רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

ומי חתום על מפלגת מחריבי 'דגל התורה' נכדו של הרב שך ההולך בדרכי סבו הגדול

תלמיד פונוביז' כותב:

עכשיו זה סופי. המחבלים הגישו מפלגה חדשה נצח התורה. נגד מפלגת דגל התורה שהקים הרב שך בזמנו. זה לא סוד שגדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגר"ד פוברסקי שצוק"ל ראו בכך הרס הדור ממש והתבטאו על ר' לייזר שך דברים קשים וחריפים על המחלוקת והרס עולם הישיבות מה שכולנו רואים כיום.
 
אבל לא בכך עסקינן ביום חשוב זה שגם למחבלים יש מפלגה ואתה רואה את צהלות השמחה. יש להם עיתון וכעת מפלגה והנה הם ממש בדרכו של הרב שך. מה שתפס את עיני שנכדו של הרב שך אברהם ישעיהו ברגמן, הוא מבין החותמים על המפלגה החדשה. רק בשביל זה היה שווה הכל. סגירת המעגל שנכדו של מייסד דגל התורה ממשיך בדרך סבו לפלג ולהרבות מחלוקת ולהרוס כל חלקה טובה.
 
מי יגלה עפר מעיניו של הרב שך לראות שנכדו חתום על הקמת מפלגה המבקשת להלחם בדגל התורה. את האמת אין לי טענות לנכד. הוא למד מסבו להרוס ולהחריב לשנוא ולפלג, פעם זה היה נגד ש"ס, פעם נגד מרן ראש הישיבה ר' דוד, וכעת זה נגד ר' חיים. בפן הזה הנכד בהחלט ממשיך דרכי אבות.
 
אני יודע שרבבות יהודים פוקחים היום את העיניים ורואים את ההרס והחורבן שהרב שך המיט על עולם התורה, גם כאלו שחששו לדבר אומרים היום את הדברים בגלוי.
 
ולך אברהם ישעיהו ברגמן שהצטרפת לכת המורדים בגדולי ישראל. אין הבדל בינך לבין בני הדודים שלך גלוחי הראש בני ונכדי אפריים שך. אמא שלך אמנם הייתה משוגעת וחולת נפש, אבל שניכם נכללים בכת שאינם מקבלים פני השכינה. כך נאה וכך יאה שייראו נכדי ר' לייזר שך.... משפחה שכזאת.

8 תגובות:

  1. למה לר' שמואל אויערבאך אסור להקים מפלגה?
    וכי הוא לא תלמיד חכם? בגלל שא-ת-ה החלטת שר' חיים הוא גדול הדור, והרב שטיינמן כנ"ל אז לאף אחד אחר אסור לחשוב אחרת.
    אם מישהו ממשיך את דרכו של הרב שך, זה אתה\אתם בעצמכם שחושבים שר' שמואל אויערבאך ומפלגתו הורסים את עולם התורה הליטאי, רק כי הם לא מסכימים איתכם. להזכירך, זה היה דרכו של הרב שך, כפי שאתה עצמך הזכרת. שהוא הרס, לעג ביזה ומחץ כל מי שלא חשב כמוהו, והנה, זה מה שאתה עושה בזה הפוסט...

    תרגיעו! כמו שלך מותר לחשוב ולבחור במפלגה שאתה חושב שגדולי ישראל חתומים עליה, כך גם לנכד של הרב שך מותר להיות חלק ממפלגה שהוא חושב שגדולי ישראל חתומים עליה.

    ולסיום, להזכיר כל הזמן את הבת "המשוגעת, חולת הנפש" של הרב שך, מבזה אתכם, שאתם יורדים לכאלה דרגות של לבזות ולהשפיל בן אדם חולה ומסכן שלא עשה לכם עוול מעולם, וממש לא משפיל את המשפחה של הרב שך. מה שאני יכולה להגיד על ירידה כזו נמוכה - תתבייש לך! ואני מקווה שלעולם לא תדע מהי מחלת נפש, כי זה לא מגיע לאף אחד, גם לא למי שמלזל\לועג ומשפיל בן אדם חולה.

    ואני ממש לא בצד של הרב שמואל אויערבאך. אני משקיפה מהצד. ובגדול משפחתינו בצד של הרב שטיינמן

    השבמחק
    תשובות
    1. אפרת,

      אני חותם על כל מילה שלך, אבל תרשי לי להעיר לך שאותו כותב למד זאת ממי שאת מגינה עליהם, זה הנוסח שלהם עשרים שנה ויותר ב'יתד נאמן' היה לו בית ספר מצויין והוא מוכיח את עצמו כי הוא תלמיד טוב

      מחק
    2. גברת ליטאית

      הרב שך דיבר בסגנון הרבה יותר בוטה. תראי איך תלמידיו ונכדיו מתנהגים. לא לחינם בת אחת הייתה חולת נפש ובן שני התפקר מהדת. הגיע הזמן לנתץ את הרב שך שהחריב את עולם התורה ורק הכניס שנאה ופוליטיקה. ולדעתי הוא היה לא שפוי בכלל. תשמעי את הדרשות שלו האיש מדבר כחולה ממש. אם אני הייתי אחראי עליו הוא היה באשפוז כפוי.

      מחק
    3. איפה ראית שהצדקתי את דרכו של הרב שך?
      רק אמרתי, אל תבזה את עצמך ותרד א-ת-ה לרמה ולדרך שבה הרב שך נהג. זה הכול.
      וזה שיצא לרב שך בת משוגעת וחולת נפש? אהה! כמה וכמה חולי נפש אומללים ומסכנים ממשפחות נהדרות וטובות במובן העמוק והאמיתי של המילה טוב, מסתובבים ביננו.
      זה שפל בלתי יסולח להשתמש בנתון זה במלחמה שהמחבלים והצד השני מנהלים.

      מחק
    4. אין וויכוח שאסור, אבל שני הצדדים לוקים בענין הזה משום מה בישיבות למדנו כי מי שלא מאמין בדרכך שלך מותר להרוג אותו. גם אני למדתי בישיבות הליטאיות גם אני ליטאי מבית אם כי קצת התפקחתי במשך הזמן והיום אני יכול לחיות עם כולם למדתי שאצל כולם אותן כוונות ואותו שקר כל אחד בשם אחר ולכן אני לא מתרגש מאותו אחד שכותב מפני שהוא כותב כפי שלימדו אותו

      מחק
  2. מדהים איך שהכל מתפרק לרב שך. לא יאומן שרואים ששקר לא מחזיק מעמד.

    השבמחק
  3. אני לא יודע מה רוצים נכדי הרב שך גם אצל הרב אלישיב הם היו נטולי השפעה

    השבמחק
  4. לא צריכים להקים ''מיליון'' מפלגות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.