובמה, ולהחליפו ברומני השמרני יותר נקודה

    השבמחק
    תשובות
    1. תפסיקו להאשים את הגויים .

      היהודים צריכים לעשות תשובה על חטאים שלהם ולחזור אל הקב"ה .
      היהודים צריכים לדאוג לעצמם , ולעלות מהר לארץ ישראל .



      מחק
  11. אתם פשוט בדיחה!!! תעזבו קצת את הספרים וצאו החוצה.! תהנו מיצירתו של האל!! ימעפנים מנסים לחשב את פעולות הקב׳ה..
    חחחחחחחחי זהו עכשיו נרגעת.. עכשיו אתה יודע למה קרה ההוריקן... יביצים! ההוריקן היה כי יש עדין יהודים כמוכם!!

    יאאלה תעזבו את השיקוץ שנקרא האינטרנט ותחזרו לספר..

    השבמחק
  12. היה שוה כל הפוסט הזה למען הוויכוח המעניין שמתנהל פה

    השבמחק
  13. איני יודע אם זה רק מציצה בפה, מפני שכמה מדינות ניזוקו ונו ג'רסי יותר מכולן, ומדוע? מפני שניו ג'רסי היא מלאה בתועבה היתה ראשונה להתיר נישואי אותם המינים, מדינת הימורים ועוד דברים שהם מתירים שהיא תועבת ה' ולכן ברור מדוע הם ניזוקו יותר מניו יורק שאף היא מבקשת להיות ליבלרית כמותה
    שימו לב, העיר שהוכתה קשות בניו ג'רסי היא אטלנטיק סיטי עיר ההימורים והזנות, מדוע ה' היכה אותם יותר מכל מקום אחר, מפני שככל הנראה הכוונה למעשיהם, העיר כולה שהיא אי הוצפה במים כמו בזמן נח

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צודק , וקודם הקב"ה מזהיר , והרי כל אילו שמדברים סרה בהרב קוק מרבים לבקר באטלנטיק סיטי , ולכן הם מוזהרים לעשות תשובה , כי אם לא הסופה תפגע לא רק באטלנטיק סיטי אלא גם במבקרים שם .

      מחק
    2. מה נאמר ומה נדבר, אתה צודק

      מחק
  14. למה אלוהים צריך להעביר מסרים בחידות וברמזים שכל אחד יכול להבין גרצונו? אם יש לו משהו להגיד, שיגיד...

    השבמחק
    תשובות
    1. יוסי אתה שואל שאלה טובה מאוד.

      והשאלה מתחילה למה אלוקים מאפשר לחטוא ?

      אלא האלוקים רוצה שנכיר אותו מתוך התבוננות של המציאות וכך נגיע לאמונה שהוא מנהיג את העולם.

      האלוקים בתור שיודע מה הכי טוב לעם שבחר בו יודע שהתענוג היכ גדול זה כשמגיעים להכרה שיש בור מתוך בחירה ויגיעה , אם האלוקים היה אומר בפירוש לא היתה בחירה , ולא היה שייך לקבל שכר על עשיית רצונו של הבורא , אבל מטרת הבור להיטיב עם ברואיו , ולכן נתן את הבחירה כדי שנכיר בהנהגתו מתוך בחירה , ובעזרת השם בגאולה הקרובה כל מי שהכיר את הבורא מתוך בחירה יהנה משכר ניצחי . שהרי לאחר הגאולה תתבטל הבחירה וכולם יכירו את בורא עולם , אבל כדי שנוכל לעמוד האור הגדול הזה יש להכיר את הבורא מתוך בחירה , כך רצה הבורא , וכך הוא הבין שזה הדבר הטוב ביותר , וכמובן שבורא עולם מכיר הכי טוב מה הוא הטוב האמיתי ומה הוא הרע האמיתי , היות והוא בעצם מחליט מה טוב ומה רע. כי הוא ברא את העולם על פי החוקים שלו

      מחק
  15. אני מפסיק להגיב , ואני כותב זאת כדי שלא יחשבו מדשתק שמע מניה דניחא , אלא כי זה נהפך לשפת חרשים.

    העליתי את רוה הנושאים , הבהרתי את עמדותי , ובזה יצאתי ידי חובה.

    השבמחק
  16. עוד נקודה רציתי להבהיר
    יש לחלק בין ארץ ישראל למדינה , כלומר הרי זה שיהודים חילוניים מתבוללים באמריקה ועושים כל דבר האסןר למה מותר לגור שם.

    מבחינה זו ארץ ישראל לא יותר גרועה מארצות הברית .

    הרי הדבר מוחשי ביותר שיהודי יכול לשמור תורה ומצוות בארץ ישראל עם חפץ בכך יותר ממה שבארה"ב .

    זה שהמדינה היא חילונית לא הופך את ארץ ישראל למקום גרוע.
    לכן הטענות שהשלטון חילוני אינם רלוונטיות לענין העליה לארץ ישראל .

    מה שכן אפשר להסיק מכך שאי העליה באה כנקמה על זה שהציונים ניצחו את החרדים בשליטה על המדינה.

    וכאילו אומרים להקב"ה אנחנו לא שולטים לא נעלה , ולא מוכנים לקבל שהשלטון החילוני זה מאת הבורא , מסיבותיו הידועות , וזה כפירה גמורה.

    לכן כל מי שיאמין נכון בבורא עולם יעלמו חו התירוצים מלא לעלות לארץ ישראל.

    אגב אני חרדי שחור משחור.



    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 10:36

      אתה אולי קורא לעצמך חרדי אך אינך כזה בקיאותך ה"מופלאה" בספרי טייכטל והר' קוק מראה בדיוק איזה חרדי אתה לא שאני מחרים או משהו אבל אנשים שרוב מוחלט של גדולי ישראל מכל גווני הקשת התנגדו לדעותיהם הכוזבות קצת קשה לראות בהם מורי דרך חרדים... בארה"ב זה משהו אחר כיון שאין לנו עריבות עם גויים ולהפך שלטון ארה"ב אינו מבוסס על כפירה ואינו יהודי כך שאינו חייב במצוות כלל ולכן אינו מהווה מרידה בה' ובתורתו בשונה מהשלטון כאן שהוקם תוך כדי כפירה והרמת יד בתורת משה (ע"י בית המשפט למשל ועוד) והעביר ומעביר במזיד ומתוך כוונה תחילה יהודים על דתם ולכן תמיכה בו היא חמורה ביותר, וככלות הכל לא השתנה שום דבר בין דורנו אנו לדורות הקודמים ואף אם ישנה מצוות יישוב א"י כיום (דבר ששנוי במחלוקת הפוסקים) אין זה חשוב יותר ממצוות אחרות וכפי שנפסק מותר לגור בחו"ל עקב סיבות כפרנסה משפחה וכו' (ודווקא איני קנאי ואני מצביע בבחירות)

      מחק
  17. הערבות היהודית לא קשורה למקום המגורים או לשלטון.

    אם ערבים על יהודים אחרים יש להלחם נגד החילוניים בכל מקום ואם לא ערבים לא צריך להלחם גם בארץ ישראל.

    המגורים בארץ ישראל לא תומך בשום שלטון חילוני , לא בבית משפט ולא בשום דבר אחר.

    זה שבית משפט פוסק נגד התורה לא קשור למגורים בארץ ישראל והמגורים בארץ ישראל אולי מחלישים את כח בית המשפט , אם כל החרדים היו גרים בארץ ישראל לבית משפט לא היה כח , כך שהבריחה מארץ ישראל היא הנותנת כח ולא להיפך.

    לכן התירוץ שהציונים שולטים הוא לא תירוץ לגור בארה"ב , אלא הסיבה היא חומרית , אז תיכף הקב"ה יפיל את הכסף בכל העולם והסיבה החומרית תרד , ואולי אז יעלו.

    לעצם הענין אם חרדי נקרא אצלך שהוא נגד הרב קוק , אז אני לא חרדי.

    אבל אני שומר מצוות מקפיד על קלה כבחמורה , יותר מאילו הקוראים לעצמם חרדים.

    הבעיה היום שהחרדים הם לא שומרי תורה ומצוות ומטעים את האנשים בלבושם כאילו הם שומרי מצוות.

    לדעתך לקרוא ספרי הרב קוק זה נגד התורה , ולדעתי זה התורה , ולכן אילו המתקראים חרדים שלא יקחו מנופול על התורה ויעשו בה כחפצם , ישקרו בשם התורה ישאר דברים , הרי כל הבלוג הזה נפתח בגלל עוונותיהם של החרדים , שהם עוונות חמורים יותר מלקרו ספרי הרב קוק.
    כל אילו שמעודדים פה את חיים שאולזון לכתוב על גור הם גרוועים פי כמה , היות וכוונתם היא רק לראות איך דם של השני נשפך ,

    האמת הסתפקתי איך לכתוב לך אם הייתי כותב שאני שומר תורה ומצוות לא היית מבין אין אני נראה חיצוני , לכן כתבתי שאני חרדי , אבל בדעותי אני לא חרדי אלא שומר מצוות , ויש אצל המוגדרים חילוניים הרבה שומרי מצוות .

    רק החלוקה בין חרדים לחילוניים היא הגדרה אילו מצוות חשובות ואילו לא , או אילו עבירות מותר לעשות ואילו לא.

    לכן אני מעדיף להגדיר את עצמי כשומר מצוות לא חילוני ולא חרדי ,היות ואני מקפיד על כל תריג מצוות , וגם משתדל להקפיד חזק מאוד על מצוות בין אדם לחבירו , שהחרדים משום מה לא רואים זאת כעבירה.

    כל המלחמה של יוליש ואגודת ישראל בציונים זה מאבק שליטה , ולא ענין תורני , ויוליש איפה שלא שולט לא נמצא , ולכן הוא המציא את כל האיסורים כדי שיהיה לו תירוץ להיות בארה"ב עם כל הכסף , הוא דומה מאוד לנתי גרוסמן וחביריו.

    ואגודת ישראל החליטה למה לברוח יש אקשן מלחמות וגם אפשר לשלוט ולעשות כסף ומה רע , נכון שלחולחש תאות השלטון גדולה יותר והוא ידע שהוא לא יוכל לשלוט על אגודת ישראל לכן הוא ברח.

    כמובן שהימין וכל שאר המפלגות לא יותר טובות כולם נלחמים על שליטה וכבוד , אין מפלגה או גוף המתכוון לשם שמים .

    אגודת ישראל צריכה את מרץ כדי להצדיק את עצמה הרי אם לא היה מרץ איך החברי כנסת היו מצדיקים את בחירת בכנסת.
    בקיצור הכל כבוד הכל כסף , ומי שבורח משתיהם לא נלחם בשום יהודי ומקבל את גזירות הבורא באהבה והכנעה.
    כל הגדרה של מסגרת עצם ההגדרה הופכת את זה לנגד הבורא , כי אצל הבורא יש מסגרת אחת "עם ישארל" ללא תוספות.
    בזה אני מסיים את הענין בנושא החדש שהוספתי.


    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס1 בנובמבר 2012 בשעה 14:33

      בורותך בהיסטוריה די מעוררת רחמים. אגודת ישראל של אז לא הייתה כפי שהיום היא לא הייתה מפלגה פוליטית כל אלא ארגון של גדולי ישראל מכל גווני הקשת מהאמרי אמת מגור והחפץ חיים ועד רבני גרמניה, (לא היו פוליטיקאים ולא היה שום כסף בעניין) לטעון שמטרתם הייתה שלטון זה עיוות מוחלט של העובדות והשמצה זולה אדם ומי שמדבר כך לא חרדי הנו ואפי' אינו יכול להיקרא שומר תורה ומצוות (כמאמר הכתוב שלח ידיו בשלומיו חילל בריתו וד"ל)חרופיך וגידופיך את גדולי ישראל מראים איזה בדיוק שומר תורה ומצוות אתה ואיזו "אהבת ישראל" בראשך רק הגרוע שבגרועים הד"ל יעז לומר שמטרת החפץ חיים האמרי אמת ר' חיים גרודז'ינסקי הרש"ב וכו' הייתה כסף וכבוד לעומת קוק שלא הגיע לקרסולי קרסוליהם שהוא היה בלתי לה' לבדו ... כל מילה נוספת מיותרת

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.