רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

'האדמו"ר מבעלזא - חריש' - הייתם מאמינים במה עסוקים בעשרת ימי תשובה?

הסתפקתי האם להעלות את זה או להתעלם, מצד אחד אני אומר לעצמי מדובר בכותבי פשקווילים בלבד, אבל מאידך לא יתכן שבעשרת ימי תשובה יעשו כך, גם אם נכון שמה שאסור בעשרת ימי תשובה אסור בכל השנה, ובכל זאת היו צריכים הפעם להתעלם

מדובר במיילים שנשלחים לציבור בהם בדיחות על נכדו של הרבי מבעלזא. מה שמעניין את השם כבר קבעו הליצנים עוד בטרם שנולד כתבו כי שמו יהיה משה יהושע על שם סבו שהלך לעולמו. לא צריך להיות כאן נביא או מנחש זה סביר, אבל לא הסתפקו בשם, אלא כבר קבעו כי הוא יהיה האדמו"ר מבעלזא חריש

רבותי, איני יודע מהיכן זה הגיע, האם מליצני הדור שהיו עושים זאת לכולם לא רק לבעלזא, אלו כת ליצנים ולא הייתי מתייחס אליהם. אבל סביר כי מדובר במתנגדי בעלזא, אז הרשו לי לומר לכם כאן כמה מילים

בעשרת ימי תשובה זה הזמן להתעלות. בידי היום רשימה של לפחות 20 נושאים עסיסיים ודחיתי אותם לא כותב עליהם רק מפני שזה לא הזמן הנכון. אני מעדיף פחות פוסטים ליום מאשר למלאות את הבלוג במה שלא מתאים לימינו אלה

אתם יכולים להיות צודקים בחשבון שיש לכם עם בעלזא, ובכל זאת לא עושים צחוק מהרך הנימול הוא בודאי לא אשם, ומה שבטוח שעדיין אין לו צבא להבטיח לעצמו כי הוא יהיה אדמו"ר, הוא אפילו לא יודע כי הוא נולד אדמו"ר, אז לפחות בשבילו הייתם צריכים להתעלם הפעם

אני כותב שורות אלו בתקוה להבנה כי לפחות בעתיד תדעו מתי כן ומתי לא

נכון, שאתם כותבים מבקשים להתפלל על הילד מפני שהוא צהוב ולא בטח שיהיה הברית בשבת, ובכל זאת זה לא צריך לבא מצידכם

2 תגובות:

  1. מהזה חריש? שם זלזול לבעלזאים כמו מכניווקא?

    השבמחק
  2. אוי חיים כמה שאתה צודק

    אבל מדוע אתה לא מיישם את מה שאתה אומר וסוגר את האתר לפחות לעשרת ימי תשובה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.