רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

האם ר' חיים קנייבסקי יודע כי תמונתו מתנוססת באתרים חילונים בתשלום על ידי ארגוני צדקה שמנהלים אנשיו?

אני לא רוצה לומר כי אני מאה אחוז בטוח מפני שאין דבר כזה בטוח, כבר שמענו על כל מיני היתרים משונים שלצרכים מסויימים הכל מותר, ובכל זאת אני רוצה להאמין כי ר' חיים קנייבסקי לא יודע ממה שעושים עם תמונתו וכי היא מופצת באתרים חילוניים היכן שמבטיחים כי ר' חיים יתפלל על כל מי שישלח כסף לארגוני צדקה מסויימים

השאלה שאני מציב כאן האם אלו שהזמינו את המודעה ההיא אין להם את מינימום ההבנה כי זה סותר את כל מה שר' חיים אמר בימים אלה? ואם להם זה מותר מדוע שזה יהיה אסור לכל יהודי חרדי המגיע למסקנה שבשביל לעשות כסף הכל מותר כולל להשתמש באתרים חילוניים מחללי שבת, אבל זה מותר רק למי שמקורב לר' חיים לכל היתר אפילו לצורך פרנסה אסור לעבוד במקום שיש רק אינטרנט פתוח למרות שרוב הציבור כלל אינו גולש היכן שלא צריך

משהו מטומטם קורא כאן שצריך הסבר. אני יודע כי יד אחת לא יודעת מן השניה וכשזה אומר אסור השני עושה ולא מתחשב כלל, ובכל זאת אני ממתין למחאה, אם לא אמצא מחאה והתחייבות כי זה לא יקרה בעתיד, כל דברי ר' חיים הם בסימן שאלה

שוב, כמובן רק לאחר שר' חיים יידע את הפרטים כל עוד שאינו יודע, איני בא בטענות אליו

אם הייתי עתה בבני ברק הייתי נכנס לביתו של ר' חיים ושואל אם זה מותר

תגובה 1:

  1. הרב צבי עידן סיפר לנו פעם על שהוציאו איזה מודעה נגדו באיזה עיתון על שם הרב חיים קנייבסקי, ורצה לשאול אותו מדוע כתב נגדו, האם אין אצלו "שמוע בין אחיכם"? ולא נתנו לו להיפגש איתו עד שבאחד מהבריתות שהרב חיים הוזמן להיות סנדק, הצליח לדבר איתו ושאל אותו על זה: ואז השיב לו הרב חיים: וכי אתה חושב שיש לי זמן לעקוב אחרי כל מילה שאומרים בשמי? וכשביקש ממנו שיפרסם שהוא לא אמר כלום, השיב לו הרב חיים, שלא רק שלא יפרסמו את זה אלא שאם יצליח באיזה אופן לפרסם דבר כזה הוא מסכן את כל קרוביו ועצמו ב"טרור"
    הדבר מתאים לכל מה שכותב כבודו, שבשביל אינטרס, או כסף, הכל שווה, אין דין ואין דיין ח"ו אין תורה ואין עולם הבא:
    האם כבודו מכיר הסיפור על "הריי"צ" כשהכניסו לו רובה לאיים עליו שיפסיק את פעילותו, ואז סירב ואמרו לו שצעצוע זה הצליח לעשות מדברנים אילמים, ומאילמים דברנים, ואז אמר: כן, למי שיש לו עולם אחד והרבה אלוהות, לי יש אלוק אחד ושני עולמות,ואתי לא תצליחו,
    אצליהם זה ההיפך, יש הרבה אלוהות( כסף, כבוד, אינטרסים,וכו') ועולם אחד...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.