רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

אריה דרעי מפטפט - שולח מסר להרב עובדיה יוסף בתקוה כי יציב אותו במקום הראשון בש"ס

שהוא רוצה לחזור בזה אין כל ספק, אבל האם הוא חוזר זו כבר שאלה אחרת. כל עוד הרב עובדיה יוסף חי וקיים ובעיקר בריא ושולט בענינים הוא לא יכול לעשות צעד כזה בלעדיו. איני מאמין לרגע שהוא יצטרף או יקים מפלגה משלו נגד ש"ס, ולכן היה יותר נכון אם היה מכריז ומודיע כי מה שהרב עובדיה יוסף יחליט כך אעשה, פרט אם יוותר כליל הוא לא ירצה להיות חלק מש"ס, שגם זה כלל לא בטוח שהרב עובדיה יוסף ירצה אותו ברשימת ש"ס בכנסת, הוא מבין כי שיבוצו של דרעי ברשימה יגרור מלחמות יומיומיות בינו לבין אלי ישי, דרעי לא יכול להיות מספר 2 ולכן הוא יציע לו תפקידים אחרים

אם הוא רק מבקש למשש את הדופק זה משהו אחר, אבל נאמר לו כאן, כי אין לו עוד כל סיכוי להתמודד לבד ולהצליח, אין לו תמיכה כל כך רחבה בציבור, ולכן קשה לי להאמין כי הוא יתמודד לבד. ובאשר להצטרפות למפלגה אחרת, איני רואה מפלגה חרדית ודתית שתסכים לשבץ אותו. ב'יהדות התורה' הכל תפוס ויותר מתפוס, ב'בית היהודי' מתמודדים עתה בבחירות פנימיות וזה מה שיקבע את סדר הרשימה, מה שנשאר לו זה רק ש"ס, ואם לא כאן אז במפלגה לא דתית שקשה לי להאמין שהוא יצטרף אליה מבלי שיקבל את רשותו של הרב עובדיה יוסף

לכן הייתי מציע לקבל את דבריו בערבון מוגבל, ולהמתין לראות כיצד יגיב הרב עובדיה יוסף

כאן צריך לזכור כי הוא שלח אין ספור מסרים להרב עובדיה יוסף כי הוא מוכן ורוצה לשוב לש"ס ומבקש לשוב למקומו הראשון, והרב עובדיה יוסף עד לשעה זו לא הסכים לכך. דרעי מבקש ככל הנראה להפחיד את הרב יוסף בתקוה כי יכנע ויקבל את תביעתו

מה שמעניין, הוא לא נכנס לשאול את הרב עובדיה יוסף מה הוא מציע לו לעשות, הוא בודאי יודע מה ישיב הרב יוסף, אחרת קשה להבין מדוע שלא יכנס להרב יוסף יסביר לו מדוע הוא עושה מה שהוא עושה, יקבל את הסכמתו ואז להתמודד. המציאות שהוא שולח להרב יוסף מסרים דרך העיתון פירושו שכל עוד הרב יוסף חי וקיים הוא אינו יכול להתמודד ברשימה כלשהי

3 תגובות:

  1. נמאס כבר מהמרוקנער הזה. כל כמה חודשים משעמם לו בבית והוא יוצא בבלבול מוח חדש. מיהו בכלל ? גנב סרוח שבתרגיל שיווקי מדהים הפך את ההרשעה שלו למנדטים

    השבמחק
  2. אספר לכב' משהו: אחרי שהכניסו אותו לכלא, הרב ר. מירושלים התפלל בשבת אצל הרב עובדיה יוסף ובשיעור שלו שאלו אותו למה הרב לא הולך לבקר אותו? הרי הוא אמר שהוא זכאי! הרב עובדיה השיב: זכאי על פי דין תורה הוא כן, אבל לא שלא עשה כלום. חוץ מזה, הוא רימה אותי בקשר לאוסלו, הביא כל מיני מגולחים עם משקפיים עגולות שיושבים רגל על רגל בסלון שלי להסביר לי כמה טוב הוא הסכם זה, ועכשיו: איפה הם??? הוא עתיד ליתן דין וחשבון על כל יהודי שהצטער על ההסכם הארור הזה(!!!) תנו לי שתי מנדטים שיעשו מה שאני רוצה ולא 17 מנדטים שמרמים אותי!!! מגיע לו להיות בכלא!!!
    הדבר היה לפלא בעיני, ולא האמנתי כל כך, עד שפעם שמעתי הרב עובדיה אומר על אלי ישי: "בכל ביתי נאמן הוא" לא קם כמוהו בכל אלו שקדמו לו, אז כנראה שמשהו מזה יש!!!

    השבמחק
  3. שהרב עובדיה יוסף חי וקיים וגם כנראה בריא- זה נכון!
    שהרב עובדיה יוסף שולט? זה כבר נתון לפרשנות - וכנראה גם אינו נכון...
    ידוע (וגם מופיע בבלוג זה רבות) שמי ששולט הוא מי שקובע מה נכנס לאוזנו של הרב, כלומר מי שמביא את האנשים "הנכונים". פעם זה היה דרעי והיום זה ישי. הבעייה (בעיני) היא שהרב עובדיה יוסף אינו מקבל את הדברים בצורה ישירה אלא רק דרך מתווך ולכן הרבה מהדברים שיוצאים תחת ידיו (ואני מדבר על פוליטיקה בלבד!) הם לא בהכרח מתוקנים.
    ואם שואלים אותי - זו הבעייה הגדולה היום של מה שהציבור מכנה "דעת תורה" (הן של האשכנזים והן של הספרדים)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.