רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

מי יגלה עפר מעיניך יוסל'ה שייברגר מה עלה בגורל נכדיך אותם חינכת לטרור ואלימות הם קברו אותך קבורת חמור





אתם עושים ענין מבנו של יהודה משי זהב, בעיני זה בכלל לא פלא, הוא ראה את אביו עושה סיבוב של מאה ושמנים מעלות אז מדוע שהוא לא יעשה את אותו דבר. אני זוכר את יהודה משי זהב כשהיה קמב"ץ 'העדה החרדית' מראשי קש"ת טרוריסט ופרובוקטור החל מגיל מאוד צעיר ונמנה על עולם שאולי לא אהב מפני שלא יכל להתפתח ולהתקדם, ברור היה לו כי לתואר של סבו מזכיר 'העדה החרדית' הוא לא יזכה וגם איזה ערך יש לזה. הוא חיכה ליום שהסבא יסגור את העיניים ועשה את הסיבוב והפך להיות ציוני יותר מן הציונים

מה שמדהים כאן זו מכת המכות שחטף סבו יוסל'ה שיינברגר האיש שעמו נלחמתי שנים, זה התחיל מאז פרשת בעלזא בירושלים, הכרתי אותו לפני כן אבל אף פעם לא היה לי כלום עמו, הוא היה ב'עדה החרדית' ואני באגודת ישראל, אמנם גרנו במרחק של כמה חצרות אבל קשר ישיר עמו לא היה לי עד שהתנסיתי בו, זה היה כשהרבי מבעלזא ב'שטייענדיגע תורה' הידועים הודיע כי הוא משנה את שיטת בעלזא ומתיר לקחת כסף מן המדינה, יוסל'ה שיינברגר הפעיל את נכדיו שייצאו לעבודה והרסו את בתי הכנסת של בעלזא השחירו את הרחוב בבעראלע ימ"ש, קיללו אותו בקללות נמרצות הרסו כל מה שרק יכלו, במשך חדשים הם היו עסוקים בטרור שהיה מן הקשים בתולדות ירושלים

באותן הימים היחיד שבעיתונו ניצב לצד בעלזא ולחם בטרוריסטים הללו הייתי אני הקטן, - לבעלזא עדיין לא היה אז עיתון - הייתי צעיר מאוד אבל חשתי חובה להתייצב לימינם של הנרדפים. הבהרתי כבר אז כי אינני מתערב בוויכוח האידיאולוגי זה לגיטימי ושכל אחד יאמין בדרכו אבל בלי אלימות. יוסל'ה שיינברגר היה בטוח שהוא יחסל אותי ברגע, שלח את נכדיו ועוד אחרים להלחם בי, אבל לימדתי אותו אז פרק בהלכות דרך ארץ שהוא זכר לי את זה שנים ועד ליומו האחרון, הוא קילל אותי בקללות נמרצות. לפני עשרים שנה הוא התראיין אצל דוד ארגמן (דוד רוטנברג) ב'ישראל שלנו' והבטיח כי אני ימות במיתה משונה - אלו דברים שכתובים וכל אחד יכול לראותם, תפנו לדוד רוטנברג מנהל 'בחדרי חרדים' שיאשר זאת, והנה עברו מאז עשרות שנים והוא מת ונכדיו ירדו מן הדרך זה אחר זה, אינני רוצה לשפוך דם לכן לא אמנה אותם אחד אחד כי תזדעזעו

זה סופו של טרוריסט, יוסלה שיינברגר שחשב שבעזרת מכות שריפת מכוניות ומשרדים - להזיק לי ברכוש שבזה הוא המשיך במשך שנים דרך נכדיו גם כשכבר לא הייתי יותר בארץ, עברתי לגור בארצות הברית - הוא יצליח לשבור אותי, אז הוא למד במשך שנים כי עמדתי בכל אלו, וערוך ומוכן לסיבוב נוסף

פרסום הרשימה ב'ידיעות אחרונות' על בנו של יהודה משי זהב נכדו של יוסלה שיינברגר היא קבורת חמור לאותו מי שנשבע לחסל את הציונים ואת המדינה את המזרחי ואת האגודה, וראו איך הוא גמר

3 תגובות:

  1. יוסל שיינברגר ע"ה היה תותח, עובדה שהוא הצליח להעיף את שאולזון לצמיתות מארץ הקודש, ומעוצמת הזעם של הכתבה, רואים שהעלבון עדיין צורב מאוד בנשמתו של חיימזון,

    חיים, מה תעשה אם באמת אתה תמות יום אחד במיתה משונה כחזונו של שיינברגר, סוף כל סוף הוא גם היה באבא כידוע למקורביו, רק חבל שאתה כבר לא תוכל להודות אז,

    ועכשיו תאר לעצמך אם לשיינברגר שעבד בשירותם של גדולי ירושלים עלתה לו כך, אז מה יצא בסוף מהנכדים שלך, ועל כך אמרו חז"ל אם לעושי רצונו כך, לעוברי רצונו על אחת כמה וכמה,

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן זכות גדולה לשינברגר שבגללו עזב שאולזון את הארץ, ורק בזכות זאת הוא יכול להכניס בטרוריסטים מסוגך בלי לחשוש שתבואו לביתם ... כמו שעשית לעיתונאים אחרים כיעקב ריבלין ואבי בלום ומוטי לביא ועוד ...

      מחק
  2. זכות גדולה יש לו שנינו מגן על מדינת ישראל במדי צבא ההגנה לישראל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.