רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

חצי מיליון תצוגות דף בתקופה כל כך קצרה - זמן לחשבון נפש ולהבהיר בצורה ברורה מה המטרה

כבר כתבתי לפני כמה שבועות כי לא האמנתי שאגיע למספרים כאלו כל כך מהר, זה נראה לי כמו חלום, ככל הנראה משמים רוצים כאן משהו ממני, ולכן קודם כל אני מודה לגולשים שרק בזכותם הצלחנו להגיע למספר הזה, והחלק השני והוא הקשה לשם מה כל הבלוג הזה

אני מקבל אימיילים ומכתבים אישיים שאיני יכול לפרסמם מפני שהם כותבים כי זה אישי ולא לפרסום. הלואי ויכולתי להעלות את חלקם ואת מה שעניתי להם זה היה עושה ברור מה מטרת הבלוג מה אני עושה כאן ומה אני מקוה להשיג

אז קודם כל, אני לא מחפש לבזבז את הזמן שלי לריק, בגילי הזמן יקר מאוד ויש לי מטרות בחיים, כל דקה שלי מנוצלת, אני עושה את זה לשם שמים ומקדיש את הזמן למטרה אחת, והיא, להביא את משיח צדקנו. רבים וטובים לא קולטים ולא מבינים כי הגיעו מים עד נפש, עוברים ימים ושנים, ובמקום שנזכה לאור גדול, החושך מכסה ארץ, והגיעו הדברים לידי כך שאנשים חיים בחושך וזועקים כי זה אור

אנו נמצאים עתה בערב ראש השנה ואין זה הזמן חלילה לקטרג ולכן אדלג לא אתעכב כאן על איך שאנו נראים באמת, אלא אעבור לחלק השני של מה עושים איך מתקנים איך מבטיחים שינוי

בעיית הבעיות של הציבור החרדי שזה עשרות שנים שאנו מטאטאים לא רוצים לעסוק בפומבי בנושאים ציבוריים רציניים, הגיעו הדברים לידי כך שיחידים השתלטו על הציבור והובילו אותו למצב הזה. כאן אני נכנס, לחשוף את המציאות הזו שהציבור יידע מה קורה באמת ויבין כי אין מנוס חייבים לשנות דברים. אנו לא רוצים לחיות בצילם של שקרנים מי שמשחקים גבוהה ולמעשה הם לא שונים מן המאפיא. זועקים 'השקפה' ולמעשה כוונתם היא שלטון ושלטון ושלטון. נמצא מי שזועקים כי הם רוצים להציל את קברי ישראל ומעשית כל כוונתם לסחוט קבלנים ופרשת מתחם גולובנציץ תוכיח, אלו לא אחוז אחד מכלל הנושאים שצריכים לטפל בהם בשביל להחזיר את הציבור קודם שיידע את האמת, ואחר כך לחפש דרך איך חוזרים למסלול הנכון לדרך הישרה

לשם כך אני קיים, אני לוקח על עצמי את כל מה שזה צריך לעלות לי, אתם רואים אני מרשה בתגובות להכות בי ומה שיותר יותר טוב, מפני שהמטרה היא בירורי דברים, וכן, תתנו לי בשיניים מפני שגם אני צריך שמירה, ויחד נעשה עבודה טובה שמטרתה אחת ויחידה לחשוף את מה שצריך להיחשף ולעשות הכל על מנת שנשוב לדרך הנכונה ונעבוד את ה' ביראה אמיתית ולא מזוייפת

אני לא לוקח לעצמי את התהילה, ראו מה הצלחתי בתקופה כל כך קצרה, זו לא ההצלחה שלי, זו ההצלחה של הציבור של מי שמחפשים את האמת, של מי שרוצים לעשות סוף לשחיתות ובעיקר לצביעות. הגיע הזמן לדבר דוגרי, וה' יצליח דרכנו

אין לנו מנוס אלא ללמוד מיהודה את אותו כח של לומר 'צדקה ממני' זה מה שנתן לו את המלוכה זה מה שנתן לו את הכח להתמודד עם כל מצב, עלינו להלחם בכל מי שמחפשים תירוצים והסברים, אני מחפש את אלו שיש להם את הכח של יהודה, ועימם נביא את הגאולה השלמה בקרוב ממש

ובינתיים, כתיבה וחתימה טובה

3 תגובות:

  1. הרב חיים תענה לי בכנות
    אתה לא מפחד מגהינום?
    גם אם אתה בטוח בדרך שלך בתשעים ותשע אחוז. האם שווה לקחת סיכון בשביל האחוז שהיא לא נכונה?
    חוץ מזה האם אתה תתקן את הדור?
    ומה אם "ונשמרתם מאוד לנפשותכם"?

    השבמחק
  2. בוא אני ישאל אותך מגיב אנונימי

    הרב שך לא פחד מגיהנם? אתה ואני הרי יודעים שהוא ניצלה שם כמו שישחליק על החורבן שהוא הותיר כאן אחריו. כמה לשאון הרע, כמה ביטול תורה כמה ביזוי חכמים וראשי ישיבות הוא גרם הסית והדיח, כמה נערים ונערות עזבו בגללו את הדת.

    ואני מבטיח לך שחיים שאולזון מוכן ומזומן לעולם הבא על כך שעמד והתריע מפני השקרנים והנוכלים והוא פתח לי האופן אישי את העיניים כבר כשהייתי קורא את פנים חדשות ובפקרט בבלוג המדהים שלו בעולם של חרדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אם אתה צודק, הרי 99 אחוז מהציבור לא מתעסקים בזה, ואין ביכולתם לשנות כלום, וידיעת הדברים לא תוסיף להם שום דבר. לדוגמא: אתה התחזקת בתורה או ביראת שמים ממה שידעת שהרב שך / הרב אוירבך / הרב שמידל / הרב פלוני וכו' הם כאלה וכאלה וכאלה? מה זה מוסיף לדעת את כל הלכלוך הזה? ובפרט שזה פופולרי ואנשים מתעסקים בזה, אז איך אמרת? "כמה לשון הרע, כמה ביטול תורה כמה ביזוי חכמים וראשי ישיבות הוא גרם הסית והדיח".
      מה גם שזה פוגם בכל המושג של האמונת חכמים, אם אתה מנתח את דעתם זה נשמע כאילו אתה חכם כמותם כדי להבין אותם! בפרט שהוא מנתח דעת של גדולי תורה שגם הוא מסכים שהם גדולים.
      אולי אתה תטען שכל ההצלחה של מהפכת הרב שטיינמן זה רק בגלל זה, כי אם זה היה נעשה פעם אולי היו הרבה מתנגדים, אבל עכשיו כל מי ששמע על הסיפור רץ מהר לבעולמם וראה את הפרשנות של שאולזון ואת כל ה"השקפה" שלו על הרב שך ותלמידיו, וממילא הכל עבר בשלום ב"ה.
      אם תחשוב כך, צר לי לאכזב אותך, אבל זה היה קורה גם בלי זה, כי הגיע הזמן והציבור כבר התנער מהשטויות.
      לסיכום: ל-99% אין תועלת מזה רק לשון הרע וביטול תורה וביזוי ת"ח וכו'.
      אינני בא להחזיק ח"ו במחלוקת קורח ועדתו על מו"ר מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן שליט"א, אבל אם היית שואל אותו מה עדיף לעשות בזמן שאתה קורא כאן, להיות כאן או ללמוד דף היומי או אפילו לומר תהילים, אני בטוח שאתה יודע לבד את תשובתו.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.