רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

דרעי גזען מהדרגה הכי נחותה שראיתי

תלמיד 'פורת יוסף' כותב:

מאז בחירות 1988 אני מצביע ש"ס. גם לאחר אוסלו הצבעתי ש"ס, אבל הפעם אחרי שראיתי את הסרט של המקור על אריה דרעי, החלטתי שהפעם ש"ס לא תראה את הקול שלי. חשבתי עד היום ששונאי הספרדים נמצאים אצל האשכנזים החרדיים. לפתע הבנתי שבראש ש"ס עמד ועומד כעת להשתלט עליה מחדש, אדם גזען ושפל שרואה במצביעי ש"ס אנשים נחותים שלאן שתקח אותם הם יעשו כרצונו.
 
האם לאיש כזה יש בכלל זכות מוסרית להנהיג את עטרת יהדות ספרד? האם לאיש שחושב כמו הרב שך שהספרדים לא ראויים להנהגה וכי כולנו אנאלפביתים, יש בכלל זכות לבקש שנצביע עבורו. בכלל אתה רואה את היהירות של האיש הזה, את חיי הראווה והתפנוקים של הפרחח הזה ואני שואל מה לו ולמהפכה חברתית בכלל? אדם שכל חייו חי מכספי שוחד ושחיתות.
 
הסרט בערוץ 10 של המקור חשף לראשונה את אריה דרעי האמיתי. דרעי שמוכן למכור את הכל, תמורת כבוד. אבל בעיקר התגלה שיש כאן מרוקאי גזעני שרואה באחיו הספרדים שבט נחות ופרימיטיבי. עכשיו אני מבין למה דרעי תמיד הקיף את עצמו רק באשכנזים ולא בספרדים, כי בישיבות הליטאיות מה שהוא למד זה שנאת ספרדים, וזה נשאר לו בגנים.
 
ספרדי גאה לא מצביע ש"ס! תצביעו אמסלם, יהדות התורה ליכוד, אבל ש"ס בראשות דרעי הגזען, לא נצביע. זה אדם שמטרתו רק לנצל את המצוקות של הספרדים כדי לגדול. אדם מושחת ויהיר. 

3 תגובות:

  1. מי אמר שגזענות היא דבר רע? ומה עם "זרמת סוסים זרמתם" ו"אתם קרואים אדם וכו" או "עם הדומה לחמור"? אז אם מותר להיות גזענים כלפי גויים, אפשר גם להיות גזענים כלפי יהודים. גזענות אינה בכרח דבר רע לפי דעת תורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי מילה אחרת עליך רק טמטום

      מחק
    2. תפיסת היהודים כעם נבחר איננה גזענות.
      הראיה שכל גוי יכול להתגייר ולהיות יהודי.
      דוד המלך היה צאצא של גרים, אונקלוס הגר שזכה שפירושו לתורה יהיה חובה של שניים מקרא ואחד תרגום.
      ועוד רבים וטובים

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.