רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בספטמבר 2012

הרב שטיינמן בכוח התורה שבו, הצליח לבטל בדור הזה את היצר הרע של מחלוקת ופילוג

תלמיד פונוביז' כותב:

כאשר הרב שך התחיל לפלג את היהדות החרדית, והקמת עיתונים לבני התורה תוך הפעלת אלימות, והפיכת בני התורה לאלימים, אמר לי אחד המיוחדים בגדולי ראשי הישיבות וחבר מועצת גדולי התורה, דברים כדורבנות שעד היום אני מצטמרר כאשר אני נזכר בדברים, "מי יודע לאיזה התדרדרות רוחנית תביא המחלוקת שעשה הרב שך".
 
כאשר בוחנים את הדברים, מגלים עד כמה הדברים שהיו נכונים לשעתם, נכונים להיום. כל מי שמוח בקודקודו, רואה לאן הוביל הרב שך את בני התורה והיהדות החרדית בעשרים השנים האחרונות. היום אנו אוכלים את התוצאות הקשות של מה שעשו אז. ובדרך לכך הם רמסו את גדולי ראשי הישיבות. מי שהעז להביע התנגדות נרמס תחת מגפיו הדורסניים והאכזריים של נתי גרוסמן שר"י.
 
אבל דבר אחד ברור, שאת התוצאות של ה"תיקון גדול" שעשה מאור עיני הגולה רבן של כל בני ישראל גאון ישראל וקודשו מרן הגראי"ל שליט"א, רואים כבר עכשיו בבירור. המהפכה השקטה של הרב שטיינמן יחד עם חברי מועצת גדולי התורה ומרן הגאון ר' חיים קנייבסקי, היא מהפכה בסדר גודל שלא ראינו מאז תקופת הגר"א.
 
במחי יד, ובעוצמה של תורה, התייצב כארי הרב שטיינמן, וחיסל בכדורי דומדום  את כת המחבלים. כת שמסוכנת עשרת מונים מכת שבתי צבי שר"י. כת שמאיימת עד עצם היום הזה על עצם קיום עולם הישיבות והיהדות החרדית.
 
בקנאות מזויפת שמאחוריה מסתתרים סוטים ושרלטנים, מושחתים ומנופחי גאווה, מחבלים בכרמים, הם זרעו במשך עשרים וחמש שנה רעל וארס נוראי, שאת התוצאות רואים בדמות אלפי נושרים, ירידה רוחנית נוראה.
 
במשך שנים גדולי ישראל ובראשם קדוש ישראל ותפארתו הרב שטיינמן ראו את החורבן ולא ידעו מה לעשות, חוץ מלבכות ולהתפלל על המצב הירוד של הדור, כל ניסיון להביא לתיקון עלה בביזוי גדולי ישראל ובהחרפת המצב.
 
השנה בי"א סיון תשע"ב גדולי ישראל ריצצו את ראש הנחש, יותר נכון השטן נתי גרוסמן.
 
השבוע בשמחה משפחתית אמר לי אחד מחשובי המשגיחים שליט"א, שהרב שטיינמן בכוח התורה שבו, הצליח לבטל בדור הזה את יצר הרע של מחלוקת ופילוג, ולהחזיר את המצב לקדמותו כפי שהחכמים בזמנו ביטלו את היצר הרע של עבודה זרה, ואמר לי שהרב שטיינמן ייחרט בדמותם של הראשונים כמלאכים ממש, שמאות רבות בשנים עם ישראל לא זכה לדמות רוחנית עם עוצמה מבהילה כזאת, שרק אנשים רעים וחטאים לה' שחטאו בנפשותם כאנשים הפלס יכולים לפצות את פיהם כנגדו.
 
אותו חלאת אדם בשם נתי גרוסמן ומפעילו ר' שמואל אוירבך, חשבו שהם משחקים כאן עם אדם תמים מ"חזון איש 5", ויוכלו לשבור את הרב שטיינמן בפעלולים של כתבות ועקיצות מרושעות ביתד נאמן. הם לא הבינו שהם משחקים באש, באש יוקדת שתכלה את כל הקוצים והדרדרים.
 
המהפכה הגדולה שהוביל הרב שטיינמן, היא מהפכה שתיזכר לדורות, כאשר הצליח לעקור מהשורש את אותם מרשיעי ברית. אין לי ספק שכעת ליד כסא הכבוד בערב יום הדין הגדול והנורא, נמצאים שם מרן החזון איש, מרן הגרי"ז, מרן ר' חיים עוזר, מרן החפץ חיים, ר' חיים מוואלוז'ין הגר"א, וכולם מליצים יושר על הדור שלנו, ואומרים אשריך ר' אהרן לייב, שהצלת את עולם התורה מאותם אלו שרצים לבאר שחת אנשי דמים ומרמה...
 
בסיכומה של שנה, אין ספק שהמהלך הדרמטי שעשה הרב שטיינמן, הוא מהלך שנוגע לדורות ולהצלת כלל ישראל, ותיקון גדול על העבר.
שנזכה לדבוק בתורה הקדושה כי היא חיינו ואורך ימינו.

7 תגובות:

  1. אומרים על דברים כאלו: נחיה ונראה:
    אמנם מגמה ישנה, אבל אותו עיתון (יתד נאמן) אי אפשר לכנות אותו כאילו "ימות המשיח" או "חזון אחרית הימים" שחוץ מכמה דברי קוסמטיקה לא היה משהו מהותי בגודל של מהפכה. אמנם מגמה ישנה, אך מהמגמה עד לקצור הפרות, יש דרך ארוכה העוברת דרך "חינוך" ממש לשינוי חשיבה, כי המחלוקת בא כתוצאה של חינוך חשיבה של מחלוקת, וממילא כדי לבטל אותו צריך שיעברו הרבה מים בירדן!!!(כלומר הרבה שינויים בהתנהגות החברה הליטאית)

    השבמחק
  2. חיסל אותם בכדורי דומדום.. אוח אוח

    בני רבינוביץ נהפכת ליצירתי מבלוג לבלוג, כנראה ש-s גליק משלם טוב אז הבלוגים יוצאים טובים מאד.

    וד"ש חם מנתי גרוסמן והצוות בהפלס. כולל מביג זירו

    השבמחק
  3. עדיין קטונתי מלהבין למה חיים שאולזון היה הראשון שרץ להגן על הרב שטיינמן. מעולם לא ראיתי שהוא משבח אטנשים כמו הרב שטיינמן. האם זה קשור להזרמת מזומנים של מישהו?

    השבמחק
  4. חיים שאולזון הוא סוג של זבל אורגני.

    כל יום הוא כותב נגד גדולי ישראל בצורה מחפירה אחרת, עם הסברים מטומטים..

    עפרא לפומיה.

    כל מי שקורא כאן את הנכתב שיידע שמי שכותב את הדברים ומשאיר רק את התגובות הפוגעות בגדולי ישראל הוא איש מטומטמם שכבר עשרות שנים ידוע כדבל ומסריח ממנו.

    שומר נפשו ירחק ממנו.

    השבמחק
  5. מסתמא אתה לא יותר טוב ממה שאתה מתאר אותו ואולי גרוע ממנו, כי זבל אורגני שווה למשהו אבל מי שמתאר ככה: אילו היית משהו טוב היית שולח דרך הדואר שלו, המופיע למעלה, ושואל מהו פשר התנהגותו ומוכיח "עם ראיות" שמה שאתה אומר זה נכון, אבל לתאר בן אדם ברבים בלי הוכחות רק בגלל כאבי בטן שתקפו אותך,מראה על שפלות.
    כנראה שאתה מרוחק מכל החברה ובגלל זה הפתרונות שלך כלפי דברים שאתה מתאר אותם כבעיות זה ששומר נפשו ירחק.

    השבמחק
  6. הרב שטיינמן זה הנהגת אהרן אוהב שלום וכו' והרב שך יבחל"ח זה הנהגת משה בחינת נצח תוכחה מגולה.. אשרינו שיש לנו צדיקים בכל דור ודור

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.