רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

חסיד גור שואל: מדוע פינוי בית הכנסת של גור בבני ברק לא היה מעשה שטן?

לכבוד ר' חיים שאולזון, שלום רב!
 
אדשה"ט,
 
אני יהודי בני ברקי מזה שנים, אברך מן השורה בחסידות מסויימת. בתקופה האחרונה החילותי ללמוד מידי דף היומי במשך כשעה באחד מבתי הכנסת של העיר.
מדוע רק לאחרונה התחלתי? אז זהו, שכבר שנים אני לומד את ה'דף', אבל עד לפני תקופה למדתי את הדף בבית כנסת אחר הנמצא לא הרחק משם.
לבית הכנסת הזה קראו 'בית החסידים דגור בעש"ט'!
אתמול שמעתי את פסק הדין של השופטת, וכמו כל עם ישראל נדהמתי מהזלזול בגדול הדיינים בעירנו הרה"ג ר' ניסים קרליץ שליט"א, ובמילות המביישות שכתבה בפסק הדין.
אולם מחשבה אחת לא הצליחה לסור ממוחי הויא ניקרה בו כל הזמן;
בכל התקופה שב'שטיבל' של גור היו דיונים והתייעצויות בעניין הבית כנסת שלהם, הייתי בטוח כי דעתם היא צד אחד ולכל סיפור יש 2 צדדים. הייתי מגיע ללמוד, ואח"כ קם והולך בלי להתערב. יתירה מכך, חשבתי לעצמי כל העת, כי לכאו' המתפללים אינם צודקים וההוכחה? אפילו ר' ניסים קרליץ פסק בעבר כי הם צריכים לפנותו, ואע"פ שבסוף חזר בו, הדבר לימד אותי כי לכאורה הצדק אינו עמם.
הפרשייה בבית הכנסת 'הליגמן' היא זהה לחלוטין!!!
גם שם יש יורשים שתובעים את בית הכנסת לעצמם, וגם שם יש מתפללים שמוחזקים במקום עשרות שנים, הכל זהה במאת האחוזים לסיפור עם ה'שטיבל' של גור. אז מדוע פה נדרכים כל עם ישראל וזועקים 'חמס', בעוד שכולם ללא יוצא מן הכלל נעמדו לשמוח בכישלונם של חסידי גור?? זו בושה וחרפה!!! זה מעשה נבלה אמיתי!!!
בנוסף, הרב שטיינמן שליט"א אמר היום כי פינוי בית הנכסת הליגמן הוא 'מעשה שטן', ואני יכול לשער את ההפגנות שילוו בציבור החרדי בתקופת הפינוי, מדוע הוא לא נזעק לטובת בית הכנסת של גור???
רק מלראות היום את מבנה בית הכנסת של גור בחורבנו אני בוכה, מלראות את החורבן שעשו בו והקמת חנויות על מקום תורה ותפילה, אז איפה הייתם אז???
מדוע לא שמענו ציוץ מאף גורם חרדי, תורני או עסקן, ח"כ או רב עיר מקומי, מישהו שיקום ויזעק כי מפנים מקום תורה ותפילה של עשרות יהודים מדי יום ביומו?! איפה היתה הזעקה על פינוי בית כנסת שקירותיו ספגו אלפי שעות תפילה בראש השנה ויום הכיפורים?? איפה כולם היו אז????
עד כאן אני כותב מלבי הכואב.....
הערה: אני יודע שיש שיבואו ויצעקו שגור נלחמת על הרבה בתי כנסיות בכל הארץ. עזבו את זה לרגע, אני מדבר על פינוי של בית כנסת לטובת יורשים שלא חפצים להופכו לבית כנסת מפואר יותר וכדו' אלא להופכו לבנין מגורים או לחנויות מסחריות השוות כסף רב. איפה ואיפה?? הדם של הליטאים סמוק יותר??
אני לא קורא פה קריאת תיגר על אמרתו של ראש הישיבה (שגם אני למדתי אצלו בפוניבז' לפני שנים רבות) כי זה מעשה שטן, אני רק שואל מדוע הפינוי של בית הכנסת של גור לא היה מעשה שטן??

36 תגובות:

  1. אינני נכנס לעצם הענין, רק תפסיקו לשקר, אני יודע שאתה חסיד גור, ולא סתם, אלא מקורב למערכת בגור. זאת מידיעה. שמעתי כבר את הנושא ממך ושאתה עומד לכתוב עליו.

    לעצם הענין, בלי להכנס למי צדק בשטיבל בעש"ט: מי שכל יומיים מוצאים אותו בתגרה אלימה בתוך קהילתו ומחוצה לה, הסברה נותנת שהוא הבעייתי והשקרן, ועל כן מסיק הציבור וגם אני הקטן בתוכם שכנראה הסיפור בהליגמן ובגור אינו זהה כפי שהינך מציג.

    השבמחק
  2. אל תבלבל במוח לליטאים יש קנאים טרוריסטים לא פחות
    כמו אצל כוווווולם ברורררררררררר...

    השבמחק
  3. איש לא מתקרב לאלימות הממוסדת מגבוה כמו בגור ב-16 שנה האחרונות, נהרות הדם ששפכתם, עשרות זרוקים, עשרות מסומנים - ביניהם ת"ח ויושבי על מדין, וסתם "עמך". מעולם לא היתה כזאת אפילו בגור. בו זמנית כמעט נלחמו בשנה שעברה על 5 בתי כנסת ושכונה.

    השבמחק
  4. פשוט מאוד.
    בבית החסידים גור בעש''ט הייתה פסיקת בי"ד שהם צריכים לפנותו!
    ומאז כל התפילות והתורה שם הם בגינבה, ואינם מברכים אלא מנאצים.
    לעומת הליגמן ששם בי"ד פסק שזה שייך לביכנ"ס.

    השבמחק
    תשובות
    1. בוודאי.
      איזה דיין יפסוק נגד ר' ניסים קרליץ בעצמו?
      זה כמו (להבדיל) שכל שופט בכיר ייצא נקי ענייניו בבית המשפט העליון, אולם באותם נושאים הוא עצמו יפסוק אחרת.
      מה בכלל ההיגיון בתגובה הזאת?

      מחק
  5. בלבול ראש ושקר מוחלט
    בהליגמן בעל המקום הכניס את בית הכנסת ואף היה הגבאי בו כל חייו,המחלוקת נוצרה מכיוון שהוא לא הספיק בחייו לרשום את הנכס בטאבו על שם בית הכנסת אבל אין חולק שהכניסה למקום לא היתה בגניבה
    השטיבל בגור ברחוב בעש"ט נכנס למקום בגניבה ולא ע"י הבעלים ובמשך עשרות שנים שדד את המקום מהבעלים האמיתיים כפי שנפסק גם בדין תורה וגם בבית המשפט.

    השבמחק
    תשובות
    1. אל תתן לעובדות לבלבל אותך...
      בהליגמן, בעל המקום "לא הספיק" במשך 18 שנה (1935-1953) לרשום את הנכס בטאבו על שם בית הכנסת וגם לא לרשום את רצונו זה בצוואה או במסמך כתוב, למרות שהיה איש עסקים מנוסה ובקיא בהלכות נכסים. מאידך, מתפללי בית הכנסת ומשפחת קרליץ במשך 70 שנה מאז מות בעל הנכס ומקים בית הכנסת, "לא הספיקו" משום מה, להגיש תביעה שתברר את רצונו, עד שכל העדים הישירים על הסיפור, נפטרו להם מן העולם. וכעת, כל שנותר לנו הוא הרב קרליץ שידע להעיד בכלליות שזכור לו כי בהיותו ילד בעל הנכס רצה להקדיש אותו לביכ"נ. האם על בסיס עדות מעורפלת כזו אפשר לשנות בעלות רשומה על נכס בשווי מליונים?!

      מחק
  6. אין חולק? כך אתה אומר!
    תעיין קצת בפרוטוקולים של 2 הדיונים, ותראה שאין הבדל!

    השבמחק
    תשובות
    1. עיינתי גם עיינתי ואלו הם מסקנותיי.
      בכלל, מי שכל "שני וחמישי מתקוטט מסתכסך ומסוכסך עם כל העולם [פרוש, שאול אלתר, 15 זרוקים טוטלים מגור, 150 כאלו שנשפך דמם "ברבים" משך 16 שנות ההנהגה הנוכחית בגור, רק מנדל שפרן, הרב מוזסון, הרב אטלס, סגירת ישיבת חיפה, סגירת ישיבת מאור יעקב, סגירת ישיבת קרית הרצוג, נידוי קרית גור בקרית הרצוג,
      מריבה לוהטת והחרמת [לסירוגין] אדמו"ר מלעלוב ז"ל, רחמיסטריווקא, קרלין, ביאלא לוגאנו, צאנז, בעלז, ויזניץ ישועות משה, ויזניץ ר' ישראל, סאטמר ר"א, סלונים, חב"ד [פעמיים, בתש"ן, ותשנ"ט בערך], הרב אלישיב, הרב שטיינמן, הרב שך, הרב בן שמעון והרב ברגר בפרשיית פתח תקוה, מנחם אליעזר מוזס, ועוד ועוד.

      סכסוכי אלימות פיזית ממש, על בתי כנסת בקרית בע"שט בפתח תקוה, ביכנ"ס הגדול בחיפה, שטיבל בע"שט בב"ב, ביכנ"ס פא"י בב"ב. ביכנ"ס הגדול בערד, בתי וורשא, בנין ישיבת נזר ישראל בראשל"ץ, ועוד ועוד ועוד,

      מסתבר שגם כאן הוא לא הצודק. נסמוך על הרוב...

      מחק
    2. אנא, רק יש להדגיש שכל רשימת הרדיפות והמסוכסכים של גור איננה מכל השנים, היא רק משנות ההנהגה הנוכחית.
      אני גדלתי בגור בזמן שלא התנהגו כך...

      מחק
  7. אין מה לומר: אתה שואל שאלות יפות!

    אבל...

    במקום להפנות את השאלות הדמגוגיות לחיים שאולזון, עדיף שתפנה אותן לשלייגערס בשטיבל שלך !!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ייתכן ואתה צודק, אולי הבעיה נעוצה ביח"צנות.

      מחק
    2. אכן, קשה מאוד לייחצן התנהגות נבזית.

      מחק
    3. השאלות יפות, אך התשובות הנ"ל עליהם "אמיתיות"...

      כשרואים מריבה ה-1000 במספר שהבריון של השכונה מעורב בה, אומרים, כנראה שוב הוא משקר.

      מחק
  8. אחד מכל הכותבים לעיל אין לו שום מושג מה קורה כאן, חוץ משנאה עיוורת לקהילת חסידי גור,וזה בסדר זה מוכר מכל העולם כי דינו של כל שונא יהודי הוא כעשו השונא ליעקב.
    ביכנ"ס של חסידי גור בבעש"ט (לשעבר)היה בבעלותם של יורשים בעל ואישה בעלי הנכס שנפטרו,היורשים בארץ תרמו את המקום לטובת השטיבל של חסידי גור,ואילו היורשים באמריקה איפשרו להם להתפלל ואף שלחו תרומות בידי אחד מידידם ר' יעקב מנדלוביץ שאביו ר' יחזקאל ע"ה נמנה על קהל המתפללים למרות שלא היה מחסידי גור, המקום נגזל ע"י איש נדל"ן ידוע מב"ב שנמנה על חסידות מסוימת בב"ב,שהגיע לארה"ב,נפגש שם עם יורשי הבעל והציג עצמו כאחד המתפללים הוא רכש את המקום כביכול עבור ביהכ"נ ולאחמ"כ כאשר העביר הנכס על שמות כמה מידידיו,הגיש בקשה לבעלות על כל המגרש
    מאחר והאישה נפטרה לפני הבעל וע"כ הוא שרכש את זכויות הבעל זכאי גם לירושת האישה.
    המסמך המתעד את סיפור המרמה התגלה רק לאחר פסה"ד ולכן ביהכ"נ
    של גור הפסיד, הכל נכתב ממש בקצרה,אך זה עיקר המעשה.
    פרטים נוספים יועברו בע"ה.

    השבמחק
    תשובות
    1. השנאה לגור היא לא בגלל ש"עשיו שונא ליעקב".

      אלא משום ש...

      "יעקב שונא את ידי עשיו" !

      מחק
    2. טוב שאתה לפחות יודע מי הוא יעקב ומי הוא עשיו.

      מחק
    3. גערער נכבד.
      כל האלימים שבקהילות תמיד הצדיקו את פשעיהם בתירוץ דמגוגי זה של "עשיו שונא".
      בינתיים מי שהפיץ שנאה וחינך לשנא, זה אתם. בישיבות שלכם עמד מראשי המערכת והסביר לכולם בדרשה שרבי פלוני נפטר עקב קפידא של הרבי מגור, ואדמו"ר צדיק אלמוני, כי לא עשה פאלגען לרבי להעיף מישהו, ואת הכינויים שכינו את הרב שך, בחיים מחנכי ישיבות גור בפני תלמידיהם, לא הצליחו הליטאים לומר אף על הרבי מחב"ד...

      מי שהרים מחול שנאה בכוונת מכוון [כמובן בתנאי שיזכרו להדגיש ש"איך ווייס פון ג-א-ר נישט". "הרבי לא יודע מכלום". תתן אמת ...] בסוף קיץ תשס"ח ותחילת תשס"ט, מי שגרם להקים הן את יתד נאמן [כששלט בתור בן רבי בתשמ"ט, עד שהפנ"מ הציל מעט המצב ועשה שלום], ואת "המבשר" בתשס"ט, מי ששלח להפגין ולאיים מול מקומו של ורדיגר מפא"י בתש"ן וחינך תדיר לאלימות, שלא יבכה על שנאה.

      מחק
  9. סהדי במרומים שהסיפור הנ"ל נכון לחלוטין למרות שרק סופר בו אפס קצהו של הסיפור .ומי שקרוב לנושא בתי הדין יודע את מה שמובא בגמ' על מה שנגרם בעטין של דייני ישראל בעה"ר.

    השבמחק
    תשובות
    1. הדיין יוסף סטאלין-בורנשטיין-טרוצקי23 באוקטובר 2012 בשעה 12:54

      לגערער:
      קהילה שמינתה "בית דין" ל"דיני נפשות" לזרוק אנשים ללא שאיפשרו להם [זו היתה הוראה מגבוה ממש] להשמיע את הצד שלהם, רק משום שקיבלו "הוראה ממי שמעולם לא הוסמך לדיינות, [וכנראה שגם לא לאדמורות...], וכשאחד ה"דיינים" שם ביקש לפרוש מהבית דין שדה ההוא כי ראה שזה נוגד ההלכה והמוסר - הודיעוהו דרך מזכיר הבי"ד (א.מ.גימוזעכץ או אחר) שיפוטר מכל תפקידיו ויסבול וכוק, ואף החלו לבצע האיום, ובכך ביזו את מושג "בית דין" והודיחו שרח"ל ערכאות טובים מהם, שלא ידברו על דייני ישראל ...

      מחק
    2. יוסף ק. מאנטוורפן
      תפסיק כל היום להגיב ולכלך את גור
      לאחרונה לא רואים אותו כמעט ברחוב באנטוורפן
      כל היום מלכלך ומלכלך את גור
      חלק גדול מהתגובות הם ממנו
      השנאה שלו הוא מטורפת, חשבנו שיעבור לחו"ל והוא ירגע,
      אל תקחו אותו ברצינות אני מכיר אותו אישית
      הוא סתם אדם ממורמר

      מחק
    3. מה לעשות שהוא לא מוכשר כמו יצחק מ.ג. ואברהם מ.ב. מירושלים, ויעקב ד.ר. מאשדוד, ואברהם ב.ז. מאשדוד, ואליעזר נ. מירושלים, ואברהם פ.ד. מאשדוד, ויודי ק. מירושלים, וישראל אק' מירושלים, וישראל שטול מאשדוד,
      הם מוכשרים ויודעים גם להסתובב ברחוב וגם ללכלך...

      מחק
    4. מי זה יוסף ק. ? יוסף קורניק? הוא לא כותב כאן כי באינטרנט קפה באנטוורפן היכן שהוא מבלה רוב ימיו ושנותיו אין אותיות עבריות על המקלדת.. אז על איזה יוסף ק מאנטוורפן אתה מדבר?

      מחק
    5. נכון, הכוונה לא ליוסף קורניק אלא לאלו שהמערכת המציקה - "קפה דם" "נקימה" ו"טיפול במי שלא לפי התלם": יוסל קופרברג.
      וכן לאברהם מרדכי בורנשטיין מזכיר ביה"ד לענייני זריקות, ושות' יעקב דוד רוזנבוים ובנו, ואברהם משה קליינלרר, ומשה אושרי, וצבי קופרברג, ובנו אריה, ויודי קנופף, אברהם בנימין זילברברג, ישראל אקרמן, אברהם גוטסמן, ישראל שטול, צביקי טאוב, ישראל דנדרוביץ, לייזר נוימן, שמעון רוטשטיין, נחמיה שרון זה שפוטר מהמשטרה מהמכות של הירשמן, ומארועי פרוש-ברקת], נחום רוטשטיין, יצחק משה גוטרמן, לייבי פזינצבסקי, דוד קוזליק, מוטי בבצ'יק, יענקל קמינר, יוסי שפיץ, ישראל רוזנבוים חתן גולדקנ', שלמה צבי אלתר, וכו' וכו' וכו' וכו'.

      מחק
    6. הכוונה ליוסי קורניק
      תעשה טובה יש לו גם מחשב בעיברית וגם אייפון
      הבן אדם פשוט משמיץ כל היום,
      כל זמן שהרבי שליט"א מכהן באדמורו"ת עד 120 שנה
      הוא ימשיך להשמיץ
      יוסי קורניק ישראל לוין חזקי הלפרין יעקב אולבסקי
      יואל מרגלית אברהם מרדכי אלתר בן ר' יעקב מאיר
      אברהם מרדכי קורניק יוסל רוזנטל וכו' וכו' וכו'

      מחק
    7. והנה אני ממתין להפצצת השמות מן הצד השני:
      ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____ ____
      חושבני שזה אפילו לא מספיק ל-2 המטורפים הקבועים, שיושבים פה בציפייה דרוכה להזדמנות המתאימה להפציץ את כל השמות שהם זוכרים בע"פ.
      נו.....?

      מחק
    8. אם קורניק וכו' משמיצים או לא אינני יודע, מה שאני יודע את אלו שהשמיצו תחת כל עץ רענן את הפני מנחם ברחוב וכו', וחלקם כתבו עליו דברי ניאוץ בעיתונים, שלחו לו פקסים, שיכנעו נגדו, הפריעו לתרומות, וכו' וכו':

      מאיר גלוזמן, יונתן בורנשטיין - בכל מלווה מלכא שהיתה בכל מוצ"ש, אברהם מרדכי בורנשטיין, יעקב דוד רוזנבוים [שבאמצע הלווית הפנ"מ כבר צעק שיפתחו לישראל מנחם כי הוא בן הרבי], יצחק משה גוטרמן, נחום רוטשטיין ונחום ורשביאק ונחום קרנבייסר, נחמיה קירשטיין, לייבי פזניצבסקי שהיה עומד תמיד בביהמ"ד למטה וממלא פיו המטונף בזלזול ומנסה לקרר את צעירי הצאן, ישראל ב"ר שמואל שווירץ, לייזר ניימן מירושלים [הוא בכלל הגיע כבחור לגור מליטא - אני זוכר שנכנס לחיהרי"ם ומיד החל ב"דעות" לנו הוותיקים לוומר דעות ולסכסך. הוא שישב לילותיו עם צביקי טאוב וחיים וינרייך כו' וכו' ב"קפה אינטרנט" מאולתר בסמינר, שלמה פרל מב"ב, שמואל ברוך לנדא, אברהם פינחס דייטש מאשדוד, שלמה [בן אברהם יוסף] אירנשטיין, משה אושרי, משה ויוסל וצבי קופרברג, מוטל מיירנץ, חלק נכבד ממשפחת סקולסקי, אברהם טיפנברון, זאב אקרמן [אבא של ישראל הטרוריסט], יענקל קמינר [שבנו ובנו של א.מ. גימוזעכץ נתפססו בשעתו במקום יותר בעייתי מ"קפה אינטרנט, והיתה הוראה בתחילה לזרוק אותם מגור עד שנודעה זהותם ו"ייחוסם" הוחלפה ההוראה ונאמר ש"אסור" לדבר על כך ומי שידבר יעוף, נחמיה אלתר ונחמיה מאנדל [ששניהם אמנם כבר עשו תשובה מאז], ועוד ועוד ועוד.

      מחק
  10. חבל מאד שככה מתנהגים יהודים שומרי תומ"צ.

    השבמחק
  11. בתור חסיד גור אני כותב:
    אין הבדל בין בעש"ט להליגמן ממש אותו הדבר

    אבל תעשו לי טובה כל אותם מסכנים עלובים-
    אל תשתכנעו, אל תטענו לטובתנו פשוט לא צריכים אותכם!!!!!!!!!

    אנחנו לא רואים אתכם בעיניים
    פשוט לא סופרים אותכם
    תגידו מה שתגידו שמים עליכם פססססססססססססס
    תקפצו לנו תמשיכו להתבוסס בבוץ שלכם
    תאמינו לי אתם לא מזיזים לנו קצה קצהו של יוד
    פשוט אפסים כולכם

    השבמחק
  12. אפגהיטען מיט ביידע הענט23 באוקטובר 2012 בשעה 22:28

    הנאה צרופה תתפוצצו כולכם כל כאלב ביזי יומו
    ולאח הגורים איפה הגורים של פעם שפיצצו מכות למנחם פרוש מדוע לא מוצצים היום לכמה ... הפכנו להיות נמושות, תלמדו מהליטוואקעס איך נלחמים איך הופכים את קבר הרב שך לציון פועל ישועוןת תלמדו, יש לנו שני קברים צמודים בתוך ירושלים ולא הפכו את זה לכלום זה נשאר נחלת הגערעס בלבד

    השבמחק
    תשובות
    1. גערער גימיינע מיט ביידע פוס, טעראריסטען מיטען ביידע הענט, וועגען די ליידיגע קאפ פון עיון התורה24 באוקטובר 2012 בשעה 8:20

      אל דאגה, המנוולים האלימים מאז [שאגב, אלו שאז הרביצו שילמו על כך בענייני חייהם האישיים, צא ובדוק], הם מחווירים לעומת הטרור והאלימות בהנהגה היום.
      הם מפוצצים מכות הן בתוך גור והן מחוצה לה וזו גם הסיבה לשאלתך מדוע קברי הרביס מגור לא הפכו לתל תלפיות, כי השם "גור" הפך למאוס.
      סיבה נוספת היא, כי כיון שגם הפנ"מ קבור שם, הלא מובן מאליו שהמערכת בגור לא יכולה לסבול שהמקום "יקודש", וכפי שהם מנוונים את עירנו קרית גת בגלל שהפנ"מ הוא זה שהקים בה את הקריה של גור, טכפי שנלחמים ב"טוהר המחנה" מאותה סיבה.

      מחק
  13. מה אתם כותבים על כל מיני זבי חוטם הם עשו כך ועשו כך כל שורש הבעיה נעוצה ברב שטיינמאן שהוא מבדיל בין דם לדם ובין דין לדין ןלא יעזור לך מר שאולזון גם אם תצעק כל היום גדול הדור רק עכשיו הוא נזכר שפינוי בית כנסת זה מעשה שטן כמובן זה מראה על שנאתו לכל דבר שקשור לגור ראה גם אמירתו על המצביעים למועמד חילוני בירושללים והוא עצמו העדיף מועמד חילוני ברחובות ושם הכל היה מותר וכמובן כולכם תקפצו להגיד זה לא דומה וזה לא כך כמובן שרב שטיינמאן לא מעניין אף אחד בגור לא מה הוא ולא מה הוא חושב זה נכתב בשביל הדבילים שיושבים פה ולקקים את האצבעות מאמירותיו של רב שטיינמאןןןןןןןןןןןןן

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אישית סבור שהרב שטיינמן לא שונא את גור, אך אם כן, זה מדין "משנאיך ה' אשנא ובתקוממיך אתקוטט".

      מי שמבדיל בין דם לדם זה לא רב שטיימאן רק "רב אְַלתֶּער", שתמיד כשהיה בשלטון גרם לשנאה וסכסוכים, המחלוקת בתשמ"ט - דגל התורה רשומה על שמו ואנשיו, וכן המחלוקת בתשס"ט - פרוש ברקת. וכן הטרור האלים של גור בכל אשר זז, וסכסוך ושנאה עם כמעט כל מנהיגי ישראל בדורנו, דבר מפליא, כמעט איש מהם לא הצליח מלהיות מנודה ע"י במשך 16 שנות ההנהגה, וכמובן בני דודיו ואחיינו מאנדל והמוני מסכנים מגור ששפיכות דמים ממוסדת בהוראה הפכה לשגרה כל חג וחג, עד שעקב המצב קיבל הבן טוב הלב נחמיה סמכויות ומרגיע העסק, הלוואי שאם נגזר עלינו להמשיך לסבול ממשפחת המלוכה שיהיה זה לפחות תחת נחמיה טוב הלב [או הגדול אברהם מ. או ישראל מנחם, אך להם אין סיכוי לכאורה].

      הרב שטיינמן "הוכיח" עשרות שנות יגיעה בתורה ובמידות טובות וקדושה בגלוי, ואין צורך רק להחדיר האמונה בו ללא כל הוכחות כאצלכם, שלא רואים כלום רק מאמינים במי שדווקא איש יר"ש אך חושב שהוא החכם מכל אדם ומבין בהכל ופגיע ונוקם.

      כך שעדיף שתשתקו. צר לי לכתוב כך על איש ראוי שמנהיג עדה ענקית [לא מתוך בחירת הציבור, רק עקב הייחוס]. אינכם מותירים ברירה כשאתם מזלזלים בגדולים אמיתיים שלא צמחו עקב שטיפת מוח כאצלכם.
      "כל העושה עבירה ומתבייש בה מוחלים לו על כל עוונותיו".

      מחק
  14. אלעס איז אונזערס24 באוקטובר 2012 בשעה 7:25

    אני ממש נהנה מהתמימות הגוראית קודם כל הם מכים, שורפים, שוברים ורוצחים את כל מי שלא מסכים איתם ואח"כ אומרים "שונאים אותנו כי מקנאים בנו" מתי תבינו שאף אחד לא מקנא בכם?! פשוט לא סובלים אתכם! אתם אלימים וחייתיים, בדיוק כמו חיות בג'ונגל! אף אחד לא מקנא בכם. לאף אחד לא חסר רעדענער שייכנס לו לחדר שינה (עוד מעט זילברברג יוציא תקנה חדשה שצריך להסריט הכל ולהראות לרעדענר לוודא שלא מרמים...) אף אחד לא רוצה להיות בקהילה טרוריסטית, ש"אלפי אברכים עובדי ה'" זה בעצם מפלצות שאמונים על "על חרבך תחיה" (העובדי ה' היחידים בגור הם אלה שעזבו לקלוגר, חב"ד סטוטשין ועוד..) תתפקחו!!! אף אחד לא מקנא בקהילה "המפוארת" שצריכה להחזיק את בניה תחת כדורים שלא יחשבו מחשבה עצמאית חלילה ויעזבו...

    השבמחק
  15. גערער'ס (אני לא כותב חסידים - כי זו בושה לבעש"ט שהם יקראו חסידים) לא יעזור לכם כלום, כל העולם שונא אתכם, כשמישהו מספר שמישהו הציק לו הרביץ לו או כששומעים מעשה שחיתות, מיד אומרים, אה.. בטח איזה גערער עשה את זה. ואני רוצה לומר לכם יהודים יקרים, ישנם כאלה שמחכים לאיזה מערכת בחירות שהם יפלו או משהו כזה, אבל דעו לכם שהסוף האמיתי של המנוולים האלה יקרה באחרית הימים כמו שכתוב "וינקום בימינו לעינינו נקמת דם עבדיך" עבדיך- בתי וורשא, הרב מנחם פרוש, החסידויות הקטנות, בית כנסת פאג"י, ועו היד נטויה.

    השבמחק
  16. אם זה גור איזה כיף שאני חסיד של ר' שמואל אוירבעך מנהיג וגדול הדור שכולם שומעים לו וב"ה אצלנו יש אחדות ואף אחד לא משמיץ איש את רעהו איזה כיף להיות תלמיד של גדול גאוני ישראל רבי נתן גרוסמן שליט"א שמפיו הקדוש יוצאים רק דברי חכמה וח"ו וח"ו לא נכשל אפילו באבק לשון הרע

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.