רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 בספטמבר 2012

ר' ישראל מויזניץ אסר על חסידיו להצטרף אליו למסעו לארצות הברית קבע כי מדובר בהבלים

כך מספר לנו אחד מחסידיו הקרובים של ר' ישראל מויזניץ:

ראשי חסידות ויז'ניץ בארה"ב שהגיעו להסתופף בצל האדמו"ר בימי ראש השנה, זכו לשמוע ממרן האדמו"ר שיחה מקיפה בענייני הנהגת הקהילות והמוסדות בארה"ב, בין הדברים התייחס האדמו"ר למסעו לארה"ב במהלך החורף הקרוב ואמר:

"היות שמתעתד אני לנסוע לארה"ב בתחילת החורף לשמחת נישואי נכדי ולמגבית עבור המוסדות הקדושים בארה"ק, הננו לגלות דעתי כי אין ברצוני שאף אחד חוץ מבני המשפחה, הגבאים וראשי המוסדות שהשתתפותם נחוצה להצלחת המגבית יצטרף עמי למסע לארה"ב".

"אין שום הגיון בכך" הוסיף האדמו"ר ואמר "כי אברכי כולל יפסיקו מלימודם ומחנכי תשב"ר יפסיקו ממלאכת הקודש, וכן סתם עמך - חסידים ואנשי מעשה יעזבו את ביתם לשבועיים ימים בשביל לנסוע לארה"ב"...

"אינני סובל "מצב והבלים"! אני לא איש של פרסום ולא זקוק לפרסום...! מטרת נסיעתי לארה"ב לתקופה ארוכה מעבר לשבוע ימי השמחה הוא כדי להמציא ממון להחזקת התורה ואברכי הכולל, ולא בכדי שיהיה מכך ח"ו ביטול תורה" המשיך ואמר האדמו"ר.

חסיד ויז'ניץ מארה"ב שהשתתף בשיחה אומר: "מרחוק שמענו כי האמת נר לרגלו של הרב'ה שליט"א וכי אינו סובל מצגות שווא ותעתועי הבל וריק, חשנו גאוות יחידה לשמוע את הדברים מפי האדמו"ר כי אינו דומה השומע מי שליח לשמוע מפי המלך ועינינו נשואות לבואו של הרב'ה שליט"א לארה"ב בחורף הקרוב להפיח בנו ובבני היהדות הנאמנה באמריקה רוח חיים של קדושה".

לאור כך למעלה מ-400 חסידים מישראל שכבר אישרו את השתתפותם במסע אצל העסקנים, וכעת לאור הוראת האדמו"ר ביטלו העסקנים את ההרשמה יאלצו להסתפק כי החסידים האדוקים בלשמוח בשמחת רבם מריחוק מקום אך מקירוב לב.

2 תגובות:

  1. בראשית דברי אברך את כולם בחורף בריא ופעם אחת ולתמיד הייתי רוצה לדעת אחת ולתמיד האם היתה פרשי'ה ששמה " חברת המגדר " וכמה כסף נעלם ממנה ולמה הרבצ'ן התערבה ועשתה שמייח והאם נכון שהם נאלצו להחזיר הרבה פונטים כדי להשתיק את הפרשי'ה ותראו איזה עיתוי צאצא של השותף השני מונה כרבה של עיר חשובה ( חומר למחשבה )

    השבמחק
  2. אולי אתה ר' חיים שאולזון תגלה לנו מה מסתתר מאחורי פרשיית
    " חברת המגדר " ומי כיכב שם וכמה כסף נעלם ומי נאלץ להשיב
    הכסף ומי זה שנזרק מהחסידות ואתה אישית הגנת עליו לא פעם

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.