רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מכתב למערכת: את מי מייצג 'המבשר' את הכלל חסידי או את הלוחמים בחסידים?

כמנוי לעיתון המבשר, עיתון איכותי ונקי ביותר, ומייצג את הציבור הכלל חסידי בכבוד, אבל אני חייב להתריע על מגמה שלא ברורה לי הכוונה בזה, וצריך לבדוק אם לא פועל שם חפרפרת כדי להרוס את העיתון מבפנים. מידי שבוע מישהו מקפיד  שם להזכיר את הרב שך עם סיפורים במוסף התורני שאין לי אפילו מושג באיזה מאפייה אפו אותם לכבוד שבת. רק בשבוע האחרון שוב פעם תקעו סיפור על הרב שך בלי קשר. (לעיתים זה נראה שמישהו משלם עבור זה)

אני לא חושב שמתאים שעיתון חסידי יתן מידי שבוע סיפורים על הרב שך, שהוא בהחלט סדין אדום על כל מה שעולל לציבור החסידי ולאגודת ישראל. לא נראה  את יתד או הפלס מביאים סיפורים כאלו על האדמו"רים שלנו, ולמה אנחנו צריכים להיות נחיתיים.
 
הלימוד זכות היחידי שיש לי שיש מי שמשלם כסף תמורת סיפורים אלו שזה נראה כבר כאילו על בסיס שבועי.
ומכאן אני פונה למשפחת פרוש, זה באמת מוגזם תבדקו מי השתול הזה, שמנסה להרוס את העיתון מבפנים. יש מספיק גדולי עולם ליטאיים וחשובים שאפשר לשים אותם והסיפורים עליהם גם נכונים. וזה יראה שהעיתון הוא לא רק חסידי. לא צריך להגיע לרב שך כדי להראות שיש לנו עיתון איכותי.

המבשר עבר את גבולות הטעם הטוב בעניין הזה ואני שב ומתחנן אל תעברו את הקו האדום. אנחנו לא נוצרים שמגישים את הלחי השניה. יש גבול לכל תעלול.

9 תגובות:

  1. גם אני מצטרף למחאה

    השבת אמרתי לאשתי שאני שוקל לבטל מנוי בגלל זה

    השבמחק
  2. הציבור היחידי שמיוצג על ידי המבשר הוא משפחת פרוש
    כמו בכל עיתון........

    השבמחק
  3. והציבור היחידי שמיוצג על ידי המודיע הוא משפחת אלתר ............

    השבמחק
  4. הגיע הזמן להפנים עיתון משרת את בעליו
    ואין בזה שום הפתעה.....

    השבמחק
  5. ברור, כמו שהמודיע משרת את משפחת אלתר, ומרביציה [- "שולי שוליים" - "טומאתה בשוליה"], אין בכך פלא. נכון

    השבמחק
  6. סיפורי הרב שך בהמבשר נהפך למשהו מוגזם ובלתי מובן. אפילו יתד של היום מזכיר אותו פחות מהמבשר. זה משהו מאד לא מובן. מישהו שם רוצה להאכיל אותנו בכח הרב שך וזה דבר שלא ייעשה. עוד פעם אחת אני רואה דבר כזה אני לא מנוי שלהם וחסל שילכו למחבלים מפוניבז ולאנשי הפלס לא אלי.

    יענקי אשדוד

    השבמחק
  7. יצא המרצע מן השק! הציבור הכלל חסידי מתחיל להבין למה יש מחלוקת בציבור החסידי ומי גרם לזה. אני מציע לבדוק היטב בציציותיהם של אנשי סודו של פרוש כדי להבין מה האינטרסים שלהם במהלכי הפילוג והשנאה שנועדו לפורר את אגודת ישראל מבפנים כדי שהליטאים ישתלטו על כל עמדות הכוח.

    השבמחק
  8. אין צורך לבדוק בציציות מי שהוביל למהלכי פילוג ביהדות החרדית ! זה שקוף ממש.

    זה מי שכבר בזמן הלב שמחה זרקו 5 איש בעל כורחו של הל"ש מגור, מי שפילגו את היהדות החרדית בתשמ"ט כשהלב שמחה היה חולה, אלו שירדו לחייו של רבי משה זאב פלדמן, של הפני מנחם, מי שפתחו "חזית" ישירה נגד הרבי מחב"ד בפסח תש"ן עד לפטירתו כשהעז לסבור אחרת מהם, מי שפילג את גור וגרם למאות ממנה להפסיק להאמין באמונת חכמים לגמרי, מי שהכניס לגור אלימות שלא היתה מעולם ועשרות "זרוקים", מי שאצלם מקבלים עלייתשלישי בערד לראש הפורעים מנהל ה"אוטו פורים" בתשס"ג, מי שפילג למען כבודו העצמי את היהדות החרדית בתשס"ט, מי שלא השאיר אדמו"ר אחד כמעט שלא הסתכסך עמו טוטלית במשך 15 שנות ה.., מי שגייסו מפגני שנאה ומחאה - לא על כבוד שמים רק על כבודם, בסוכות תשס"ט [פרוש] ותמוז תשס"ח, ועוד קודם -על צוקרמן, ועוד ועוד. על זה אמרו "צא ובדוק בתועבות ...".
    שם האינטרסים אמנם היו גלויים: תאוות שררה ושלטון, ותאוות ניצוח.

    השבמחק
  9. לכבוד הרב שאולזון וכל קוראי הבלוג כמי שידוע מה קורה במערכת המבשר אני רק יכול להגיד שהכתב לוי יצחק לפידות שמביא הסיפרים על הרב שך הוא אברך ליטאי מדרום הארץ ומילא אולי בגלל זה הוא מביא סיפרים מראש ישבה ליטאי ואין כאן שום אינטרסים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.