רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

וגם דמו הנה נדרש

הרב שך מימין ור' מיכל פיינשטיין משמאל
תלמיד הגרי"מ פיינשטיין כולל בית יהודה

הסתפקתי רבות אם לעלות את הדברים בבחינת ווי לי אם אומר ווי לי אם לא אומר, אבל חזקה עלי דברי חכמים, שיש לומר את הדברים בבחינת זכור את אשר עשה לך עמלק. ראיתי שכאן בפורום דנים רבות ביארצייט של הרב שך מהרבה זוייות בעיקר מכיוון המחלוקת יתד מול הפלס, אבל לא הזכירו את הרדיפה לשם רדיפה, מלחמה לשם מלחמה, של הרב שך נגד חתנא דביה נשיאה מרן הגרי"מ פיינשטיין זצ"ל, מה שהוכיח את מידת האכזריות של הרב שך ושנאתו לתלמידי חכמים בבחינת מי ייתן לי תלמיד חכם ואנשכנו כחמור.  
לרבים מאד נפל האסימון מי זה ואיזה הוא איש צר ואוייב הרב שך, דווקא במלחמה שקידש נגד מו"ר רבי מיכל פיינשטיין זצ"ל, שהיה גדול הדור ממש בכל תחום שרק תרצו, ואין צריך להזכיר מה החפץ חיים אמר עליו ושהיה חברותא של ר' שמעון שקופ, ודי להזכיר שמרן הגרי"ז בחר בו לחתן.
אנחנו לא מנופפים עם המלצה כמו שעושה הרב שך (רק לא מספרים לכם שהמלצות כדוגמת הרב שך ממרן הגרי"ז יש לרבים וטובים) כל מי ששהה במחיצתו של הגרי"מ פיינשטיין עוד בתקופת תל אביב בכולל וגם בבני ברק, וכאלו היו אלפים במהלך השנים, יודע מה יהודי שאין לו בעולמו אלא תורה ופרישות. המלחמה של הרב שך הייתה מלחמה שנבעה מקנאה גדולה מניסיון להשמיד את בית בריסק ולקחת לעצמו את כתר המלוכה בדרכו לכבוש את פסגת ראשי הישיבות.
השיטה האכזרית של הרב שך לא הייתה להוכיח עד כמה שיעוריו הם טובים כי הוא היה עם הארץ, עם הבנה מאד חלשה בלימוד, ולכן השיטה הייתה למחוק את כל ראשי הישיבות שמסביבו, את כל ענקי התורה, את המשפחה המפוארת של מרן הגרי"ז, ואז הדרך לכיבוש ההנהגה הליטאית קלה. ורואים שהכל היה מתוכנן לפרטי פרטים. לאחר שרמס ודרס את גדולי דורו, התחיל לפתוח עיתונים ומפלגות, ואנשי הטרור שהפעיל עבדו להכות בגדולי ישראל, והכל היה למען המטרה הנעלית שהרב שך ישלוט ויכתיב את דעתו.
 כן, הרב שך היה פוליטיקאי משופשף שהלך בשיטה של "המטרה מקדשת את האמצעים", בכך אין חולק. מהראוי היה שעל מצבתו יציינו "ונלחם עם כל גדולי דורו ויכל להם".
11 שנה למותו של הרב שך כולנו נזכור אותו לנצח כאיש רע מעללים שנלחם נגד ארזי הלבנון, שניסה להשמיד את בית בריסק המפוארת (אם אכן היה מקורב למרן הגרי"ז כפי הסיפורים שלו, הרי לא היה מעז לפגוע בבניו וחתניו) איש שפל ומושחת, שכל חייו היו פוליטיקה, שקרים ורמאויות נכלוליות. רק בדור יתום בעקבתא דמשיחא אדם כזה יכול היה להשתלט על כלל ציבור בני התורה ולהוליכם באף לכל אשר יחפוץ. וכדי ביזיון וקצף.

יהא דברים אלו חקוקים לנצח כדי שגם בני התשחורת יידעו את האמת האמיתית, ולא ילכו לרקוד על קברו ולעשות חינגאות, אלא ימשיכו לעסוק בתורת אמת, ולהמשיך את המורשת המפוארת של מו"ר הגרי"מ זצ"ל

26 תגובות:

  1. חזק ביותר. ניכרים הדברים שנכתבו מדם ליבו. השנאה של הרב שך לר' מיכל הייתה איומה.

    השבמחק
  2. התמונה של הרב נראית אחרי מתקפת עצבים פרועה. כנראה באוות בוקר יחזקאל אסחייק לא נתן לו את הכדור המתאים.

    השבמחק
  3. הרב שך היה פשוט חרא מסריח.

    השבמחק
    תשובות
    1. קצת כבוד לא יזיק! אין אף אחד שיכריח להיות בעד הרב שך, אבל מכאן עד לנבל הפה ולהוריד רמת הפורום זה ודאי, לא!!!

      מחק
    2. הנוסח של 'חרה וכו' הוא מרחיק לכת זה מתאים למתנגדים לא לחסידים

      מחק
    3. כל המנבל פיו - ראוי לו שלא בא לעולם

      מחק
  4. אני רק כעת מתחיל לקלוט מי היה הרב שך. פשוט היה רב מעללים. עבד יפה מאד למצב את עצמו כמנהיג.

    חיים שאולזון שאפו על הגילויים.

    השבמחק
  5. חברה השתגעתם לגמרי בסירחון הדברים שלכם אתם מעידים שאתם הבערים האדיוטים תשמרו על שפה נקייה, ואל תשכחו יש לו להרב שך המון המון זכויות תורה גדולות מאוד הוא וודאי לא עוד תלמיד חכם

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לו שום זכויות. בזכוות אלפים מתקלקלים. תראה איך הנכדים של הרב שך ניראים.

      מחק
    2. נכדיו לא מצביע על כלום!!! האם אבשלום היה צדיק, האם בנו שך חזקייה היה צדיק???? יש עולם התורה שגודל וכוללים ושיעורי תורה שיש לו זכויות בהם, אני לא הולך בדרכיו אנשיו והוא אבל למה לדבר בצורה דוחה כזאת??.

      מחק
  6. עם הזמן יותר ויותר מתחזק אצלי הרושם שיש לך דעה לא חיובית על הרב שך ...

    השבמחק
    תשובות
    1. כשאתה אומר את זה אני מתחיל לחשוב שיש בזה משהו נכון
      מוזר

      מחק
  7. ואמרתם אות לגוי לייזר שך ימ״ש
    במנגינת ואמרתם כה לחי!

    בהזדמנות אעלה לכאן את השיר שחיבר בנו של בעל המחבר ׳הערות ותיקונים לאבי עזרי׳
    בספרו מר ׳בניימינסון׳ שם ללעג את ׳גאונותו והגותו למדנותו ופלפולו׳ של ״מרן״ האבי עזרי


    בתחילה כל עדר חסידיו של לייזר שך ימ״ש עטו על הספר
    ולאחר זמן אחד מן החבורא הקדושא (זה שידע לקרוא) גילה את הלעג ל״מרן״
    או אז הספר נגנז וחיפשו את בעל המחבר לסגור איתו את החשבון

    השבמחק
  8. כולם זוכרים איך שלח אבריכים מפונביז' להכות רב ידוע מתל אביב.

    השבמחק
  9. מה הייתה הרדיפה?

    אם הבנתי נכון הייתה בעיה עם הבת שלו הינדנ והנכד של ר' אהרון קוטלר הרב שניאור קוטלר שליט"א שהיא לא רצתה לנסוע לחו"ל והרב שך צידד שיסע ואם לא תרצה הינדה להתגרש שיקח אשה נוספת.

    השבמחק
  10. מה שמפריע לי עם הרב שך שכל הסיפורים עליו זה מריבות ומחלוקת. מילא חב"ד אבל למה ש"ס, מילא ש"ס אבל למה סלבודקא, מילא סלבודקא אבל למה מריבות בפוניבז' עם פוברסקי, וכך הלאה והלאה.

    רבותי זה אדם לא שפוי שנוצל בידי חבורה שרצתה שליטה בכל מחיר והרב שך סיפק את הסחורה. אני ממליץ שגרפולוגים יבדקו את כתב ידו ויתנו חוות דעת מעמיקה על האיש כי לדעתי משהו לא שפוי ולא בריא באיש הזה. בפרט שמסתכלים על ילדיו.

    אני חושב שפשוט להתעלם מהאיש הזה להשכיח את זכרו וגם שאולזון צריך למחוק את הייצור הזה מזכרנו וכנ"ל גם הציבור הליטאי ושלום על ישראל.

    השבמחק
  11. התמונה של הרב שך יש לזה שני אפשרויות.

    א. או שמישהו מכניס לו צביטה מאחורה

    ב. או שרופא שיניים פותח לו את הפה

    אפשרות שלישית שהאיש פשוט מטורף. מזכיר קצת את היטלר בצעקות שלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. או שהוא פשוט זקן מאד...
      כשתגיע לגיל שלו (בעז"ה כשתזכה) תשלח לנו תמונה איך אתה נראה

      מחק
    2. אפשר לתפוס כל אדם בזווית לא טובה ובשניה לא טובה
      זה לא מעיד על המצולם אלא על זדון ליבו של האיש שבחר את התמונה

      מחק
  12. תיקון לא. או שנישהו מכניס לו מאחורה

    תוספת ד. כל התשובות נכונות

    השבמחק
  13. זה ברור שכל הרשעים שכותבים מה שכותבים כאן דברי בלע ה' ישמרם זה בגלל שהם אוהדי חב"ד או גור וכדומה, כן מרן הרב שך זצ"ל גילה קלונכם והוא צדק בגדול תראו את המשחיסטים שלכם היום! כן גילה לעולם התורה שהרבי מחב"ד היה אפיקורס וזה מה שמעיק אותכם נכון- תאכלו אותו!!
    בדרך התיירה נלך באש ובמים
    למחוק את חב"ד והחסידות לקדש שם שמים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מותר לחלוק לסבור אחרת אסור לקלל אסור לדבר בשפה שכזו, אני מוחה

      מחק
  14. רבותי אסור לקלל חס ושלום. רק לרב שך היה הזכות לנבל את פיו כאחד הריקים והמטונפים ויותר נכון המפגרים. אני ממליץ לשמוע את הדרשות שלו. מתאים בשירותים בפורים בבוקר. כל הזכויות שמורות אליו, ולכן מי שמקלל כאן הוא למעשה עובר עבירה פלילית של גזילת הזכויות. הזהרו!!

    ליטאי ירושלמי

    השבמחק
  15. תגיד חיימק'ה אם היו כותבים רבע ממה שכתוב פה על הרבי מחב"ד הייתה נותן לזה או שמייד היה נמחק ואח"כ תסביר שאתה מחפש את הצדק ורק לתקן את העולם חחח הצחקתני חיימק'ה

    השבמחק
    תשובות
    1. המנוול הרב שך ימ"ש וזכרו עם נתי גרוסמן שפכו את דמם של גדולי הדור ובראשם מרן הגר"ח גריינמן ומרן הגר"S פוברסקי. וכל זמן שהטינופת שך לא יגררו את הנבלה הזאת ברחובות בני ברק את גופתו המצחינה עם התולעים והריקבון הצחנה שלו לא נעזוב אותו לנפשו. אנחנו נוקמים את נקמתם של גדוטלי ישראל.

      מחק
  16. ח חח חח שאולזון מוג לב,

    מחק על אתר את תגובתי בפוסט הזה, כנראה שהצלחתי לרקוד לו על הדם כהוגן,

    יופי, עכשיו קלטתי מה מרגיז אותך,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.