רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

'נצח התורה' על מה נטוש המאבק?

כפי שכתבתי כמה פעמים אנחנו פתוחים לכולם לא תהיה כאן חד צדדיות באפשרות של מי להביע את דעתו וגישתו, וכנאמן לדרכי זו, אני מביא לכאן מכתב שקיבלתי לפני שעה קלה מצד המחבלים

תלמיד הגר"ש אויערבך כותב:

אני קורא כאן בבלוג מזה מספר חודשים השמצות חסרי שחר נגד 'הפלס', ובפרט נגד מרן ראש הישיבה הגר"ש שליט"א. רובם של הדברים הם בגדר השמצות מרושעות של אנשי החצר הידועה, שמטרתם היא לרמוס ולדרוס כל מי שלא חושב כדוגמתם. הסתפקתי אם לכתוב את הדברים אם לאו, מצד שכתוב אל תען כסיל כאוולתו, אבל היות ולצערנו רבים מאד נחשפים למידע כאן בבלוג ונוצר רושם מוטעה, החלטתי להעמיד את הדברים על דיוקם, בבחינת קבל האמת ממי שאמרו. ואני מדגיש לא נשלחתי על ידי אף אחד, אלא כמי שכואב וחרד לפילוג של עולם התורה החלטתי מנהמת ליבי לכתוב.
 
אפשר לחלוק על נתי גרוסמן, מותר להעביר עליו ביקורת, וגם לשנוא אותו, אבל עדיין לא מצאתי שום היתר, לקחת יהודי שכל מפעל חייו היה יתד נאמן שפעל במסירות נפש ממש להקמת העיתון ולביסוסה עוד בתקופת מרן בעל האבי עזרי זצוק"ל, ולזרוק אותו ללא סיבה. אפילו במאפיה עושים 'שימוע' למי שמיועד לחיסול. הייתכן התנהגות כזאת בקרב בני התורה, האם ציפיתם באמת שנתי גרוסמן יגיש את הלחי השנייה ויכריז אמן על דבר הנבלה הזאת.
 
זה לא סוד שעם כל הכבוד לאנשי החצר, גם מרן הגרי"ש אלישיב, ראה בנתי גרוסמן איש שאפשר לסמוך עליו, והוא אכן העביר דרכו אין ספור הוראות והדרכות, וכמעט בכולם גם מרן הגר"ש היה מעורב באופן אישי, אז מדוע כל "התיקון גדול" היה זריקת נתי גרוסמן? שזה עצמו מעורר חשד שהיו שיקולים שונים לגמרי.
 
הזכות להגדרה עצמית, היא זכות בסיסית של כל קהילה וקהילה, על אחת כמה וכמה שכאן המאבק נטוש על דברים שבהם תלויים גופי תורה והמשך הדורות. אתם יכולים לצחוק ולזלזל, אבל בינתיים הוכח שבתקופת נתי גרוסמן לא נתנו לאותם רוחות זרות לחדור לקרבנו, ולצערנו מה שקורה היום זה הרס כל הצביון עליו נלחמו מרן האבי עזרי ומרן הגרי"ש ויבלט"א מרן הגר"ש.
 
פנינו אינם למחלוקת. אדרבה. אם יהיה נציג שיהיה מוסכם עלינו בטוח אני שמרן הגר"ש יכריע בעד הליכה משותפת. אבל אם חלילה ירצו לגמרי לנתק כל קשר עם העבר ולחפש אפיקים חדשים תרתי משמע, אין לי ספק ש'נצח התורה' תעשה בבחירות אלו היסטוריה, בדיוק כשם שר' מנחם כרמל הוכיח את עצמו בבחירות לפני 24 שנה בדגל התורה. (אגב כל אנשי 'נצח התורה' הם אלו שהביאו את הניצחון בתשמ"ט) גם אז אותם אנשים לא האמינו שמרן האבי עזרי יצליח והטילו ספקות וזלזלו, אבל אותם תלמידים נאמנים חדורי קרב ומסירות נפש לשמור על צביון עולם התורה הוכיחו שאפשר לעשות הכל.
 
שום כח שבעולם לא יצליח לעצור את המהפכה הגדולה בה החל הפלס. ושוב, כל זה בא מתוך כורח המציאות. אף אחד לא חיפש להתפלג,  אבל מאחר שזרקו אותנו, שלא יבואו בטענות. ואני בטוח שההצלחה הגדולה של הפלס תקרין גם על המפלגה החדשה שאין ספק אפילו שהיא תצליח ותכניס לפחות שלשה נציגים.

11 תגובות:

  1. מי מפריע לכם תרוצו לבד. בוא נראה אותך גיבור נתי גרוסמן.


    יש לי רושם שנתי גרוסמן בעצמו כתב את הבלוג הזה לנסות ולהשפיע דרך שאולזון.

    השבמחק
  2. "אין לי ספק ש'נצח התורה' תעשה בבחירות אלו היסטוריה, בדיוק כשם שר' מנחם כרמל הוכיח את עצמו בבחירות לפני 24 שנה בדגל התורה. (אגב כל אנשי 'נצח התורה' הם אלו שהביאו את הניצחון בתשמ"ט)" עכ"ל המחבל.
    שכחת רק פרט אחד שולי, שאחד מאלו שהיו אז היה הרב שך והוא שזה שהביא את ההצלחה בבחירות עם הכח הפוליטי שלו עם הדמות של גדול בישראל שהיה לו. ועם כל הכבוד לר"ש אוירבאך הוא לא נוגע בקרסוליו.

    השבמחק
  3. מה הבעיה תרוצו לבד. ותפסיקו עם הספינים.


    בוא נראה אותכם גברים....

    אין משא ומתן נקודה. תתחילו כבר את מערכת הבחירות ושלום על ישראל.

    השבמחק
  4. אני מבין שהטרחת את היורד לשרשם של דברים, להתבזות ולשבת הוא בכבודו ובעצמו לכתוב לך תגובה...
    המכתב. מתלמיד ר' שמואל צועק ידי נתי גרוסמן

    השבמחק
  5. חיים מה אתה נותן להם בכלל זכות תגובה. אלו רוצחים פושעים ומנוולים. אני מבקש ומתחנן אל תתן להם לכתוב כאן. שיכתבו בהפלס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד שייתן להם זכות תגובה.
      אדרבא זה העונש שלהם (תלמידי הרב שך) כי זכור לי היטב היטב איך חיים שאולזון נרדף עד צווארו על ידי ה"השקפיסטים" למיניהם.
      עכשו ברוך השם נהפך הגלגל והם מבקשים ממנו זכות תגובה.
      נהדר!
      חיים תמשיך להיות ישר והגון.אני מבסוט מהבלוג שלך.

      מחק
  6. למה נראה לכם שהגר"ש אויערבוך פחות גדול מהרב שך ?
    הוא יודע פחות ללמוד או פחות יר"ש ממנו ?

    השבמחק
  7. דבריו הם זריית חול בעיניים.

    המאבק ניטש על נתי גרוסמן? השתגעת? בשביל אדם אחד נרסק את כל היהדות התורנית? אפי' אם אתה צודק שהוא צדיק, בשביל להגן עליו יוצאים למלחמה ?

    אבל האמת, המלחמה היא לא על נתי גרוסמן, המלחמה היא על מה שהוא עשה במשך השנים ביתד נאמן, ולהמשיך את דרכו לרדוף ולהשפיל ולפגוע בתלמידי חכמים רבים ובגדולי ראשי הישיבות, הדברים ידועים וחלקם פורסמו, כל הפגיעות רשומות שחור על גבי לבן על גבי היתד[לפעמים רק הנפגעים והמבינים ענין הבחינו בכך].

    אפי' אם המלחמה היא לש"ש, איך לוקחת על עצמה קבוצת מיעוט, לרדוף את רוב גדולי הדור המבוגרים מהם בעשרות שנים.

    תופעה מוזרה זו לא קרתה מעולם בעם ישראל.


    בדברי הכותב כאן אני מבחין שקבוצת הרוב לא עוסקת מספיק בהסברה וחבל! אם היתה הסברה לא היינו נתקלים בדברים חסרי הגיון אלו.

    אנו קוראים בזה לאנשי יתד המיצגים את רובם של הת"ח, אנא מכם צאו בחוברות הסברה, אם לא תצאו בהסברה כוללת אתם תהיו בבעיה.

    צאו לעבודת ההסברה!

    השבמחק
  8. הודעה להרב שאולזון

    הרוצה להבין על מה המאבק? תמונה אחת תתן לנאיבים קצת להבין.

    אחרי עשרים וחמש שנה פעם ראשונה הופיע בעיתון יתד נאמן תמונתו של גאון הדור הגר"ד לנדו בעיתון של יום שישי האחרון.

    המתבונן בזה יבין את הכל, וזה רק דוגמא אחת מיני אלף.

    כל הלוחם נגד השינוי ביתד הרי הוא כלוחם נגד גדולי הדור שתמונתם לא הופיעה ביתד בשנים החארונות. וקל להבין.



    השבמחק
  9. הרב שטיינמן הוא ענק שבענקים וייזכר לדורות על המהפכה האדירה שחולל בעולם התורה. מההשתוללות של גרוסמן רואים מהי גדולתו של הרב שטיינמן.

    אני מבטיח לכם שזה יהיה הפעם הראשונה שיהדות התורה תקבל שבעה מנדטים.

    השבמחק
  10. מה זה מעניין לראות את אותם אלו בדיוק שצועקים היום שדוחקים אותם לפינה הם אלו שעד לפני שנה דחקו ציבור גדול יותר לפינה.
    האם הפגיעה העכשווית במרן הגרײַש אויערבאך היא גדולה יותר מהפגיעה המתמשכת במרן הגראיײַל שטיינמן בשנים האחרונות????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.