רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 באוקטובר 2012

'יהדות התורה' והברקת

מכתב מירושלמי

לר' חיים שאולזון היקר והחביב
 
שלום וברכה!
 
דבר ראשון שמחתי לשמוע שאתה חי. שבתוך 24 שעות התנקשו בך, ערכו לך הלוויה וגם היה תחיית המתים. ברוך השם.
 
לעצם העניין. היום י"ג חשוון מלאו 4 שנים לעליית ברקת לשלטון על ידי חסידי גור שבפעם הראשונה בהיסטוריה החרדית של יהדות התורה, מרדו בגדולי ישראל, והחליטו לעלות נציג מחלל שבת. אמנם הם טענו שברקת זה יוצא בגימטריא שבת ולכן אפשר להצביע לו,אבל הציבור לא קנה את הלוקשן והבין מי הם חסידי גור שביחד עם מטה למען כבודם של שמוליק אלישיב עשו הכל נגד בחירת נציג חרדי לראשות העיר.
 
היום הזה הוא יום קשה לכולנו יום שבו שברו את כל המוסכמות. אני בטוח ר' חיים שאם הבלוג שלך היה קיים לפני 4 שנים ליצמן והאדמו"ר מגור לא היו מעלים על בדל דעתם לעשות את המעשה הנפשע והטרור האכזרי שהשתולל בחוצות.
 
חיים שאולזון אם לא היית היהדות החרדית הייתה צריכה להמציא אותך שתגן עלינו מפני שרלטנים ופושעים. ואגב, מלחמתך נגד המחבלים שמכנים את עצמם "הפלג הירושלמי", הם אלו ששיתפו אז פעולה להורדת מאיר פרוש. לפחות בחלקת הגדול. והם הם השותפים של ליצמן 'לגרד' את הרב שטיינמן.
 
ר' חיים אתה עושה לנו כל יום פורים, וזה חשוב מאד. ושוב תודה בשם כולנו
 
חיים עוזר ע.  

14 תגובות:

  1. הנה עוד פעם גור
    כנראה ששעמום של ההוריקן לא פסח על שאולזון

    השבמחק
  2. יש לי חדשות בשבילך שאולזון

    רובא דרובא בגור לא שמעו משאולזון והבלוג שלו!!!!

    הוא מת שגור ירצה לדקור אותו וינצח אותם אז הוא המציא לנו סיפור יפה

    השבמחק
  3. נו, שאולזונ
    כבר עברו שעתיים ועוד לא עידכנת משהו חדש בגור?
    הכל בסיידר? אם אין לך תמיד תוכל לפברק משהו...
    אולי נפל החשמל אצלכם בניו יארק?

    השבמחק
  4. שניה בוא נעשה סדר. אבל ברור!
    למי הצביעו ברחובות ע"פ הוראתו המפורשת של הגראי"ל שטיינמן? מישהו יכול להזכיר לאלו ששכחו (או שרוצים רק לזכור משהו מסוים)

    השבמחק
    תשובות
    1. רבי שוקי פורר
      (אולי ביתד החדש הוא יזכה לתואר "מרן"?)

      מחק
    2. אתה טועה ומטעה. הטענות על גור-ברקת העיקריות היו לא על הצבעה למועמד חילוני, אלא:

      א. על שלהבדיל מרחובות שם לא היה מוכן המועמד הדתי [שבניו אינם נמנים על הציבור החרדי וכידוע למי שמכיר שאינו בשר מבשרם של הציבור החרדי] להבטיח בשום אופן את צרכי הישיבות וכו', וע"כ נאלצו לתת קולם למועמד שכן הבטיח,
      משא"כ בירושלים שלא הי ספק שהן למען קדושת העיר והן לטובת אזרחיה החרדיים עדיף מאה מונים יהודי חרדי ממש שלא רק הבטיח אלא אף לחםפ למען הציבור החרדי כל השנים, וש"איש מגדולי ישראל" [אף הבאיאנ'ער] לא הצליח להבין איך ניתן להצביע לאיש אחר שהצהיר שהוא מחוייב רק "לחַלֵן את העיר [ואכן רואים את הצרות שעוברים בירושלים בכל הבחינות, הן ברוח והן בגשם].

      ב. על השתוללות חסרת רסן עפ"י הוראה מגבוה, באלימות נוראה שהושיבו מאות אברכים ובחורים תמימים בכוללי וישיבות גור על מחשבים / טלפונים / וכו' להרוס ולנפץ קולות למועמד חרדי ראוי, שכל חטאו היה שהוא מסוכסך עם גור. והסתובבות עם רמקולים בשכונות החילוניות כהם שמחופשים לחילוניים ומתסיסים ציבור חילוני נגד הדת והדתיים בצורה נוראה. ועל הטרדות טלפוניות באמצע הלילה למאות אזרחים חילוניים כאילו מטטעם מטה פרוש, כדי לגרום שלא יצביעו, ועל העלמת אלפי פתקי הצבעה של חרדים ועשיית סיכומים עם חברי קלפי - הכל לצורך כך, ועל ישיבה חברית בצוותא עם חילוניות בלבוש פרוץ והזמנת סעודות פיצה יחדיו עימם.
      וכל זאת למען ה"אגו". ובפרט שלאחר שגור הצליחו להסתכסך ב-16 השנים האחרונות עם כמעט כל גדול"י וקהילות ישראל ואנשים מבפנים - כל פעם מישהו אחר, היה זה סימן שגם כאן הרדיפה מספר 5,580 היא לא לש"ש.

      מחק
    3. עד כמה שאני זוכר, זה כבר היה אחרי שגור התירו הצבעה לברקת - הפה שאסר הוא הפה שהתיר - הרבי מגור הנוכחי הוא זהה שבשם השבת מנע בכוח מחברי מועצג"ת להלחם בעד ארץ ישראל.
      הוא זה שכביכול בשם השבת לא הסכים לפגוש את ראש הממשלה נתניהו קודם הבחירות הראשונות בתירוץ שהוא "לא נפגש עם מחללי שבת"...
      הוא זה שהחליט שהמפלגה תקרא "יהדות התורה והשבת" - כדי להצדיק,לענ"ד, את התחברותה לשמאל - כביכול למען השבת, גם על חשבון דם יהודי.
      אני זוכר עד היום, איך נאלצו חברי מועצג"ת להוסיף פיסקה לא קשורה בכלל בשבח השבת לכרזה שהתפרסמה נגד ההתנתקות - רק בשביל לרצות את הרבי מגור שיסכים לפרסם זאת בעיתונו הפרטי "המודיע"...
      אחרי כל זה - פתאום הוא מאפשר להצביע לברקת?! - אני אין לי בעיה עם זה - אבל הרבי מגור שכל הזמן פימפם "שבת, שבת" - הוכיח פה שלא השבת עניינה אותו לאורך מלחמתו במאבקי המועצג"ת נגד ויתורים אלא דברים אחרים לגמרי.
      היום כל זה כבר ברור אבל אז זה היה חידוש גם בעיני מי שחלקו עליו, שכן, עד אז הם חשבו שפשוט מדובר פה בדוס לא חכם במיוחד שאולי השבת חשובה לו יותר מהחיים - בסיפור ברקת הבינו שהכל הצגה ומה שמעניין אותו זה שליטה, "אני ואפסי עוד"...

      מחק
  5. ואוווווווו מתקפה חסרת תקדים על גור

    מה קרה ???

    זה יותר חשוב מכל דבר אחר?

    אני חייב להסביר לכם הכל :שמעתם על "האקרים" בקיצור הם עלו על האימייל הפרטי של שאולזון והוא בפאניקה משלשל כל היום כאבי בטן הקאות וכמובן חום גבוה רק תבין דבר אחד גור זה לא סאטמר לא תצליח לגרום לאף אחד מגור לחשוב בכלל על נקמה בך זו לא דרכינו כן כן רבותיי הדרך שלנו זה לתת לאויב להתחרפן מהמיץ שלו {שיטה חדשה בגור}תן כל שעתיים בלוג חדש ואל תביט לאף צד תכתוב ותכתוב ותמשיך לטהר את היהדות החרדית מכל הזוהמה כי אנחנו בגור חייבים אותך בריא נמאס לנו מחיי הגטאות יאללה רוצים להתפרק רוצים אינטרנט רוצים טלפונים לא כשרים רוצים בחורות מכל החסידויות למה רק גור בבקשה תעזור אל תישן
    החותם בדמע גורי מדוכא ומיוסר שלא יכול לנשום מרוב צרות ברוך השם ששלח לנו בדור את המלאך שאולזון הודו לה' כי טוב אין כמוך אלוקים ואין כמעשיך לעושה נפלאות גדולות כי לעולם חסדו אוחחח שבשפלינו זכר לנו כי לעולם חסדו בברכת "ושבו בנים לגבולם"

    השבמחק
    תשובות
    1. עד עכשיו חשבתי ששאולזון זקוק לאישפוז עכשיו אין לי עוד ספק כי הגערער המגיב כאן זקוק לאיפוז רציני

      מחק
  6. אני חושב שמשפט המפתח בהשתלחות דלעיל הוא זה: "אתה עושה לנו כל יום פורים". אכן, ר' שאולזון, צחוק אתה עושה לנו. גם מחבר את הפשקווילים, גם כותב מכתבים לעצמך, וגם מגיב עליהם. משעשע. לא רציני במיוחד, אבל בהחלט "אתה עושה לנו כל יום פורים". שא ברכה!

    השבמחק
  7. עושה רושם שהגורים בלחץ....
    לפי התגובות שלהם נראה שהם החליטו על אסטרטגיה חדשה - אחרי שלב ההכחשות, האיומים, הקללות וההפחדות שלא הועילו כלום אלא להיפך - הגיע שלב ההגחכה, להגחיך את שאולזון ולעשות ממנו פנטזן, זאת כדי שאנשים לא יתייחסו ברצינות למה שהוא אומר.
    אלא שהגישה הזו בעייתית ביותר, כי אם באמת שאולזון מפנטז - מה אתם בכלל מחפשים בבלוג שלו???

    השבמחק
  8. נגעתי באמת הא?

    השבמחק
  9. גערער מלוכלך לא נגעת בשום אמת כמה שתנסו למרוח!!,

    היה נסיון לפגוע ב ר חיים והוא לא צלח. גם אתם כבר יודעים שהשיטה הישנה פסה לה מן העולם לתלות את הכשלונות והבעיות המבצעיות שלכם בדמיונם של אחרים תועיל אולי שאתם תחשבו כך אבל לא תשכנעו אף אחד אלימים הייתם ואלימים נשארתם רק השכל ברח לכם וגם עזר ה שאיש חבראמאן יודע לסדר אתכם ותופס תוכניותכם וגם יודע להיחלץ מהם

    כמובן שתאמרו כעת שלא אתם ניסיתם לפגוע בשאולזון, ואני שואל אולי נעשה שאול שאול לג״ש ונאמר שהיה זה ילד שניסה להתנקש בחייו?

    זה שהוא מחק את התגובה שלך זה לא כי הוא נפגע ממושתן שכמוך, אלא אלא כי הוא לא אוהב מלחמה, אתה מנסה להרגיז אותו בכדי שלגור תהיה עילה לבצע ניסיון התנקשות נוסף דבר שעלול לעלות לו בחייו עם חיות שכמוכם!!!.

    הוא לא מחפש שום תשומת לב והוא גם יהודי ירא שמיים ולכן אל תשלה את עצמך לרגע שהוא יפגע בעצמו בכדי למשוך כותרות כי לא דרכיו דרכיכם.

    מי שמתנהג כתינוק ופוגע בעצמו ע״מ למשוך תשומת לב זה אתם שבעשור האחרון עשיתם הכל בשביל להשניא עצמכם על כולם וכעת אתם מזדעקים כי התשומת לב לא עלתה כראוי ויצאה שלילית למדי בניגוד לציפיותיכם.

    הסיפור עם היהודי הקדוש שבחר לענות לרבנית המקנטרת בכדי לגאלה מן היסורים שבהתעלמות מתאים לנוכלים שכמוכם ולא ל ר׳ חיים הישר שמתאמץ לחשוף עוולותיכםושוב לא הוא הפריח את שמועת ההיתנקשות אתם שארגנתם אותה וכעת תאכלוה


     

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.