רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

פרטיכל של 'וועדת השיבוץ' של ישיבות חסידי בעלזא - לעיונכם ולשיפוטכם





אין צורך במילים תקראו ותחליטו אתם, האם זו התנהגות נאותה או שמא רשעות מאחריה?

8 תגובות:

  1. שאולזון זה לא יפה, אנחנו לא יודעים לחשוב לבד. איך אתה מביא לנו חומר בלי להסביר.

    השבמחק
  2. הוא בעצמו לא ידע מה לומר על זה, אז הוא סומך עלינו שנמצא כבר במקומו את עומק ה"רשעות" שמאחורי זה.

    העיקר: יחי הבלאגן.

    השבמחק
  3. לא מובן מי כתב דף זה למי.

    התוכן לא מוסבר אפילו לא לדף הערות פנימי.

    מה שכן זה נראה תפור בצורה לפגוע במישהוא וכולו נכתב אך ורק בשביל הבלוג של חיים שאולזון

    השבמחק
  4. אני אישית רואה פה שיקולים עניניים למדי, שהמטרה הסופית זה איך לדאוג להצלחת הישיבה, ושיתחנכו לחשיבות התורה, וכמה שפחות שיפגעו בנ"א או מר"ש.

    השבמחק
  5. אני רואה פה פרוטקול של ישיבת וועדת חינוך כלשהו תוך ציון קיצור העיניינים שדנו באותו ישיבה, אין אף אחד שיכול להגיד מה בדיוק הסוגיות הנידונים שם , צריכים להתמצות בארבעה ישיבות גדולות של בעלזא ובקיאים ברזי הצוות הרוחני ובטיב הבחורים,
    מה שעולה וברור מכל זה הוא דבר אחד : שיש צוות מסור ומקצועית שיושבת בכובד ראש ודואגת לכל הבחורים ובכל הדרגים ולצוות מחנכים מיומנים בדרגה ראשונה, שאין לו אח וריע באף מקום אחר , אשריכם חסידי בעלזא שזכיתם לכך שמתייחסים בכל החומר לבעיות חינוכיות שצצות ועולות הלוואי ובכלל הישיבות האחרות היינו רואים טיפת התייחסות מאין אלו, וד״ל. 
    נ.ב. חיים אולי תועיל לפרש את הרשעות. כלפי מי ? האם הנך מתיימר לדעת מה קורה בבעלזא פנימה כמו שאתה בקי בגור ? אדרבה אשמח מאוד אם תרחיב בנושא, לעת עתה אין מי מבין הקוראים שיבין כלום מטיוטת פרוטקול של ישיבה פנימית, עם כל הכבוד שזה הגיע לידך, חסר פה קצת תבלין פילפל ומלח... ומי כחכם יודע פשר ?

    השבמחק
    תשובות
    1. ביקשת ממנו דרישה מדי קשה, אם אתה מכיר קצת את הבלוג פה הגיע הזמן שתדע שאת שאולזון לא שואלים שאלות כאלו מסובכות
      מישהו שיש לו חשבון עם מישהו העביר לו את הפרוטוקול, והוא כמו ילד בן עשר מתלהב שהוא קיבל משהו חסוי ומיד מכניס את זה, בלי לחשוב מילימטר קדימה. וכמובן בראש החולני שלו הוא כבר מוצא את הרשעות בכל דבר.
      זה האיש ואין מה לצפות ממנו

      מחק
  6. לכל השואלים היכן הרשעות כאן, הנה התשובה:
    אם עדיין לא שמתם לב אדון שאולזון מחפש בנרות מתחת לאדמה כל הזדמנות שיש לו להשמיץ את בעלזא, וזה סעיף מתוך המלחמה הילדותית שלו נגד הרב שך זצ"ל, בגלל שלפני עשרים וחמש שנה בעלזא הלכו עם הרב שך. זאת הרשעות שהוא מוצא בכל דבר שקשור לבעלזא.
    עכשיו הבנתם ?

    השבמחק
  7. המגיבים לא שמו לב לדברים המבחילים המופיעים בשורה האחרונה. אם זו לא רשעות אז מה כן?
    עיקר התוכנית היא להשקיע במגמה מיוחדת למצויינים שתנוהל ע"י ראשי ועדת השיבוץ שמעוניינת לשלוט בכל המשיבות ולהזיז ממקומם את אנשי הצוות שפחות ממושמעים אליהם .
    ניכר כי הדובר הראשי הוא ל.ק. העשיר המפונק שמימיו לא ידע מחסור, והוא זה שמנסה לא רק לעשות בידוד מזהיר למצויינים, אלא שהוריהם של החלשים ייאלצו לשלם טבין ותקילין עבור הטיפול בילדיהם, שמהווים כמובן מטרד בלבד עבור האליטה התורנית שנמנית גם על אצולת הממון בבעלזא.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.