רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

כן, תם עידן הרב שך וההשקפה - החל עידן התורה

האוהל שהכינו ליארצייט (צילום 'בעולמם של חרדים')
תלמיד פונוביז' כותב:

הבוקר בעיתון הוירטואלי הפלס, יש מאמר נוקב של אחד המכונה בשם הרב שמעון גולד, בו הוא מבכה שאברכים כבר לא יודעים את המושג "השקפה", והם חושבים שהמושג קשור לאופטיקה. הוא מבכה ששכחו את דרכו של הרב שך וכי תם עידן הרב שך. הם מספרים לנו כי בדיוק לפני שנה הרב אלישיב אמר שאין לסטות כמלוא נימה מדרכו של הרב שך.
 
נתי גרוסמן, המאמר ההזוי שכתבת, זה פסה מהעולם. אז בוא אני יספר לך ויחכים אותך בינה. תם עידן הרב שך. נקודה. תם עידן ההשקפה. נקודה. החל עידן התורה והאחדות בראשותם של מועצת גדולי התורה ובראשם גדול הדור, מנהיג הדור הגראי"ל שטיינמן. כן, זה שגר בחזון איש 5 בבני ברק. זה שאתה מאד מתעב אותו ושונא אותו בגלל "ההשקפה הצרופה".
 
נתי גרוסמן על מי אתם עובדים? מה זה השקפה ומה זה עידן הרב שך? וכי אתה חושב שאנשים מטומטמים, שתמכור להם כל לוקשן, האם אתה חושב להפוך את הציבור הליטאי ל"כת משיחיסטית" שתסגוד לפסלים וקברים ולקברו של הרב שך... ורק נשמע מה מספר לנו נתי גרוסמן שהוא מעביר לנו את ההשקפה בטהרתה ישיר מקברו של הרב שך?
 
סיפרו לי השבוע בדיחה שהיא די קרובה למציאות המשיחית שנתי גרוסמן יוצר. כיצד נתי גרוסמן יודע להעביר את ההשקפה הטהורה הרי הרב שך כבר מת 11 שנה. אז מה שהוא עושה הוא הולך לקברו של הרב שך מידי שבוע, להתייחד עם המת, הוא מספר לרב שך את כל חידושי  ההשקפה הצרופה, והרב שך שותק. ועל פי הלכה שתיקה כהודיה דמיא, וממילא זה כאילו הרב שך עצמו אמר את זה.
 
המאמר ההזוי היום ב'הפלס' רק מוכיח לאיזה נתק ובועה נמצא בו נתי גרוסמן, בלי שום קשר למציאות העולם. פשוט כת משיכית עד כדי גיחוך.
 
וקצת הבנה למי שרוצה מה המשמעות של ההשקפה על פי נתי גרוסמן והרב שך לרדוף רבנים להשמיץ לפלג להקים מפלגות ובעיקר להרבות בעיתונים יומיים.....  ואילו ההשקפה נוסח הרב שטיינמן ושאר גדולי ראשי הישיבות זה להרביץ תורה, להפסיק לשנוא להלחם נגד מהרסי הדת ומחריביה, לשמור על שלום בית למען המאבקים לשמירת קדושת בית ישראל ובני הישיבות ואברכי הכולל.
 
אז ברוך שפטרנו מעידן הרב שך, והבדילנו מן התועים והמחבלים ונתן לנו תורת אמת.

3 תגובות:

  1. תלמיד פוניבז' אתה עושה להם בית ספר למחבלים.

    השבמחק
  2. בני רבינוביץ אתה משתבח מבלוג לבלוג. s גליק עדיין מעביר את התשלום?

    השבמחק
  3. אכן המילה 'השקפה' נהפכה למילה בזויה, וזה מפני שנושאי דגלה שתמשו בה כדי לפגוע ולהרוס כל חלקה טובה בתוך הציבור הליטאי הלמדני.

    בקשר לנתי, הרושם עליו שהוא תמים גדול, הוא לא אדם מפוכח, ולכן קיבל כל מילה של 'השקפה' כתורה מסיני.

    אם נתי היה לומד בישיבה כמו פוניב' או סלבודקא, הוא היה מתפתח בצורה יותר מפוכחת, והיינו חוסכים את הצרה צרורה הזו!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.