רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 באוקטובר 2012

הוריקן סנדי והוריקן שאולזון

תלמיד פונוביז' כותב

ביממה האחרונה מעבר להוריקן סנדי שכולם מדברים, בציבור החרדי הגיעה ההוריקן הנוסף שגם הוא מוצאו ומקורו בניו יורק אבל בניגוד לסנדי, ההוריקן ששמו שאולזון שטף בשצף קצף את כל הריכוזים החרדיים בארץ ובעולם.
 
תופעת שאולזון החדשה היא אכן הוריקן. יש נזקים מהכתיבה של שאולזון. נזקים קשים, לכל מיני חמדנים שרוצים רק כתבות "מטעם" ועיתונים שאבד עליהם הכלח, ואלו שמשתמשים בציבור החרדי כקרדום לחפור בו, ושאולזון עם הרוח העוצמתית שלו מצליח לשבר ולפרק הרים עצים ולמוטט בניינים.
 
אני רוצה להסביר לקוראי הבלוג מדוע החשיבות הגדולה של הפורום ממה שאני למדתי על בשרי. אני כתלמיד ותיק בפוניבז'. שלשה ימים לאחר שנתי גרוסמן נזרק מיתד נאמן, רציתי להביע את רגשותיי ולסייע במאבק לחיסול גרוסמן (לא חלילה חיסול פיזי אלא רעיונית) ואז שלחתי את הדברים שכתבתי לר' חיים שאולזון שהבהרתי לו שאני ליטאי ולא דוגל בהשקפותיו, אבל אני רוצה שיתן כלי ביטוי לציבור שלנו שמאס ברוע. להפתעתי העצומה שאולזון הסכים בחפץ לב לאחר שוידא שאכן אני תלמיד פוניבז', ומעולם לא צינזר לי כלום.
 
התקשורת החרדית רובה ככולה הכל עם אינטרסים, שקופים יותר ושקופים פחות, גם שאתם קוראים על אוכל תדעו שמאחורי הכתבה יש איזה אינטרס ופוליטיקה. ולכן שאולזון הוא אור בקצה המנהרה במדיה התקשורתית החרדית להאיר ולהעיר זוויות שלולי שאולזון לכולם היה אינטרס להחביא אותם. אני חושב שגם במאבק שגדולי הדור נמצאים בו קרוב לחצי שנה מול הני בריוני חצופים ומחוצפים שמנסים לקעקע את כל יסודות החינוך, ואני מתכוון לנתי גרוסמן יעקב לבין ומנחם כרמל, שאולזון היה הראשון שפרץ את הגדר לחשוף את מערומיהם, ולא משום אינטרס כספי או אחר, אלא כי הבין שיש כאן מאבק אמיתי להצלת היהדות החרדית. ואני מצדיע לשאולזון שגם בדברים שהוא נגד הוא נותן לכולם להתבטאות ואני יכול להעיד מהבלוגים שאני מעלה כאן תקופה מאד ארוכה.
 
ואני מבקש מכל אלו שמקללים וטוענים ששאולזון משקר ומגזים ומדמיין. דבר ראשון אם הכל שקר למה להתרגז... ואם אתם חושבים שהוא עושה עוול תכתבו לו תגיבו תביאו את כל הצד שלכם כפי שאני משתדל לעשות. חיים שאולזון עם ההוריקן שהביא על היהדות החרדית כולה, מאתגר את כולנו להיות טובים יותר וכנים יותר, ואני בטוח שהפורום שלו יביא ברכה גדולה מאד למי שבאמת מעוניינים בטובתה של היהדות החרדית.

2 תגובות:

  1. אני גם ליטאי ואני מעדיף את שאולזון מאשר נתי גרוסמן ומנחם כרמל. תראה איזה אבסורד. בעוד ששאולזון מגן על גדולי ישראל המחבלים הם ממרידים את כל הנוער נגד הרב שטיינמן ורח"ק. האם הפשקויל המצחין נגד הרב שטיינמן ערך שאולזון או אנשי הפלס?

    השבמחק
  2. אני בלי לברר עליך רואה שאתה ליטאי ימ"ש וטוב שיש את המחלוקת בניכם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.