רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

מכתב למערכת: הנתונים בסקר החדש על כמות המאמינים: חשבון נפש בציבור החרדי

ראיתי את הסקר המפתיע החדש לקראת יום הכיפורים על כמות המאמינים בציבור היהודי כמעט 77 אחוז, ועוד נתונים מעודדים.
 
תרשו לי עכשיו להסתכל דווקא על חצי הכוס הריקה, ומי צריך לעשות ולערוך חשבון נפש נוקב ולדפוק על החזה יום יום אשמנו בגדנו חטאנו.
 
במשך עשרות שנים מאז קום המדינה, הציבור החרדי אחז משיטת ההתבדלות, ומשיטות מוזרות על הרחקת הציבור הספרדי מסורתי, ובכך דחפו אותם כמעט בכוח לזרועות השלטון החילוני. לשמחתנו, בעשרות השנים האחרונות יש שינוי לטובה, אבל הנזק היה קטלני, וישנה עבודה קשה ומייגעת.
 
וכאן צריך להזכיר שהיה אחד ויחיד באותם שנים אפלות, שהלך נגד הזרם והתלם החרדי, הלוא הוא כ"ק מרן האדמו"ר מלובביץ' שלא הפסיק להתריע שחייבים לקרב כל יהודי, באשר הוא, ורק כך נוכל לשרוד כאן. ועד היום שלוחי חב"ד לא מפסיקים בעבודת הקודש של קירוב ישראל לאביהם שבשמיים.
 
אני לא צריך לתאר כמה בוז ושנאה בעיקר מהפלגנים הליטאיים קיבלו חסידי חב"ד, ולצערנו רובם רובם של הציבור החרדי לא ירדו לסוף דעתו הק' של האדמו"ר מליובאוויץ', שהוא הבין ועיניו צפו למרחוק, מה המשמעות של הקירוב ומה יקרה חלילה עם נזניח אותם. כמה צרות היינו חוסכים בנושאי דת ומדינה? איך היו ניראים רחובותינו, אילו כל משפחה חרדית הייתה מאמצת משפחה חילונית ומסורתית לקרבה ודואגת שהילד יקבל חינוך דתי?
 
הרי היינו זוכים להיות היום עם ישראל שרובו ככולו דתי וחרדי, אלא מה העדפנו להתבדל, לשמור על הערוגה שלנו שגם היא מקרטעת לנו. צריך להבין ולהפנים, ושמעתי זאת לא פעם מהרב יהושע פולק ,שאי אפשר להיות ציבור חרדי כשמסביבנו בליל של גויים, וצריך ללמוד מהשיטה של חב"ד לקירוב יהודים.
 
ב"ה רבים מאד עוסקים בקירוב אבל זה לא מספיק. כל משפחה חרדית ודתי וחייבת להתגייס לעניין באופן אישי. זה המלחמה האמיתית שלנו בחילוניות ובשלטון הכפרני.
 
הנתונים האחרונים מחייבים אותנו לחשבון נפש עמוק, להביא לקירוב המוני של יהודים לאביהם שבשמים.  
 
אשריכם ישראל!!!

3 תגובות:

  1. לשטול הטרוריסט מאשדוד, אקרמן מירושלים, או לייזר נוימן הטרוריסט מירושלים ! "כל הפוסל במומו פוסל".

    מספיק את גור טינפתם. שובו לחצרות מכורתכם, הלא אתם הופעתם בגור ממקומות זרים כדי לטנף את קהילת גור הנפלאה שהבית ישראל הקים לנו במסירות נפש, כשאתם עדיין כלל לא הייתם בגור, וסבתו אם אביו של אקרמן עדיין הלכה בגילוי ראש כידוע וסביו היה סתם מיזרוחניק ???

    השבמחק
  2. יש לומר "מספר המאמינים" ולא "כמות המאמינים". "כמות" מתייחסת לדברים שלא ניתן לספור אותם (כמות הסוכר, כמות האהבה, למשל). על בני אדם, וכל דבר שניתן לספור, יש לומר "מספר": מספר התלמידים, מספר הכיסאות בחדר. שבת שלום!

    השבמחק
  3. חזק!!!!! כבודו "חייב" להדגיש את פעילותו של כבוד קדושתו אדונינו מורינו ורבינו הרבי מלובביץ זכר צדיק לברכה, כדי שאט אט כל אחד יפנים מה העבודה האמיתית של כל יהודי!!!!

    ה' ישמור את כבודו לאורך ימים ושנים ורוב נחת!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.