רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בספטמבר 2012

'הדף היומי' - הרב שך בנאומו הגדול - העיתונים פוי פה, חב"ד כופרים ואפיקורסים ועל עצמו אמר אני אולי לא עוד בדעת תשאלו את הרופא

לכבוד שבת מביא אני לכם כאן את נאומו של הרב שך, היה זה אחד מן הנאומים הכי מוצלחים שלו הוא התנצל טען כי הוא לא מתאים לנאומים כאלו  ישנם גדולים ממנו אבל חושבים כי מאחר שיש לו זקן לבן לכן הוא צריך לדבר, הוא ביקש שלא יקראו את 'לאשה' אבל לאחר שהזהיר את הספרדים עבר לחב"ד זעק כי הם כופרים מעולם לא שמעו אצלם את המילה תורה, מדובר באחד הנאומים שפשוט תענוג לקרוא אותו מילה במילה

בשעתו 'יתד נאמן' הביא נאום אחר לגמרי, הם התביישו ולא רצו להדפיס את מה שהוא אמר לכן שינו אותו, הבאתי אז את מה שכתבו ב'יתד נאמן' ואת הנאום המלא מילה במילה מהטעייפ הנמצא אצלי, ואי"ה בעתיד כשהאתר שלי יהיה מוכן שם תוכלו לשמוע את הטייפים הללו ולהיווכח מה עשו ב'יתד נאמן' וכיצד שיפצו את נאומיו

מה שהכי יפה היה בנאום הזה, הוא עסק בעצמו האם הוא בדעה צלולה או שהוא יוצא מדעתו, הוא ביקש כי ישאלו רופא שיעיד אם הוא בדעה צלולה. אבל אוסיף כי אם הרופא יאשר כי הוא בדעה צלולה אז זה מה שהוא אומר

עוד הוא אמר באותה דרשה כי מה שהוא אומר אין דבר אחר, רק זה ולא אחרת, כל הבעלי דעות האחרים הם גנב, גזלן, רוצחים

תקראו תהנו

6 תגובות:

  1. חיים שאולזון הוא סוג של זבל אורגני.

    כל יום הוא כותב נגד גדולי ישראל בצורה מחפירה אחרת, עם הסברים מטומטים..

    עפרא לפומיה.

    כל מי שקורא כאן את הנכתב שיידע שמי שכותב את הדברים ומשאיר רק את התגובות הפוגעות בגדולי ישראל הוא איש מטומטמם שכבר עשרות שנים ידוע כדבל ומסריח ממנו.

    שומר נפשו ירחק ממנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. אותי לימדו כשאין מה להשיב מתנפלים על האיש, תענה בבקשה תפריך תוכיח אחרת, מה יש האם הנאום הזה של הגרא"מ שך אינו נכון לא היה ולא נברא או שהיה ונברא, מה הרגיז אותך כאן?

      מחק
  2. מסתמא אתה לא יותר טוב ממה שאתה מתאר אותו ואולי גרוע ממנו, כי זבל אורגני שווה למשהו אבל מי שמתאר ככה: אילו היית משהו טוב היית שולח דרך הדואר שלו, המופיע למעלה, ושואל מהו פשר התנהגותו ומוכיח "עם ראיות" שמה שאתה אומר זה נכון, אבל לתאר בן אדם ברבים בלי הוכחות רק בגלל כאבי בטן שתקפו אותך,מראה על שפלות.
    כנראה שאתה מרוחק מכל החברה ובגלל זה הפתרונות שלך כלפי דברים שאתה מתאר אותם כבעיות זה ששומר נפשו ירחק.

    השבמחק
  3. לאנונימי הראשון

    הרב שך היה זבל אורגני מסריח שהסריח וחירבן את כל הסביבה. ולא רק אני חושב ככה אלא רובם של חברי מועצת גדולי התורה חושבים כמוני. ואני אומר לך את זה מידיעה מכלי ראשון.

    תראה באיזה צורה הוא דיבר? כמו חולה נפש שזקוק לכדורים. לא לחינם בן אחד שלו התפקר ובת אחת משוגעת. תקח את הנאום של הרב שך לכל רופא והוא יגיד לך שהבנאדם חולה על הראש. אפילו הרב שך אמר באמצע הנאום שלו שהוא חולה על הראש.

    ואני כותב לך לך את זה כליטאי שרוף, הרב שך הרס את היהדות החרדית. כל חלקה טובה שהייתה הוא הצית וכילה. היום אנו אוכלים את מה שהוא בישל לנו.

    נס היה לנו שהרב שטיינמן ברגע האחרון העיף לכל הקיבינימט את הסוטים הללו. שילכו לבכות על המצבה של הרב שך ותפסיקו לבלבל לנו את השכל.

    ולך הרב חיים שאולזון

    אנו צריכים להצדיע לך שאתה חושף את האמת שאתה עוצר את ההתדרדרות הנוראה. תחשוף את הכל כי הנוער הצעיר צריך לדעת את כל השקרים שהאכילו אותנו.

    ומה לעשות
    שאולזון צדק לאורך כל עשרות השנים שהוא כותב. כן, אני מבקש ממנו סליחה לפני ראש השנה.

    השבמחק
  4. למה לראות רע במקום לראות טוב? איש התוכחה הירושלמי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.