רשימת הבלוגים שלי

יום שבת, 29 בספטמבר 2012

העושק בערד נמשך - בגור החליטו להלחם ובכל הכח במושחתים המובילים אברהם מרדכי בורנשטיין ('גימוזעכץ') ויעקב דוד רוזנבוים

אברהם מרדכי בורנשטיין ('גימוזעכץ') מסומן בעיגול
אברהם מרדכי בורנשטיין ('גימוזעכץ') מסומן בעיגול
בס"ד, ממחרת יוהכ"פ, תשרי תשע"ג


מכתב גלוי לראשי גור

אחדשה"ט עם ברכת השנה המתחדשת, באנו בזה אברכים כאובים לתנות את צערנו ומצוקתנו מהטרור המשתולל בימים אלו ע"י אברהם מרדכי בורנשטיין ויעקב דוד רוזנבוים, בנוגע לדירות שרכשנו בערד במהלך השנים כהשקעה עתידית לנישואי ילדינו שיחי'.
כל אחד מאיתנו קיבל טלפון מאחד מהשניים הנ"ל בו הם דורשים מאיתנו בשם מרן אד"ש שנמכור את דירותינו שקנינו ממיטב חסכונותינו ושילמנו עליהם שנים רבות משכנתא, מתוך ראיית הנולד -  מועד נישואי ילדינו בבוא היום בע"ה.
והנה עכשיו דורשים הם מאיתנו בעזות מצח למכור את הדירות לוועדת הדיור של אנ"ש בערד במחירים של 250,000 ₪, זאת בשעה ששווייה הריאלי של הדירה הינו למעלה משלש מאות אלף ₪.
וכאן הבן שואל. מדוע סמוק דמם של אותן זוגות הממתינים בתור לרכישת דירות בערד יותר מדמינו ודם ילדנו? מדוע אנו שהתאמצנו שנים ארוכות לחסוך מפת לחמנו בשביל לשלם את המשכנתא על דירתנו בערד, אמורים להפסיד את ערכה הריאלי של הדירה, לטובת זוגות הממתינים לרכוש שם דירה?
הני תרי צנתרי דדהבי הנ"ל שמהלכים עלינו אימים בטלפונים שנמכור את דירותינו, טוענים שעליית המחירים בערד הינה אך ורק בגלל העובדה שאד"ש שולח בשנתיים האחרונות זוגות רבים לקנות בערד, וממילא זה לא הוגן שאנו נעשה רווח מהעובדה שאד"ש שולח לשם זוגות בכדי להקל על ההורים ועל הזוגות.
מדובר בשקר והטעיה.
מחירי הנדל"ן בכל הארץ ללא יוצא מן הכלל עלו משמעותית במהלך השנים האחרונות. לפני 3 שנים היה ניתן עדיין לרכוש דירות במחירים של 150,000 בערי הפריפריה למיניהם, וכיום בכל אותן ערים מחירי הדירות עלו בכ- 150,000 – 200,000  ₪. אותו תהליך עבר גם על העיר ערד ללא קשר לקהילת גור שמתרחבת שם בהכוונת מרן אד"ש. אדרבה. לעניות דעתנו, העובדה שוועדת הדיור של אנ"ש בערד שומרת בכל כח ומפקחת על כל דירה שנמכרת לאנ"ש חסידי גור, שלא תעלה על מחיר של 250,000 ₪ גורמת לשמירה והתמתנות של מחירי הדירות בכל העיר.
היו בשנים עברו קבוצות פורעי חוק בארה"ב שהתנפלו על רכבות מלאות נוסעים, גנבו מהם כספים ורכוש יקר ערך, וחילקו אותם לתושבי הכפרים העניים. התופעה הזאת כונתה בשם "רובין הוד" על שם אחד מהעומדים בראשה. השודדים הללו לא נטלו פרוטה לכיסם, הם רק עשקו את בעלי היכולת לטובת העניים.
וכי ל"רובין הוד" דמינו???
רבנים ודיינים מאנ"ש ששמעו מהמתחולל בערד הזדעזעו, איזה היתר יש בחושן משפט למעשים אלו? היה מי שהציע שבנוסף לשעה הלכה שלומדים בהכוונת מרן אד"ש מדי יום שו"ע אורח חיים עם משנה ברורה [אורח חיים], שיוסיפו עוד רבע שעה ללימוד שו"ע חושן משפט, ואז אולי ידעו שאין היתר בשו"ע למעשים אלו.
אולי גם נדרוש מהנ"ל למכור את נכסיהם בזול לטובת הורים המשיאים את ילדיהם? מאי שנא הכא ומאי שנא התם?
אנו פונים בזאת בקריאה לראשי עדת גור, לעצור את המגמה המטורפת הזאת. לא שמענו עד כה ברחבי תבל שמכריחים אנשים למכור את דירותיהם ועוד במחיר קבוע מראש. אולי ברוסיה הסובייטית...
אנא. כנסו והניחו לפני מרן אד"ש את הנתונים האמיתיים מהשטח, במקום נתוני השקר שמציגים לפניו, שכביכול יש מי שעושים כסף מהעובדה שהוא שולח זוגות לגור בערד. הניחו את הנתונים האמיתיים שמרבית הדירות כאן נרכשו בשנים שקהילת גור בערד מנתה 150 משפחות ואיש לא חלם על התפתחות כזאת.
הניחו לפני אד"ש את נתוני מחירי הדירות בדימונה ובאופקים למרות שקהילת גור לא באה בהמוניה למגורים שם.
ואגב, ספרו גם לאד"ש שישנם פרוטקציונרים שמשום מה לא קיבלו טלפונים כאלו. בניגוד אלינו החסידים מן השורה, הם שייכים למשפחות הנכונות...
אנא. אל תניחו לטרוריסטים לנהל את חיינו וחסכונותינו, באיומים שאם לא נמכור את הדירות נופיע ברשימה השחורה שתוצג לפני מרן אד"ש. ועוד כהנה וכהנה.
אנו משוכנעים שבימי ראשית שנה אלו, מעשים אלו לא מוספים זכויות לאיש. ואדרבה. מן הראוי היה שיערך בין קהל אנ"ש חשבון נפש מעמיק לשינוי דרך, בכל הקשור לטרור הפנימי, ונגד המשך דרך חתחתים זו, לדאוג לאחד על חשבון האחר.
החותמים בכאב
אברכים בעלי דירות בערד

20 תגובות:

  1. יש רק לציין, שאחד הנפגעים העיקריים שחטפו איום בזריקה מגור טוטלית - י. וולקוביץ, הוא עצמו בשעתו כשהיה בחור בישיבת שפת אמת, הוא היה "הראשון" שהעז לדרדר את הישיבה ולפתוח בטרור גלוי נגד ר' שאול אלתר, כשחילק פשקווילים נגדו בפניו באמצע שדיבר עם תלמידיו בלימוד בביהמ"ד של הישיבה, ואף הביא לזריקתו המיידית מהישיבה ומגור של בחור שהעז למחות בו במקום, שאח"כ סבל הצקות איומות במשך שנים. כשהרבי לא שעה לתחנוני משפחתו ודודו שהוא מחברי הרבי הקרובים, שטענו שאינו אשם ומתחרט וכו'.

    הוא יחד עם עוד כמה עשו את הלא יאומן, ודרדרו את מעמדו של ר' שאול לקרשים, ועימו את המדנות של הישיבה. הבחור ההוא רדף בחורים ושפך דמם. הוא היה מעושי דברם של המערכת של גור "ככל אשר יורוך" [גם אחיו אברהם יצחק מחצור הוא טרוריסט עם דם על הידים ששפך].

    כך שהוא האחרון שיכול להתלונן.

    השבמחק
    תשובות
    1. מפליא. מבהיל. מזעזע. למה החסידים לא מתארגנים ושוברים להם ידים ורגליים? פשוט לקחת אותם ליער הקרוב להפשיט אותם לקשור להם ידיים ורגליים וכל בעל דירה ינסה לכפר על פשעיהם על ידי 40-50 מלקות

      מחק
    2. בינתיים, מה שאתה מציע לעשות להם, הם עשו ל"המון" מנרדפיהם.

      מחק
  2. תיקון טעות: רובין הווד הוא אגדה אנגלית, לא מארצות הברית

    השבמחק
    תשובות
    1. א. כבר למדנו שאיך ערך למכתב אנונימי. לא ייתכן שהמותקף חשוף והתוקף חסוי.

      ב. יש לי אחלה רעיון: אלן שמתאוננים כי עושקים את כספם לנישואי בניהם, שישמרו את הדירה ובניהם יגורו בה. איייךך???

      מחק
    2. הבעיה שאם הבן לא הגיע לגיל שידוכים אסור לך לשמור לו דירה ואתה חייב למכור לוועדה...
      הזוי כבר אמרנו?

      מחק
  3. טענתך דמגוגית, כי הבעיה בגור כיום [להוציא מזמן הפני מנחם שוויתר ולא עשה עסק ולא נתן לחקור ולא להעניש, כי או אז, רוב אנשי המערכת הנוכחית של גור כיום, היה במצב לא נעים מאוד ואולי אף פלילי] וברוב החסידויות [להוציא: סקולען, מונסי, ויזניץ ר' ישראל, רחמיסטריווקא - 2, ועוד], שהתוקפים תוקפים גם בגלוי, והמותקפים / אלו בעם הנאנקים תחת רשעי השלטון, אינם מעזים ואינם יכולים לחשוף עצמם, כי או אז "אחת דתם".הרשעות והנקמה ותאוות הנצחון של ה"מערכת" בקהילות הללו נוראה [לא צריך להרחיק, די להסתכל במעשיהם של 2 נשואי הכתבה הזו וחברם לעבודה "יצחק משה" על שפך הדם שעשו בקור רוח וסדיזם, ובפרט הראשון, להבין זאת. כמו שאסד יציע שהוא מוכן לשמוע בקורת בתנאי שיאמרו זאת בגלוי בדמשק. הלא באותו יום ייתלה ההוא. וע"כ אין ניתן להשמיע זעקת העשוק רק באופן חסוי, וכולי האי ואולי - כי לאנשי השלטון יש די והותר אפשרויות להגיב ללא מורא כמובן. חוץ ממה שגם מגיבים בחסוי בכל הפורומים אך בלי פחד שייתפסו, כי להם מותר.

    השבמחק
  4. מכתבים למערכת זו שיטה עם זקן ארוך לסגור חשבון עם מישהו ולהצטדק 'זה לא אני, זה קולות הציבור' ולאחרונה שאולזון עושה בה שימוש מאסיבי. אבל הסגנון הכתיבה, כמו העקיצות ושרבוב נתונים זוטרים להוכחת ידענות ואותנטיות מוכיחה כל פעם מחדש כי מדובר במכתב עצמי של בעל הבלוג שחושב הציבור מטומטם ושאם הוא יתקוף את מקורבי אד"ש הוא יוכל במקביל להמשיך לטעון שאת האדמו"ר עצמו הוא דוקא מכבד וזו לא אשמתו וכו'.
    למזלנו, שאולזון הוא תככן שקוף ותווית ה'רובין הוד' שהוא מדביק ל'גימזועכץ' בנשימה אחת עם ניסיון האאוטינג המכוער מזכירה לי דווקא את שיטות העבודה של אותו 'מגן החלשים' ו'רודף הצדק' שקצת מתבלבל לפעמים ובמקום לרדוף אחרי עשיית צדק הוא רודף את הצדק בעצמו.

    השבמחק
  5. אתה א.מ.ב. קר הרוח - מזכיר בית הדין לזריקות ורדיפות ושכמותך חבריך לבודקה לעבר ליד ביהמ"ד ברלב"ח, שהצקתם בקור רוח להמונים בגור, שסטאלין יש לו עדיין מה ללמוד ממכם ... אל תטיף על תככנות. איך תרצה שהמעונים שעדיין רועדים ממך יעיזו להיחשף ?

    הלא ייתכן שתצליח להמשיך להפחידם לתמיד, אם הנסיון של השיווק מחדש של [הרבי ו] 2 בניו הצעירים של הרבי בצלופן של נחמדים, יצליח לתעתע בהמונים שביום פקודה ימשיכו איתם, וכשייזכרו יהיה מאוחר, בדיוק כמו שבמשך שנים הצלחתם לשלהב אותנו עם מעשיות מצוצות אצבע שבגלל כך לא השכלנו לנצל את הלב שמחה והפני מנחם, כי תמיד חיכינו ל... וכשהתאוששנו, היה כבר מידאי מאוחר ...

    השבמחק
  6. אני לא מבין את כל הבלגען, אינני חסיד גור

    אך דבר אחד מי שלא רוצה למכור לא יוכלו להכריח אותו למכור פיזית.

    זה שהוא מפחד שיזרק וינודה מהחצר מהקבוצה, וכי מה הוא חשב גם לנגוס בעוגה וגם להשאירה שלימה הרי כמו שהם טוענים ש"א להכריח אותם למכור ולהפסיד אי אפשר להכריח את הקבוצה החסידות החצר להחזיק גייס חמישי שבעת מצוא עושים ההיפך ממה שחינכו אותם כל השנים

    אז לשם מה כל הבלגן הזה מי שלא רוצה למכור יקום ויעזוב ייתכן שימצא מקומות יותר מאירים ומזהירים וימצא את מבוקשו בחצרות אחרות אומן וכד' שם לא יכריחו אותו למכור דירה אולי יכריחו משהוא אחר.

    אבל להתעקש לא למכור ולהישאר, לא נראה הגיוני.

    השבמחק
  7. אתה כן וכן גורי, ומראשי הרודפים את כל מה שזז שם.
    הטענה שלכם מאז השתלטתם על הציבור לאחר 3 וחצי שנות "גלות" בזמן הפני מנחם, היא נבזית מאין כמוה ומתאימה לרשעותכם ככפפה ליד.

    כי אין שום היתר להתעלל שוב ושוב ברגשות הציבור [אינני נכנס כלל לפרשיה בערד שאינני בקי בה, אך חזקה עליכם שהינכם אכזרים ורשעים. אתה בורנשטיין, הלכת להציק אף לאנשים שכבר עפו מגור שיזרקו אותם אם מקהילתם החדשה. מה רצית ? שיתדרדרו ויעזבו את הדת, או ישתגעו ותוכל לומר שזה מ"קפידא" ? כן אנu יודעho שלא פעלת על דעת עצמך !!], בטיעון ש"מי שרוצה שילך". רוב גור באו לגור בזמן הבית ישראל והלב שמחה והפנ"מ, ולא לקחו בחשבון מה שיקרה, וע"כ אין שום זכות להשתלט עליהם ולהציק בטיעון דמגוגי שמי שרוצה שילך.
    הלא אתם יודעים שלא ניתן כמעט ללכת ולעזוב קהילה ואתם מנצלים זאת.

    בדיוק כמו שאתם - בורנשטיין יונתן וא.מ., גוטרמן, ויעקב דוד רוזנבוים [שעוד בהלוויית הפנ"מ צעק בקול שבני הרבי הנוכחי הם "רעבינס קינדער", הוא לא יכול להתאפק אף שבוע אחד] ויענקל קמינר וכהן וקוזליק, ואושרי, ולייבי, ונחום כפול 3, וגלוזמן, וליצמן כפול 2 וכו', ורוב שטיבל רש"י, הרשיתם לעצמכם במשך שנות הפ"מ לזלזל בו ולהציק לו ולשפוך את דמו ולהשמיץ אותו ולא לתת לו לשקם את הקהילה, ולא חשבתם על הרעיון להסתלק מכאן, אזי גם אחרים לא יכולים לעשות זאת [נקווה שנוכל להפנות לכם טענה זו בקרוב ג"כ... כמו שפתחיה ואנשיו תמיד טענו כן, ופתאום כשעפו "הבינו" פתאום אחרת].

    הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום ונקם ישוב לצריו וכיפר אדמתו עמו.

    השבמחק
  8. אנונימי מדובר על ערד ואם אינך בקי בה למה אתה מגיב ומזיל ריר על דבר שלא דובר בו.

    אם כ"כ כואב לך הבטן שלח לשאלזון חומר והוא ישמח לפרסם אבל עשה טובה שלח עם עובדות שיהיה מעניין עד עכשיו לא היה כ"כ מעניין.

    השבמחק
  9. אינני מזיל ריר על דבר שאיני בקי, אנו יורקים את דם הנקיים ששפכתם בלהט וחדווה וברשעות שיצאה מבית מדרשכם. אינני כלל מתיחס לנעשה בערד, אך חזקה על רשעים שמעשיהם ברשעות, ועל זה דובר כאן.

    ברוך ה' יש כ"כ הרבה חומר, עד שאין צורך לשלוח. הוא נוטף [- דם].

    השבמחק
  10. יש לכם כ"כ הרבה חומר לכו תפתחו אתר ותשפכו את כל הזבל שיש לכם בבטן

    השבמחק
  11. יעקב דוד רוזנבוים1 באוקטובר 2012 בשעה 16:29

    תודה על העצות, כמו שאתם במשך שנות הפנ"מ לא פתחתם אתם לזבלכם, כך אנו עכשיו. אולי בעתיד נחזור להציע "לכם" זאת...

    את הזבל שיש לנו בבטן, אתם שפכתם שם ברשעותכם שהיה לכם ממי ללומדה.

    הרשעות, הרדיפה האובססיבית נגד כל מי שדעותיו מעט שונות, והשקעת משאבים עצומים עבור כך, ועבור סתימת פיות, ההצקות האיומות שמעולם לא היו בגור עד ה-15 שנה האחרונות [ועוד העזתם אף לתת הוראות למנהיגים אחרי לרדוף ולהציק לפי ה"רשימות שנתתם להם, כגון הלעלוב'ער שהסברתם שנפטר בגלל שלא ציית (ומה תאמרו "עכשיו" ??..), הם כ"כ נוראים, שמוטב שתעשו תשובה כל ימיכם, יחד עם בקשת סליחה מעומק הלב מנפגעיכם, אולי יחוס אולי ירחם הקב"ה כיון שאצלו יש כן מדת רחמנות ומחילה אף לפושעים, הוא לא למד כביכול ב"חדר" שלכם.

    ואתם עוד מעזים לדבר אף שמי שהמציא בגור את המושג שניתן לדבר נגד רבי ולרודפו ולהציק לו וכו' זה "אתם" ומלככם בראשכם בשנות הפנ"מ, גם בשטיבל רש"י ניהלתם רעביסטעווע מושלמת עם קוויטלעך ויתר גינונים אף יותר מהפנ"מ עצמו, ולעגתם לשיינר ועוד צדיקים בודדים שהעזו לנסוע "נסיעות לפני מנחם [אתם לא חלמתם שהפנ"מ יסיים כ"כ מהר...] ואף לאחר פטירתו לא השכלתם להסתיר את שאגות השמחה שנשמעו משולחנכם בסעודת היא"צ שלו בעוד כל השולחנות האחרים היו עצובים, ואף כיניתם אותו בלעג 'פינחס קוריצ'ער' [קצר, ע"ש שנות הנהגתו הקצרות], ו"גנב" שגנב לכם הרעביסטעווע.

    ואח"כ יש לכם עוד את העזות לבא ולדבר ולהטיף ???

    "יה"ר שבקרוב יתקיים "וגם דמו הנה נדרש".

    השבמחק
  12. גדליה שארר האיברשמיסער1 באוקטובר 2012 בשעה 16:59

    מאיפה שמעת את כל הנ"ל

    הכל מדבריו ..................

    השבמחק
    תשובות
    1. עשיתם זאת תמיד בפרהסיא, כך שלא היה צורך "לשמוע" זאת. נבלים !!!

      מחק
    2. ישראל דנדרוביץ9 באוקטובר 2012 בשעה 7:33

      שמעתי כל הנ"ל מידידי ישראל אקרמן לו אני מוסר דיווח על ערד, מאז שאנו במשפחה גמרנו לחלוב את משפחת הפנ"מ שאביהם קנה מאבי מאות ספרי "אמרי חמד" והיה מחלקם לבר מצוות וכו', ולאחר פטירתו עוד נשארו מאות ספרים בבית, והכל כדי לגמול עם אבי חסד. וכן "קנה" ממנו את דירתנו הקטנה ברחוב הטורים במחיר של יותר מפי 3 משוויה כדי שנוכל תמורת זאת דירה גדולה ברחוב ברוכים. וכן הוסיף לתמוך באבי שוב ושוב. ועל כן בשנים הראשונות להנהגת הרבי הנוכחי ניבלתי את הפה נגדו וגם אבי לא היה חסיד שלו ורתח על ביטול ה"עיון".

      אך כאדם חסר עקרונות עם פה מצחין ללא שרירים עוצרים, אזי מאז שקירבו את אבי לצמרת הנוכחית, החלטנו לעשות סיבוב 180 מעלות ולנבל את הפה על הפנ"מ ובניו ולעורר טרור נגד כל מי שנחשד בדעה שלא הולמת את דעתי ודעת אקרמן ושטול.

      הלא כבר אמרו חז"ל (יומא פו:)"מי שקורא ושונה ומשמש תלמידי חכמים ואין משאו ומתנו באמונה ואין דבורו בנחת עם הבריות, מה הבריות אומרות עליו, אוי לו לפלוני שלמד תורה, אוי לו לאביו שלמדו תורה, אוי לו לרבו שלמדו תורה, פלוני שלמד תורה ראו כמה מקולקלין מעשיו וכמה מכוערין דרכיו, ועליו הכתוב אומר 'באמר להם עם ה' אלה ומארצו יצאו'. תבינו אותי. ע"ז הלא נאמר בגמרא

      מחק
  13. לא, שמעתי זאת מאברהם פינחס דייטש.

    השבמחק
  14. לא, שמעתנו זאת מהשמועס של ה"אֵ-ל א-לקים בציון"... שַמח תשמח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.