רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

איזו מודעה היא האמיתית? - שימו לב להבדל של שורה אחת בלבד שמשנה מן הקצה אל הקצה


מעטים שמים לב ולא מבינים למה שקורה כאן, אותה מודעה אבל שורה אחת מבדילה ביניהם והשאלה היא מה היא האמיתית. מתברר כי הגאון רבי דוד סולווייצ'יק תקף קשות את 'אתרא קדישא' ואמר בשיעורו לתלמידים כי הם רימו אותו ויצא במכתב על חילול קברים בנשר נגד 'אתרא קדישא' ששם מכרו נשמתם

מה עשו אנשי 'אתרא קדישא' לקחו את אותה מודעה ועשו חדשה ושינו רק שורה אחת, במקום שיהיה כתוב 'אודות חילול הקברים בנשר בפרט ובאה"ק בכלל' הם כתבו 'למען אגודת "אתרא קדישא"' וכך עבדו על הציבור

חשוב מאוד לראות את שתי המודעות ומהם ללמוד כי המודעות המתפרסמות ברחוב אין להם עם האמת דבר, אחרי כל מודעה אינטרסנט ואין זה אומר שבשל כך הוא כותב אמת. מצאנו אתמול מכתב של ר' חיים קנייבסקי שהיום כאשר יודעים את האמת הללו לקחו מכתב שלו אבל הוסיפו מילים שהוא לא כתב, ומי יודע מה הוסיפו, מה שמשנה את כל תוכן המכתב

אין זה חדש, זה שנים כך, ולכן צריך לקבל את המודעות הללו בערבון מוגבל ולדעת שמפרסמי המודעות אינטרסנטים נוגעים בדבר יאמרו חצי אמת או ישנו פרטים בשביל להיראות יפים וטובים כאשר המציאות אחרת. עבור 'אתרא קדישא' התקפה של ר' דוד סולווייצ'יק עליהם היא קשה, ולדעתי הם טיפשים, מפני שאם הם לא היו מגיבים מי היה יודע. במעשה שעשו, הם פרסמו את הדברים ועתה הכל יודעים כי ר' דוד יצא בהתקפה קשה עליהם

9 תגובות:

  1. מי אמר לך מה המזויף, אולי מה שכתוב אודות חילול הקברים בנשר הוא המזויף?
    ורגלים לדבר, שכתוב שם בשבח העסקנים "הרדיפות והמאסרים וכו'" וכן אח"כ מוזכר שוב "ונתונים למכות ולמאסרים וכו'" וכידוע המאסרים לאחרונה היו רק נגד אנשי אתרא קדישא, משמע שהוא בא לטובתם.
    אני לא בעד "אתרא" ולא בעד "האגודה", רק רוצה לשאול מנין לך מה המכתב האמיתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. את הידיעה שר' דוד בשיעורו התקיף את 'אתרא קדישא' ואמר שהם רימו אותו קיבלתי ממקורות אחרים

      מחק
  2. כאן יש לך קישור לראות מי המזייף ןלא מתאים לך לכתוב בלי לברר. http://www.youtube.com/watch?v=nKQ-0oMn7Ls

    השבמחק
    תשובות
    1. בנושא הזה התווכחו עימי באימייל ואכתוב לך את מה שכתבתי להם, מה שהביאו יכול להיות הרבה יותר זיוף מאשר אותו זיוף אם היה זיוף, מפני שלהביא רק קולות בלי וידאו יש לי מכונה שאם אקליט את הקול שלך פעם אחת אני יכול לומר מה שבא לי וישמעו אותך מדבר, לכן אני לא קונה יותר קולות בלי וידאו ממש

      איני נוקט בדברים אלו עמדה מי הוא המזייף, אצלי בינתיים הענין פתוח

      מחק
  3. אין החי מכחיש את החי אפשר להיכנס ולשאול אותו או אפי' את מקורביו תנסה ותיווכח
    (אגב מעניין אם אתרא קדישא זייפו איך זה התפרסם ברחובות כמכתב תמיכה ורק לאחר כמה ימים התפרסם בנט המכתב השני ואפי' לא מעיזים לפרסמו ברחובות... ובכלל איזה מעצרים היה מאנשי האגודה השניה כאיש אמת תברר ותסיק.)

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שקורא בנשר הוא פשע, והמציאות ש'אתרא קדישא' מי שאמורים להלחם ולמחות נגד חפירות כאלו שותקים, אולי תסביר לי מדוע?

      אני לא מאמין לרגע שר' דוד מתיר זאת, אין לי ספק שדעת ר' דוד שחייבים להלחם בנשר ולא נראה את 'אתרא קדישא' נלחמת שם, ותסיק אתה מדוע

      לכן קשה לי להאמין כאן לאף צד. אני יודע כי ר' דוד ברוב המקרים בעד 'אתרא קדישא' אבל לא בטוח כלל שהוא בעדם ב'נשר' ומעיד אדם נייטרלי שהיה אצלו ואמר לו כי צריכים להיאבק ולהלחם בנשר

      לכן קורה כאן משהו חמור, ככל הנראה לא אומרים לו את האמת, מספרים לו כל מיני סיפורים ואין לדיין אלא מה שעיניו רואות, עד שלא אשמע מר' דוד שהוא אומר כי מותר לחפור בנשר, אני מעדיף שלא להאמין לאף אחד

      מחק
  4. בא לא נסיט את הנושא לענין אחר אני דיברתי על המכתב של ר' דוד וע"ז אתה כבר גם יודע שהוא כתב את זה לטובת אתרא קדישא ? כי אחרת למה רק הם פרסמו את המודעות ברחוב ולמה כתוב מעצרים וכו' מעניין אותי מה דעתך בנושא...

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה לא מדייק אתה קובע כי רק אתרא קדישא הדביקו את המודעות ברחובות לי יש צילום בבני ברק איך שמודעה לצד אותה מודעה, אם אפשר היה בתגובות להעלות תמונות הייתי כאן מעלה אותה להוכיח לך זאת

      מחק
  5. לא ניכנס לפרט כזה או אחר אם הם גם תלו את המודעות או לא אם רק בב"ב או גם בירושלים מי תלה לפני מי ואיזו מודעות תלוי ליד ביתו של ר' דוד ומאיזו צד עצרו אנשים למעצר שע"ז כתוב מעצרים... בכל אופן הסיפור בכללותו מוכיח לבד למי הוא כתב את זה ואתה לא טיפש להבין את זה...
    מחכה לתגובה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.