רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

מה אתם אומרים לעבוד על המידות או לנקום את נקמתי? - מדובר במשפחה שבמשך שנים עשו הכל עד לכדי רציחה ממש

אני לא מביא שם ותמונה למרות שיש לי תמונה מצויינת של המדובר, זה כמה שעות שאני מתמודד עם שאלה קשה מה לעשות האם לפרסם פרטים ופרטי פרטים, אני יכול לעשות זאת מפני שאני כותב מניו יורק ואיסור הפרסום של בית המשפט בישראל אינו חל על ניו יורק

מדובר במעשה מזעזע ממש, ובמשפחה שזה שנים עשו הכל להרגני ממש, הביאו רוצחים מארץ ישראל לניו יורק להרגני ותפסו מישהו אחר בטעות והכניסו בו 11 פעמים את הסכין עד שגילו כי טעו וזרקו אותו זוב דם ברחוב וקיצרו את ימיו מאז הוא הסתבך רפואית ולפני כמה שנים הלך לעולמו

מה הייתם אתם עושים במקומי

12 תגובות:

  1. אמר אברהם איש התוכחה הירושלמי: ר' חיים יקירנו לבי עימך על הצער והבזיונות שעברת הלב כואב.. ברור לי שכוונותיך טובות.. אם לעצתי שמע... למען כבוד שמים אל נא תבזה את הרב הזקן ז"ל חדל לך.. תדע לך שכוונתו היתה טהורה וכוונתו לשמים.. חי ה' שסיבות הנעלמות ממני וממך גרמו למלחמותיו..וסתירת זקנים בנין.. ואע"פ שנראה לך שהפסד בא לך ממלחמתו של הרב הזקן ז"ל בעיתונך דאז.. מכל מקום ברכהממקום אחר נזדמנה לך.. כי מאדם טוב שנלחם בך יצא ברכה ומאדם רע שעוזר לך יצא קללה... בידידות ואהבה

    השבמחק
  2. זה לא שייך לא לעבודת המידות ולא לנקמה, היות ומדובר באיש ציבורי חובה על כולם לדעת את שמו, (בפרט שהשם התפרסם בנט לזמן קצר). חובה על כולם לדעת להיזהר מאיש זה ומדומיו.
    לגבי הפרשה שהייתה בגור, הסכמתי אתך שלא פרסמת את השמות, כי מדובר באנשים פרטיים שכשלו, ואין צורך אמיתי לדעת את השמות המסויימים. אבל במקרה זה חובה לפרסם בשער בת רבים, את האיש והחשדות המיוחסים לו.

    השבמחק
    תשובות
    1. איש הציבור זה אחיו, הוא בשעתו היה מהטרוריסטים בפרשת קש"ת הוא היה עצור אבל מאז לא שומעים ממנו

      מחק
  3. ר' חיים, איזה נס יש ליריביך שאינך בנש"ק ואדמו"ר. אילו היית כזה, אזי לא היו לך ספיקות ושאלות שמצווה לרדוף ולחסל עד חרמה, את כל מי שרק לא ציית לקולך מיד. היית מוצא אז אלף ואחת סימוכין לדבר מהלכות "ממרים" וכבוד ת"ח, וכו' וכו'. "שלא עשני בנש"ק = אדמו"ר = רשע = אנוכי = רודף.

    השבמחק
  4. אפשר לענוש על מי שעובר על צא"פ אפילו מי שגר מחוץ לגבולות א"י
    כך שמעתי מעו"ד שיודע

    השבמחק
  5. עצם ההתחבטות גורמת לי להעריך אותך
    אבל הסקרנות גורמת לי להמליץ לך להתנקם...
    כך או כך אני מתענג על הבלוג שלך
    עשה מה שתבין

    השבמחק
  6. כולנו זוכרים את לייזר זילבר ע"ה

    השבמחק
  7. יוחנן פאולוס השמיני12 בספטמבר 2012 בשעה 19:37

    אבל כתוב באתר שלך מי ניסה לרצוח אותך, בתחקיר לאן נעלמו המיליונים של זקא מדובר באח שלו שעבר לגור בצפת בתקופה האחרונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. שם לא כתוב את שמו של מי שמדובר בו, היו מעורבים בענין כמה אחים

      מחק
  8. אמרתם מפורסם?
    פעם ראשונה שאני שומע את שמו
    אולי התכוונתם אח של איש מפורסם

    השבמחק
  9. ר' חיים - חמול על הנפגעים. קרבנות אלו כבר סבלו דיו. למה לך לזרות מלח על פצעיהם.

    הנקמה תבוא מאת הנוקם.

    חזק ואמץ.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.