רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

מסימני המהפך - הרבי מבעלזא לא מפחד יותר מהטרור המחבלי והשתתף בסליחות עם הרב עובדיה יוסף בכותל המערבי

יחשדו תיכף בבעלזא שהם הפכו להיות אנשי ש"ס כולם מחזיקים סליחות של ש"ס, אבל זה לא כל כך נורא. קורה כאן משהו מאוד מעניין, הרבי מבעלזא לאחרונה מתקרב מאוד להרב עובדיה יוסף שעימו היה בידידות גם קודם אך לא יכל להראות זאת כלפי חוץ מחשש לטרור המחבלי-ליטאי, כל עוד שלט הטרור הוא נמנע מלמשוך את החבל יותר מדי, עתה לא עוד הוא אומר בגלוי את מה שהוא חשב כל הזמן שהיה זה פשע להרחיק את הספרדים מהעולם החרדי וכי גדולי המחבלים טעו כשלחמו בהם מלחמת חרמה עד כדי שביקשו להוציאם מכלל ישראל

2 תגובות:

  1. שום מהפך שום כלום, זה חלק מתאוות היחצנות והפרסום של
    מר״ש שלא ראינו אצל שום אדמורי בעלזא מקדמת דנא.
    להצטרף לסליחות עם מרן הרב עובדיה זו סתם הצגה שחוץ ממצלמות אין בה כלום, האם יעלה על הדעת שיתנו בבעלז לגשת לעמוד לאמירת הסליחות לאברך ספרדי בהברה ספרדית ואפילו שיהיה ת״ח מופלג ככל שיהיה ???
    ומי מדבר על ספרדי, וכי מי שהוא לא בעלזאי או אפילו בעלאי שלא יתפלל ב״נוסח" של בעלז יוכל בכלל לגשת לעמוד?
    מה הקשקושים המצחיקים האלו???

    השבמחק
  2. זה יחצנות בדיוק כמו שלמשל מר"ש מגור עולה לרגל מאז בידודו בפרשיית "ברקת", לכל האדמורי"ם מהם סלד ועימם הסתכסך במשך שנים, ומצטלם בהלווית מומבאי וכו' וכו', ויוזם קרן סיוע לכלל ישראל "יד למשפחה" שאחזה מעמד החל מחודשיים לפני הבחירות שהיה זקוק לשיקום תדמיתו לאחר ברקת, עד שבועיים לאחמ"כ.
    וכשם שמאז שולח את "ליצמנו" להתחנחן אצל כל הרביס עליהם השתלח ואיים עד פרשיית "ברקת". ושואל ומתעניין אצל בחורים מה הם לומדים וכו' - מאז פרשיית "שאול" בתשנ"ט וביותר מאז הטרור בתשס"ג, לאחר שהסבירו לו ש"אין ברירה"... אף שעד אז לא החליף מילה עם בחורים ואברכים מיוזמתו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.