רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 25 באוקטובר 2012

נתי, תבקש סליחה מהחרד"שים (החרדים החדשים) אותם ביקשת להוציא מכלל ישראל

מכתב שקיבלנו מחרד"ש

לפורק העול נתי גרוסמן
 
שלום וברכה!
 
בשנים האחרונות הובלת קמפיין  להוצאת החרד"שים מכלל היהדות הנאמנה. זה בהמשך הקמפיינים שלך להוצאת חב"ד, ש"ס גור ושאר החסידויות מכלל ישראל, לפני שנתיים אנחנו היינו בתור אצליך. לבירורים שעשיתי מה כולל חרד"ש. התברר לי שאני גם חרד"ש. אלו יהודים שמקיימים את מצוות השולחן ערוך לפרנס את משפחתם בכבוד ובשעות הפנאי קובעים עיתים לתורה שומרים על קלה כבחמורה מתפללים בחניכי הישיבות, דואגים שבניהם יקבלו חינוך על טהרת הקודש על קוצו של יו"ד. אבל אתם החלטתם שאנחנו צריכים לצאת מכלל ישראל בגלל שבורא עולם הוריד אותנו לעולם הזה וציווה עלינו, מה לעשות, גם להתפרנס.
 
מרן הגאון האדיר ר' אהרן לייב שטיינמן שליט"א והקב"ה יתן לו בריאות ואריכות ימים, מבין דבר או שניים בהנהגת הדור כפי שהעיד עליו ר' חיים קנייבסקי, והוא יודע מה צריך  ומה לא, ומידיעה אישית שלי אני יודע כמה יהודים הוא הציל מרדת שחת, כמה בתים של עמל התורה הוא בונה בעשר אצבעותיו, בבחינת כל העולם ניזון מחנינא בני וחנינא בני ניזון מקב חרובים בלבד. והוא קובע מי מתאים ללמוד ומי לא, והיכן מותר לעבוד והיכן אסור. וכן, בזכותו רבבות אברכי כולל עמלים בתורה.
 
אבל מה שאותי מקומם שאתה נתי גרוסמן והמנכ"ל שלך יעקב לבין הם יקבעו מה זה חרד"שים. לא אטעה אם אקבע שאתם די קרובים לחילונים גמורים לפי המראה מדושן העונג שלכם וההתנהגות שלכם החורגת מכל המוסכמות בחברה החרדית. האם מי שמכניס לכיסו מידי חודש חמישים אלף שקל מגניבת כספי האברכים מדמי מעשר שנתנו לכם ביתד נאמן, נחשב לחרד"ש או לא נחשב לחרד"ש? האם מי שהיה בעלים של מועדון ביליארד נחשב לחרד"ש או לא נחשב לחרד"ש? האם מי שנתפס בקלקלתו במשרדי יתד נאמן ומרן הרב אלישיב נאלץ להרחיקו פיזית ממשרדי יתד נאמן כדי שלא יחטא ר"ל נחשב לחרד"ש או לא נחשב לחרד"ש? האם מי שרודף במשך שנים את רוב רובם של ראשי הישיבות של דורנו ובראשם את עטרת ראשנו הרב שטיינמן בצורה מבחילה מעוררת שאט נפש נחשב לחרד"ש או לא נחשב לחרד"ש? האם מי שהרים את נס המרד ברב שטיינמן ובכל גדולי הדור נחשב לחרד"ש או לא נחשב לחרד"ש?  
 
נתי גרוסמן  לפני שאתה מדבר על החרד"שים תסתכל בראי ותראה מפלצת חרד"שית, מושחת בעל יוהרה פורק עול. וכבר לימדונו רביתנו ז"ל כל הפוסל במומו פוסל, וידוע שמי שפוגם בלשונו על תלמידי חכמים בידוע שבעל עבירה גדול הוא.
 
בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים שתשוב בתשובה שלימה ותבוא לבקש סליחה ומחילה ממורנו הגראי"ל ושאר גדולי ישראל בהם פגעת.

4 תגובות:

  1. הפעם אין אפס. כל מילה פצצת אטום גרעינית ישיר לקישקעס של נתי גרוסמן.

    ענק!!!

    השבמחק
  2. אפשר לקבל הבהרה כיצד נתי גרוסמן נתפס בקלקלתו במשרדי יתד נאמן?

    השבמחק
  3. התחיל עם נשים בצורה אובססיבית. הרב שטיינמן פנה לרב אלישיב שנתי גרוסמן לא יעבוד פיזית במשרדי יתד רק מהבית. יש סיפורים קשים בתחום הזה שכרגע נלקחים גם עדויות שבמקרה הצורך יוכלו לשלולף ואולי גם ליותר מזה.

    השבמחק
  4. אמר לי גדול ישראל שעל נתי גרוסמן הוא מתפלל כל יום שיעקר ויאבד מהעולם.

    ימח שמו וזיכרו כן יאבדו כל אויבך ה'.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.