רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בספטמבר 2012

הלוויית מעריב - קברו את עצמם במו ידיהם

יש לי סנטימנטים ל'מעריב' עבדתי שם כמה שנים, בניו יורק הייתי העורך של העיתון היומי שנים, מאז שהחלו להופיע כל יום ועד שהחליטו לעצור ולחזור לשבועון, אני עשיתי להם את זה - עשיתי את זה בשביל פרנסה - וכאב לי גישת העורכים מישראל שהיו אנטי דתיים ומאוד שמאלנים, התווכחתי עם כמה מהם שאלתי אותם האם אתם חיים את המציאות, העיתון לא מייצג את השקפות המדינה, העורכים ובעיקר העיתונים הפובליציסטיים חייבים לשקף את המציאות, לא יתכן שכמעט כולם גישתם תהיה שמאלנית ואילו את הימין תוקפים ללא גבול

אין זה פלא מדוע בנימין נתניהו עשה הכל שיקום עיתון נוסף, לא היתה לו ברירה, 'מעריב' ו'ידיעות אחרונות' שירתו את השמאל ולא את כלל המדינה, הם בעד קבוצה מסויימת בלבד ולא עושים שהעיתון ייצג את מגוון הדיעות ושכולם ימצאו שם את מקומם. העיתונים האלו אינם אובייקטיביים זה שנים, ולכן אין זה פלא מדוע הם נראים ככה

העיתונאים של מעריב זועקים כי בנימין נתניהו לא רוצה להצילם. מדוע שירצה להציל את מי שמהיום הראשון להיבחרו עשו הכל להפילו

כל עיתון כזה שאינו דואג שעיתונו ישקף את פני המדינה כמות שהיא אין לו זכות קיום, מפני שהוא מפלגתי פוליטי ואידיאולוגי. אין לי טענות ל'הארץ' מפני שהוא מצהיר שהוא שמאלן ודואג לאינטרסים מסויימים. בעיית 'הארץ' שהשמאל בישראל הולך וקטן מפני שאת המינימום של הבנה כי בלי ילדים אין עתיד לא היה להם ואל להם לבא בטענות למי שתפסו זאת לפני שלשים וארבעים שנה. החרדים הדתיים והמסורתיים משתלטים על המדינה מפני שהם לא שכחו כמה חשוב לבנות משפחה

כל עוד השמאל יחיה עם הגישה של שני כלבים וילד ולא יקלוט כי המינימום שהם חייבים לשמור עליו שיהיו להם שני ילדים וכלב הם יתמעטו. ובנוסף הגילים, מתחתנים בגיל ארבעים אין זה פלא שבקושי יש להם ילד או שניים, אבל כשמתחתנים בגיל 20, בגיל 40 אתה כבר סבא

'מעריב' חוזר לחיות, נמצא מי שמציל אותם, אבל אם אתם באמת רוצים לחיות אל תשובו על הטעות שעשיתם. תשקפו את המדינה, תבטיחו שלכולם יהיה שם ייצוג נכון ולא לאפשר לכמה בודדים להשתולל ולהכפיש את שם העיתון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.