רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

בנו של הרבי מגור הרה"צ ר' דוד אלתר ביקש סליחה מר' בונים לוין

כאשר מתקנים צריך לתקן, ומאחר ודיווחתי על מה שקרה בחג השבועות כשבנו של הרבי ר' דוד אלתר התנפל על ר' בונם לוין וצעק לו צדוקי, כאשר הוא תיקן חייבים גם אנו לתקן

זה קרה ביום כיפור בהפסקה של בין שחרית למוסף, בנו של הרבי ר' דוד חיפש את ר' בונם לוין ואמר לו כי הוא רוצה לבקש ממנו סליחה על הסטירה שהוא נתן לו בחג השבועות על שקיים מנין בביתו

ר' בונם מחל לו והכל חוזר לכפי שהיה, ר' דוד ביקש ביום הכיפורים להבטיח גם את התיקון של בין אדם לחבירו שכידוע אין יום הכיפורים מכפר עליהם

14 תגובות:

  1. זה פלא, כי משפחה זו מעולם לא ידעו לבקש סליחה ממישהו, וע"כ חוששני שסיפור זה לא היה ולא נברא,
    ואם היה, זה עקב שדודי אלתר נודע לו כנראה סו"ס על המצב, שיתכן שבקרוב יצטרך להגיע ל"יום הדין" - "יום הבוחר" בו לראשונה יצטרכו בני משפחת אלתר להזדקק להכרעת העם ... ומה לא עושים משפחת אלתר למען המשך שליטה ...

    השבמחק
  2. ומה עם מנחם אירנשטיין ראש הקאפעלע, האם כבר ביקש ממנו סליחה על הטרור ששלח את אנשיו לעשות לו בחודש תמוז האחרון ?

    ומה עם ההשתוללויות של דוד [על אי כיבודו וכו'] בבית חמיו שוב ושוב ושוב, ועם חבריו ?

    ומה עם מלחמתו בחודשים האחרונים יחד עם אחיו ש. צבי באחיהם נחמיה, על שנחמיה מונע טרור ?

    תאמינו לי עדיף לגור עשרות מונים את נחמיה [או ישראל מנחם] כאדמו"ר, אף שאולי פחות למדנים או סגפנים, אך הם טובי לב ומציאותיים [יחסית עכ"פ למה שיכול כבר להיות בנש"ק...], מאשר ש.צבי האכזר וחולה הגדלות ומדומיין, ודוד שהינו טיפש מופלג - אף יחסית לאחרים במשפחה שנחשבים ללא חמים [באחריות, תשאלו את אלו שנפגשו בו ואינם מכורים לכל מי שבשם "רבינ'ס קינד" יכונה], ואנוכי ואגואיסט בקנה מידה עצום, אף כשאחרים מתענים.

    השבמחק
  3. ואגב: מה עם אברהם הירשמן ושלום ברוך רוסט, שכבר גלוי וידוע כיום שזו פרובוקציה של אנשיו, כי כשבוע לפני ה"מעשיה" עם תקיעת גפרורים בדלתו של דוד אלתר, דוד ידע לומר לאשתו [ויש עדויות על כך] שהולך להיות תקיעת גפרורים, ולא אבה לספר לה מהיכן יודע, ובבקשה ללכת לישון בארמון הרבי בבימ"ד החדש, ידע לומר לה שאין צורך, כי זה יהיה רק עוד 3 ימים.

    השבמחק
  4. מה היה עם מנחם אירנשטיין?!
    המצאות.

    השבמחק
  5. הרי הכל אצלכם המצאות, כמו שיוסל קופרברג נאם בשטיבל שהרבי כלל לא ידע מכל פרשיית ברקת, ושהרבי ממש נגד הטרור של שטול ואקרמן, וכו' וכו' וכו'.

    וכמו בעשרות פעמים שמיתממים, וכמו השקרים שכל מי שהיה מעורב בטרור נגד מטה פרוש, נזרק, וכמו שהבטיחו להרב שטיינמן לפני כ-6 שנים שהבכיר שנתפס במע"מ ... הועף בזמן שכל השינוי שנהיה הוא רק שהיה הוראה שלא לפרסם תמונות שהוא מופיע בהם ...

    וכמו שמתי שבאו להתחנן על אנשים שמציקים להם" היתה היתממות של כ'ווייס פון גאר נישט, סאיז אלץ די רבנים, כ'האב נישט קיין מושג. אנא ה', תתן אמת ליעקב...

    השבמחק
  6. כמה פעמים נגיד לכם
    שמים על כולכם קצוץ תקפצו לנו
    נחת לראות את התגובות הנזעמות שלכם תמשיכו
    חי חי חי

    השבמחק
  7. דווקא אני שמעתי הפוך!
    שהרב בינם לוין חיפש את הבן של הרבי לבקש את סליחתו.
    בינם בעצמו כבר הפסיק עם הסיפור הזה כשבועיים אחרי שבועות כאשר ראה שזה לא כ"כ מתקבל על הציבור
    וכעת ניצל את יו"כ לבקש את סליחת בן האדמו"ר

    השבמחק
    תשובות
    1. אברהם מרדכי בורנשטיין28 בספטמבר 2012 בשעה 3:49

      זה אמנם הרבה יותר מסתבר - שבונם לוין ביקש את סליחת דוד אלתר ולא להיפך, כי בני הרבי הדומיננטים ש.צבי ודוד [וכן הרבי עצמו], מעולם, אבל מעולם לא ידעו לבקש סליחה מנרדפיהם. אין אצלם את המושג הזה "טעיתי" "סליחה" "חרטה".

      מיד שיערתי שהסיפור על הסליחה של דוד אינו נכון, ומישהו מהמערכת הזין בזאת את רק חיים שאולזון, במסגרתההתכוננות שלהם ליום בו יצטרכו להגיע לציבור רח"ל שיכריע במי לבחור.

      מאותה הסיבה הם גם שולחים ל"גור און ליין" סיפורים נוספים מפוברקים, שכאילו הרבי לא איכפת לו שנוסעים לאומן, בזמן שכידוע לפני כ-3 שנים אז ב.ב.ז. ועוד מבית שמש נהיה חסיד של הרב קלוגר, עשו לו אנשי ש.צבי ודוד אלתר רדיפות איומות, עד שנאלץ לעזוב את גור. ובהמשך הקימו וועדה להילחם בתופעה "האיומה" בה אברכים שומעים דברי חיזוק ממקורות "זרים" ואנשי הרבי דרשו "טיפול" באגרוף ברזל, רק מי שהציל את המצב היו 2 מחנכים בכירים בגור שעמדו על רגליהם האחוריות והבטיחו שע"י שיארגנו מהיום גוף שיארגן שיעורים בחסידות ע"י רבנים בגור, יפתרו את הבעיה בלי בלאגנים, רק לאחר מאמצים השתכנעו הטרוריסטים לתת לזה צאנס בינתיים, לאחר ששיכנעום שטרור נוסף בזמן זה לא ייטיב עם החסידות שהיתה באותו זמן שקועה במריבות וטרור שונים אחרים ג"כ.

      תהיו מוכנים גערערס שבתקופה הקרובה עקב מצב הרבי ינסו כל הזמן בספינים שונים ומשונים לשווק את המערכת ובניו הטרוריסטים, כמי שממש עדינים ונגד טרור, כדי שביום הדין ניתן להם את הקול שלנו, בהסתמכם ע"כ שזכרון הציבור קצר. כפי שאכן מאז החלו החששות למצב הבריאות התמעט הטרור.

      אך אל תתפתו, כדי שלא יהיה אח"כ בכיה לדורות. כל זה יחזיק מעמד עד היום בו יתפסו שליטה. למצער, תנו את קולכם וגופכם רק לקהילה בראשות בניו העדינים יותר של הרבי, אלו שיחסית פחות דומים למשפחת אלתר, שלא הולכים באותה הדרך שהותוותה ב-16 השנים האחרונות - נחמיה, ישראל מנחם, אברהם מרדכי. לא שהם ההבטחה הגדולה כידוע, אך הרע במיעוטו.

      מחק
  8. חיים, אולי תוכל לברר עברינו - מה הרקע של ההבהרה של הרב זנדר ב'המודיע' היום (ערש"ק האזינו) בענין המודעה מערב יו"כ "לפייס ולהתפייס". האם היו טענות עליו כאילו הוא מנסה להטיף 'למשהוא' מוסר?!

    השבמחק
  9. אני מוחה באלו המדברים סרה על מו' ר' דוד אלתר שליט"א.
    מדובר באברך קדוש ירא שמים מרבים ואף חזותו האצילית מעידה ע"כ.
    עוסק בתורה יומם ולילה ובעל מידות תרומיות, ענוותן ושפל ברך ואינו מקיף את עצמו באנשים ומקורבים וכדו'.

    השבמחק
  10. ואני מוחה נגד אלו שזורים חול בעני הציבור בענין דוד אלתר הטרוריסט הטיפש והאנוכי והאגואיסט, שרק בגלל שלומד מ... ומקיים בעצמו הפסוק "גם אוויל מחריש לחכם ייחשב" אזי טיפשי וטרוריסטי גור מנסים לשווקו כאיש קדוש. הוא אף גרוע מאחיו ש.צ. כי ש.צ. יותר חכם ממנו. באנוכיות הם שווים.

    הוא לא קדוש ובעל מידות כמו ... [מישהו אחר במשפחה שפילג את היהודות החרית ואת גור]. רק בדיוק כמו מורו שנהג כך שנים רבות, דואג עפי"ר [חוץ מלעתים נדירות שהתפרץ לו] להסוות את פעולותיו ע"י שליחיו הנאמנים בעוד הוא נשאר כאילו "עדין".

    בענין מה ש"רואים" על הפנים, מספיק סבלה גור מהסתמכות על מה שנראה על הפנים, בגלל זה היא "על הפנים"...

    השבמחק
  11. הנס היחיד של דוד אלתר, שיש לו משפחת חותן שפויים בנושא, ששומרים עליו שלא יעשה שטויות בציבור וכ"ש שאינם מעודדים אותו לכך, להבדיל מחות אחיו ש.צבי, וע"כ בחוץ לא רואים עליו כלום. רק בתקוה שזה לא יפעל לרעת הציבור שיבחרו בו ולבסוף יתחרטו. זכרו גורים !!! עדיפים אחיהם שפחות "משחקים" "העכערס", אך שפויים ולא חולים גדלות כ"כ וגם לב טוב יותר.

    השבמחק
  12. ושוב לכל המשמיצים והמלעגים....
    אינני יודע מדוע נטפלים אתם למו' ר' דוד שליט"א?
    האם בגלל שדואג הוא ל"כבוד בית אבא"?
    והלא כל מי שמכיר את ההיסטוריה של ה-100 שנה אחרונות יודע שרבוה"ק בלי יוצא מן הכלל היו קנאים לכבוד בית אבא ויסודותם בהררי קודש.
    ולומר על ר' דוד את כינויי הגנאי של רוזנבוים הנ"ל הם דברי הבל ורעות רוח!
    כי ההיפך הוא הנכון, ר' דוד הוא אברך משכמו ומעלה עדין נפש המכבד כל או"א ומסביר פנים לכל אדם.
    ואין לו "שלוחים ומקורבים" וכיוצא בזה, אדרבה, הוא מתרחק מהכבוד והולך תמיד ללא בני לוויה ואף כאשר הוא מגיע לשמחות אנ"ש הוא מגיע לבד, נכנס ויוצא בצנעה בלי רעש וצלצולים, אך ורק כדי לכבד את בעל השמחה.
    ועל מה שנכתב כאן על משפחת חותנו שכביכול "שומרים עליו" הלא אין אין שטות גמורה מזו. הוא אינו זקוק לשמירה של אף א'.
    ומכל ההשמצות שנכתבות כאן עליו ניתן לומר "אשרי מי שחושדין בו ואין בו"

    השבמחק
  13. כתב הכותב המתחיל "ושוב לכל המשמיצים:

    "שרבוה"ק בלי יוצא מן הכלל היו קנאים לכבוד בית אבא ויסודותם בהררי קודש" - יסודתו בהררי מידות רעות. יש הלכה מה מתי לעשות מותר לעשות למען כבוד אבא, ואין נכלל בזה היתר רדיפה וכדומה.

    ואין היתר להוציא לעז על הרביים הקודמים לבית גור, כדי להצדיק את הטמטום הנורא שקורה כאן בהנהגה הנוכחית. [ובכלל, מי שיודע הקנאות - גם של האב היא לא רק כשזה כבוד אבותיו, רק כל פעם תירוץ אחר, פעם "כבוד אביו", "[מטה] כבוד התורה", "כבוד גור" "חילול ה'", כל התירוצים - הכל מסייעים לעבודת המלך ... מעניין שלאחרים אין ולא היו תירוצים כאלו כל יומיים...].

    האמרי אמת לא שמר שום טינה לאלו שרדפו את קאצק, אף שאביו לא שמר עימהם על קשר - אך לא רדפם. הבית ישראל לא רדף את אלו שהציקו לאביו כלל רק קירב את כולם. הלב שמחה באופן תמוה קירב את רובב מציקי ומתנגדי הבית ישראל בתוך גור. הפני מנחם עשה את השלום עם הרב שך ולא התקוטט עם מתנגדי אביו. הרבי שליט"א מגור כשמשתלם אזי הוא השלים עם הבעלזער שהציק לאביו הלב שמחה, מיד כשנהיה רבי, אף שכל השנים היה מתעלם ממנו אף בציבור אף שהיה בזה הלבנת פנים. וגם קירב באופן מוזר ותמוה ביותר (ואולי לא תמוה) את "כל" מציקי הפני מנחם באופן גלוי והגדילם ורוממם.וכן גידל את הגאון ר' שמואל פלדמן שרדף והשמיץ את "רבו" הבית ישראל.

    דוד הוא בדברים מסויימים "קופי" של אביו, "כלפי חוץ עדין" ושקט, אך בפנים, אוהו, יש לו כפי שהיה לאביו שלוחים ומקורבים נאמנים שמשאירים אותו ואת פעולותיו בצל. גם על אביו אמרו אותו הדבר שהוא צנוע ועניו וכו' [דבר די נכון מצד עצמו, אך לא סותר הבעיות האחרות הנ"ל של אכזריות ונקמנות ודיקטטורה והתערבות בכל דבר ברוחניות שאינו מבין בו כלמדנות וכו'] ועדין בשנים עברו, עד שהיה חייב לצאת מהצל "בחלק מהמקרים" בעיקר לאחר הנהגתו.

    רק שאביו יחסית אליו הרבה יותר צדיק, כי סו"ס ב"בין אדם למקום" אביו יר"ש מאוד, ואוהב לפעול למען הציבור ככלל וכציבור וכלל לא עצלן. הבן מצד אחד לא פחות נקמן ודיקטטור מהאב [אך גם לא אוהב פרסומת וכו' וכאביו], ומצד שני "הרבה" מאוד יותר "אֶנוכי" מהאב. ו"הרבה הרבה" פחות חכם מהאב, וחולה שגעון גדלות [כשנמצא בחוג המשפחה או חברו הסגורה] בצורה נוראה.

    מה שבכל זאת הרבה לא יוצא לאור עליו זה בזכות משפחת חותנו השפויה, ששומרים עליו "בדרכים עקיפות".

    זיכרו, גערערס, אם תבחרו בו, תתחרטו כל ימיכם [זולת אם מחנכיכם יטמטמו את שכלכם להיות עיוורים כמו שעושים מחנכי המנדליסטים למשל]. לכו אם כבר לאחים המבוגרים יותר. פחות [הצגות] "קדושה" אך פחות טמטום ורשעות.

    מסיים הכותב: "ומכל ההשמצות שנכתבות כאן עליו ניתן לומר "אשרי מי שחושדין בו ואין בו" - סלח לי, אך כבר אמרו על שכעי"ז, שאם הוא יקיים "אשרי יושבי ביתך" ולא יהיה מה שהוא ולא יעסוק באשרי שיאחז וניפץ", אז לא יצטרך להגיע ל"אשרי מי שחושדים בו" ...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.