רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בספטמבר 2012

נתבדל מהם ומהמונם ומהליצנות שלהם - בדרך התורה נלך דרכו של מרן הגראי"ל שטיינמן

תלמיד פונוביז' כותב:

אני נמצאים ממש בפתח חג הסוכות. אנו חשים כבר את השמחת יו"ט, וברצוני להעיר ולהאיר לאור כל מה שקורה ובפרט בנוגע לכת החדשה והמסוכנת שקמה לאחרונה שעליהם כבר פסק מרן הגר"ח קנייבסקי שחל עליהם הדין של ולא יהיה כקרח ועדתו.
 
ב"ה רואים שתחת הנהגת הדור של מרן גאון ישראל הגראי"ל, כל היהדות החרדית התאחדה באופן שלא יאומן, עד כמה מאות אלפי בני ישראל חשים בהנהגה החדשה של הדור, מול קומץ עלוב ומתוסכל נתי גרוסמן ולבין שהם הדמות הקלאסית של דתן ואבירם שהחציפו נגד משה רבינו. הכל בגלל שיותר אין להם משכורת של ארבעים אלף ₪. הבנתם? אין דעת תורה אין עולם התורה, אין ישיבות אין מאבקים, הכל כשר אפילו החזיר עם הטלפיים, וגם יש להם "גדול" ליצן שכבר עשרים שנה חיכה ליום הגדול הזה שנתי גרוסמן יכתיר אותו לגדול בעמוד הראשון של יתד, ולצערם זה התפספס להם. נעבעך!!!
 
אכן לא ציפינו שזאת תהיה התגובה של נתי גרוסמן ולבין, אבל לאחר איך שהם התנהגו בצורה שלא מביישת חילונים גמוריים, אנו רואים את עיני הבדולח של הגראי"ל ששנים הזהיר מפני נתי גרוסמן וסירב לנגוע בידיו הק' בעיתון יתד נאמן בתקופה החשוכה שגרוסמן שר"י היה עורך יתד. מי יכול בכלל בדור היתום הזה להשתוות לגודל קדושתו ויראתו של הרב שטיינמן? כיצד קמו מתוכנו אנשים פושעים רעים וחטאים להקים עיתון כדי להלחם ולרמוס את הרב שטיינמן ואת עולם התורה כולו בגלל כבוד אישי? ואותם אנשים מחוצפים הטיפו לנו כל היום על דעת תורה והשקפה, וגזלו את כספינו  וצחקו כל הדרך אל הבנקים והביליארדים.
 
אנו מודים לה' יום יום על הניקיון שעשו גדולי ישראל, שרק בזכותם כולנו ראינו מי זה נתי גרוסמן שכל ימיו חילל שם שמים בסתר ונפרעין ממנו בגלוי. עולם התורה הקיא מתוכו ייצור נאלח ופושע. בחג הסוכות הזה אנו נכנסים לסוכה זכים וטהורים וקדושים, בסוכתי מתנוססת בגאווה תמונותיהם של גדולי ישראל חברי מועצת גדולי התורה שליט"א ובראשם מרן גאון ישראל ומרן הגר"ח.
 
בחג הסוכות נספר לילדינו על הנס הגדול שגדולי ישראל טיהרו את המחנה וזיככו אותנו, ונלחמו במתייוונים מחריבי עולם התורה.
 
טוב מאד שיש להם עיתון הפלס. כך לפחות נתבדל מהם ומהמונם ומכל הליצנות שלהם. שייערכו עיתונים שיגנבו מודעות שיאיימו ויפגעו. זאת לא דרכינו!!
 
אנו נלך בדרך התורה הק' נתנתק מכל ההבלים של גרוסמן ולבין ואין לנו שיור רק התורה הזאת.
 
גוט יום טוב

2 תגובות:

  1. "תלמיד" פונוביז', מתי תשכיל לדעת שהמנהיגים שלך הם מנהיגים "אזוריים", בני ברק, ירושלים, אופקים, וכו', ומעולם לא נראה מהם שלחמו "מלחמות השם". האם שמעת פעם ממישהו מהם הודעה שיש להם יחוס לבית דוד? או שהם יודעים להגיד משהו "בקשר להתגלות"?

    http://bshch.blogspot.com/2012/09/blog-post_5183.html?showComment=1348771444717#c36351445114558075

    והרי כבר הודיע הלוחם "מלחמות השם" היחיד בדורנו, דור השמיני: "ובאשר להתגלות אני מאמין כי זה יהיה בקרוב ממש ויש לי הרבה סיבות מדוע להאמין שאכן אנו קרובים לתקופת התגלות המשיח. הדבר לא ברור איך זה יהיה אם מיד או שנעבור תהליך קשה, אבל ההתחלה של אותה תקופה קרובה"

    תלמיד פונוביז', האם גם גדוליך הגר"ח והגראי"ל לוחמים "מלחמות השם"? האם גם להם יש קרובי משפחה מפלג המשיחיים בלובביטש? או שהם יכולים לומר שיש להם "הרבה סיבות" לדעת מה קורה בקרוב, למרות שגם לו "הדבר לא ברור" כל צרכו, ורק אם נמשיך לעקוב אחרי הדיווחים וה"מלחמות השם" שבבלוגים אולי גם זה יתבהר בקרוב ממ"ש והכל יהיה ברור, כעדותו של בן המשפחה:

    "כן יש לי יחוס לבית דוד ותשאל את הרבי שראה בי בן משפחה, סב סבי - אני בן אחר בן ממנו - המהרי"ל (השארית יהודה) היה אחיו הגדול של בעל התניא והשולחן הערוך כך שאני בא מאותו גזע מאותו מקום מהיכן שהרביים של חב"ד מגיעים"

    חג שמח ו"התגלות" נאו!!!

    השבמחק
  2. ואני אומר: צבועים כולכם שם בעולם החרדי, מפולגים לכתות (שונות ומשונות), רבים כל הזמן זה בזה - אין שלום, אמר ה' לרשעים!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.