רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012

תלמיד פונוביז': איש השנה שלי

תלמיד פונוביז' כותב:

איש השנה שלי זה ר' חיים שאולזון
 
עם הבלוג הזה אני מסיים את השנה. וגם אני רוצה לבחור את איש השנה, לא רק בשמי אלא בשמם של רבבות בני תורה, שזכיתי בחודשים האחרונים לייצגם, מאז התחלתי לפני כארבעה חודשים לכתוב את הבלוג שלי ב'בעולמם'.
 
איש השנה שלי הוא ר' חיים שאולזון. ואסביר מדוע.
 
הוא האדם היחיד עלי אדמות, שפרץ את הדרך לבני התורה להשתחרר מהכבלים של נתי גרוסמן ושות'.
 
הוא היחיד עלי אדמות שנתן במה פתוחה בלי למצמץ כדי להביא לידיעת רבבות הגולשים על מה ועל למה נטושה המערכה הכבדה על עתיד עולם התורה.
 
הוא היחיד עלי אדמות שניפץ את השקר של נתי גרוסמן ולא נתן לשקרים לסמא את עינינו כפי שהיה כל השנים.
 
בפעם הראשונה בהיסטוריה נתנו לבני התורה לבטא את זעמם על כל מה שהתרחש ביתד נאמן, פוניבז' ביזוי גדולי ישראל בלי פחד מהמחבלים. ובלי שמישהו יכול היה לצנזר אותנו.
 
ושמחתי שלאור הפתיחות של שאולזון רבים וטובים הזינו את שאולזון בחומר רב ערך שתרם תרומה מכרעת למערכה הכבדה.
 
חיים שאולזון הוא מותג שלמעשה בזכותו הציבור הקיא מתוכו ופלט את מודחי יתד בבושת פנים והצביע בקול תרועה בעד גדולי הדור.
 
אני חושב שלשאולזון יש זכות כבירה שברגע האמת, בשעת הכרעה גורלית לעתיד עולם התורה, לעתיד הישיבות, לעתיד גדולי ישראל, רגע לפני שנתי גרוסמן והמחבלים הלכו לחסל אותנו סופית, הוא התנער מכל שיקול פוליטי צר ואחר , ולא עשה חשבונות קטנוניים על החשבון הכבד  שיש לו עם הציבור הליטאי,  והתייצב בגאון לצדם של גדולי ישראל  בכל העוצמה. 

ובסוף הערה אישית, אני המום, בכל האתרים האחרים עובד צוות של עשרות אנשים, ואת כל זאת כאן עשה ועושה אחד ויחיד. מספרים שגם את העיתונים שלו שתיים בכל שבוע בעברית ואידיש הוא עשה לבד בלי עזרת אף אחד. אלו כוחות שרק יחידים בדור זכו לה
 
אני מאחל לכל הקוראים כתיבה וחתימה טובה

2 תגובות:

  1. אין ספק שאולזון הוא איש השנה. האיש שעשה קאמבק אדיר והצליח להיות נושא בכל מרכזי היהדות החרדית, למגינת ליבם של המחבלים.

    כולם רצים כל בוקר לבעולמם וזה אומר הכל. כל פיפס של שאולזון מצוטט ללא הרף, זה הנושא בחדרי האוכל וגם בין העסקנים, מה שאולזון כתב מה הוא הביא ואת מי הוא תקף...

    שאולזון שיחקת אותה בגדול

    השבמחק
  2. שאולזון החדש של בעולם זה לא שאולזון של פנים חדשות. הוא הצליח להיות פתאום חביב של העולם הליטאי, אתה רואה את כל הליטאים של הרב שטיינמן פשוט מתענגים על שאולזון. זה מה שנקרא וגר זאב עם כבש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.