רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 15 בספטמבר 2012

בצאת השנה - לא עולם הפוך ראית, אלא עולם בהיר ראית

כך אני נראה בראש השנה ויום הכיפורים - תמונה זו צולמה לפני כמה שנים לפני כל נדרי
יוסף בנו של רבי יהושע חלה והגיע עד לשערי מוות, בסופו של דבר הוא החלים. שאל אותו אביו, מה ראית? השיב לו יוסף, עולם הפוך ראיתי, עליונים למטה ותחתונים למעלה. אמר לו אביו, לא עולם הפוך ראית, אלא עולם בהיר ראית. - זהו תמצית דברי הגמרא במסכת בבא בתרא דף י' ע"ב

כאשר אני בא לסכם שנה ובמיוחד בלוג זה, רבים וטובים שואלים מה מוצאים כאן, מדוע הבלוג הזה משך כל כך הרבה אנשים, והסיבה היא אחת ויחידה, מפני שכאן מתקיימת דברי הגמרא, כאן רואים את העולם הבהיר

רבים וטובים המומים ומתקשים להאמין לדברים שנאמרים כאן, זה נראה להם משהו 'מדומיין' או 'הזוי' או כל מיני כינויים אחרים. בעייתם של אותם מי שחושבים כך, מפני שהם חיים כאן למטה, עבורם 'העליונים' הם אותם מי שהם כאן למטה עליונים. קשה להם להאמין כי בעולם הבהיר, עליונים אלו למטה ותחתונים למעלה

חיים אנו בעולמה של שקר, מה שמושך את העין זו החיצוניות, כבר מזמן התרחקנו מפנימיות. ובכל זאת קורה לאחרונה משהו מדהים, יותר ויותר מבקשים תוכן, נמאס להם מהצבעוניות והמשחק, הם רוצים לחוש במשהו עמוק יותר משהו שיתן להם חיים, וכאן הם זוכים לכך. ואם תשאלו איך? על ידי חשיפת המציאות

לקח לי עשרות שנים לעמול להגיע לרגע הזה אשר בו נקלוט ונבין כי אנו העם היהודי אינו עם טרוריסטי, לא הטרור ישלוט עלינו אלא תורת אמת, צר וכואב כי זה כמעט שלשים שנה שהטרור שלט עלינו וכמעט בכל חוג וקהילה, וב"ה לאחרונה אנו מוצאים מהפך של ממש, זה קורה בעולם הליטאי שסוף סוף השתחרר מטרור וחזר לעולמה של תורה, וזה קורה בעולם החסידות במיוחד בכמה קהילות היכן שהטרור שלט וב"ה נשבר, והיכן שלא לגמרי שבור אני מקוה שישבר עם הזמן, מפני שעידן הטרור הסתיים, ומי שלא קולט זאת עתה ולא עושה מיד לתיקון המצב להחזיר את הקהילה לדרך כפי שצריך להיות, יפסיד

לקחתי על עצמי משימה לא קלה, אבל כפי שכבר כתבתי הרבה פעמים, את כל חיי הקדשתי למטרה, זה התחיל עם המלחמה ביחידים המשתלטים על הציבור ונמשך לביעור נגע הטרור והאלימות מהרחוב החרדי

אני יעשה כאן שוב וברור, בלוג זה לא נלחם על 'שיטה' או 'השקפה', אני חי עם שיטת ה'נהרא נהרא ופשטי', מצידי כל דרך שגדולי תורה עומדים מאחוריה מקובלים עלי, זה מתחיל במזרחי ומסתיים אי שם בנטורי קרתא באותו חלק שיש להם מורי דרך, כולם אהובים אצלי, כל שאיפתי בחיים הוא אחד ויחיד לשחרר את הציבור מהעבדות לטרור ואלימות

הגיע הזמן שנפעיל את ההגיון, ואדרבה, כל מי שסבור שדרכו נכונה טובה וצודקת שיסביר אותה, אסור לאפשר שזייפנים שקרנים ורמאים ישלטו דרכם של כמה מגדולי ישראל שאינם יודעים מי הם הסובבים אותם, ב"ה הצלחנו לנקות זאת בכמה מקומות ומקוה אני כי בשנה הקרובה ננקה את מה שנשאר, ובזכות העבודה הזו נזכה באמת לביאת משיח צדקנו

אין עוד זמן, אנו מתקרבים לבעיתה אחישנה, ובכל זאת חשוב לעשות כל מה שאפשר שיבא לפני כן, אנו לא רוצים עוד להמשיך לחיות עם הקיים, זה לא טוב, זה מרבה מחלוקת ושנאת ישראל, משיח צדקנו ישחרר אותנו מכל אלו ויאחד אותנו

אני מתפלל שבלוג זה לא יאריך ימים, אני רוצה להיות זה שמבשר על ביאת הגאולה, וברגע שאזכה לכך אני את תפקידי סיימתי, אבל עד שאזכה לרגע הגדול והמאושר הזה אעשה הכל לחשוף כל מה שאני מאמין שיועיל ויביא לתיקון גדול ומועיל ולקרב על ידי זה את ביאת גואל ובמהרה

כתיבה וחתימה טובה

3 תגובות:

  1. על מי אתה מאיים - בתמונה?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מאיים אלא מסביר את המעמד המיוחד הזה לפני כל נדרי איך יהודי צריך לחוש ולהרגיש בזמן הזה ומה זה נותן לו

      מחק
  2. על הטרוריסטים של הקהילות הגדולות. שר' חיים הוא היחיד שהם לא מצליחים עליו ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.