רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 בספטמבר 2012

מלחמת 'והיו עיניך רואות' ברחוב הליטאי המחבלים עשו פרובוקציה וחטפו פי שתיים


ככה זה כשרוצים למחוק את הרב שטיינמן, המחבלים עשו פרובוקציה הדפיסו וחילקו תמונות לעטר בהם את הסוכות שבה רואים את הרב שך, הרב אלישיב, ואחריו את ר' שמואל אויערבך (התמונה העליונה)

הם חשבו כי זה יעבור בשתיקה, לא עברו דקות וכבר היה ברחוב העתק דומה אבל הפעם את הרב שך עם ר' שמואל אויערבך עם הבן ונכדי הרב שך (התמונה התחתונה)

גורם בכיר ברחוב הליטאי אמר לי כי מדובר בנושא עדין מאוד ולא רצו להשתמש בזה, אבל כשהמחבלים עושים פרובוקציות הם יחטפו פי עשר, הברירה בידם, השיטה הנוצרית של הושטת הלחי השניה הסתיימה, ואם הם לא מבינים זאת אז הנה קבלו

24 תגובות:

  1. אוח, אוח,

    כל הפורום של חיימקה שאולזון התותח היה שווה לרגע הגדול הזה לראות את משפחת הרב שך בסוכה....

    נקווה שנתי גרוסמן יתלה את התמונה יחד עם ביג זירו ויענקלה לבין וכרמל


    ענק!!!!!!!

    השבמחק
  2. היחצנים ביכלר עובדים שעות נוספות, למען זליג והבוס גליק

    השבמחק
  3. כל האקשן היה שווה רק לראות את התמונה הזאת......

    זה פשוט הברקה מדהימה. השונאים יותר מידי אכזרים.

    השבמחק
  4. לדעתי זה לרדת מאד נמוך, אבל כנראה אין ברירה מול המחבלים הארוררים. מי שמבזה את הרב שטיינמן יקבל את זה בפרצוף כמו שצריך שכעת יסבירו לילדים שלהם מי הם בתמונות......

    השבמחק
  5. התמונות האלו זה החרדים החדשים תוצרת הרב שך.

    מהזרע המשחית של אליעזר שך ימ"ש וזכרו..

    נתי גרוסמן תתלה את התמונות הללו בהפלס ליד המחשב שלך ובמועדון בהביליארד.

    השבמחק
  6. חיים אתה פשוט יצירתי, איך יש לך זמן להמציא כל כך הרבה דברים ביום אחד?

    אבל היצירה האחרונה עולה על כולנה....

    זה פשוט מתאים לפרס פוליצר לתקשורת



    השבמחק
  7. רבותי שאולזון משקר עליכם התמונות הללו זה אנשי חב"ד וטוב ואנשי ש"ס שנלחמים במרן האבי עזרי ובמרן הגר"ש

    ובטעות לאכתוב למטה וכל קרני רשעים אגדע


    כעת קבלתי עדכון מביג זירו שהתמונה יצאה מבית ההוראה הידוע..

    השבמחק
  8. לא מאמין אלו נכדי הרב שך????

    אתם פשוט משקרים. שוב פעם שאולזון ממציא דברים וכולם מאמינים לו. גיהנם כלה והוא אינו כלה.

    השבמחק
  9. זה שיצא למנוול אלעזר מנחם מן שך נכד ונינים חילונים,זה עונש משמים בגלל שהמנוול שך דיבר נגד הרבי מלובביץ נשיא דורנו.

    השבמחק
  10. צריך לשנות את הסלוגן "והיו עיניך רואות את משפחת מוריך"

    השבמחק
  11. אין ספק שזה פוסטר המאה שהמחבלים ירצו לקבור את זה. אני ממליץ בחום לעדות מזה פוסטר של צו פיוס או חברה אחרת להראות שאפשר אחדות בעולם היהודי.

    השבמחק
  12. פעם ראשונה ששאולזון קלע למטרה.... ענק ענק ענק ענק

    השבמחק
  13. אני יושב שעתיים בבית ומחזיק את הבטן שלא תתפוצץ מצחוק. כל המשפחה צוחקת החברים נהנים ומעבירים את התמונה במיילים.

    שאולזון עשית לי את החג השמח ביותר של ושמחת בחגך והיית אך שמח,אני פשוט לא מפסיק לצחוק ולהנות. אוי הגדולים הגדולים שלנו. מי זה הקריאייטיב של המודעה?

    השבמחק
  14. איזו משפחה מיוחדת במינה.....

    השבמחק
  15. מעתיקי השמועה.... המשך הדורות.....

    איי, חזק חזק חזק...

    השבמחק
  16. איזה גדולים בלי עין הרע.....

    איך קורא לזה נתי גרוסמן? החרד"שים....



    השבמחק
  17. לכבוד
    הרב חיים שאולזון

    אני מבקש ממך להוריד מיד את הפוסטר ע נכדי הרב שך. זה גורם לפגיעה במשפחת הרב שך ולחשיפה שלא צריך שבנינו ונכדינו ידעו מי ה משפחת הרב שך. שנים מנסים להסתיר את זה מהציבור בגלל בעיית חינוך הילדים ולא בגלל גדולתו של הרב שך, מה יגידו ילדינו שיראו שאלו הם בניו ונכדיו של מרן האבי עזרי? איך נסביר שזה התוצאה של לימוד התורה במשך 100 שנים רצופות.

    ר' חיים יקירי

    אני מכיר אותך עשרות שנים, אני מבקש ממך תוותר על הסקופ הגדול, ותוריד את התמונות של הנכדים החילוניים של הרב שך. אני חושב שזה מבזה מאד ולא מתאים לפורום מכובד כל כך.

    השבמחק
  18. זה עובר כל גבול לחשוף דברים אישיים אמשפחתיים של הרב שך. במקום להתעסק בגדולת הרב שך מתעסקים כאן בנכדים שלו. תתביישו לכם

    השבמחק
  19. נכדי אליעזר מן שך שר"י, צריכים להגיע לכנס הצלת הדורות להראות מה יוצא מהרב שך בעל המחלוקת הפלגן שהחריב את כל היהדות החרדית והשאיר פילוגים ושסעים.

    השבמחק
  20. לזה קוראים תוצאות אפקטיביות וד"ל.

    הבנתם את זה בהפלס?

    השבמחק
  21. הפלס תפסיקו עם הפרובוקציות נגד הרב שטיינמן אתם תשלמו מחיר יקר מאד. אתם משחקים באש תופת. וכבר הזהיר אתכם מרן הגר"ח שליט"א והזהרו בגחלתן.

    השבמחק
  22. ר' חיים
    כמה שנאתי אותך כמה קללתי אותך במשך שנים לא הבנתי מי אתה באמת, אני מודה אני הטיפש ואתה היית החכם, אני מוריד בפניך את הכובע אתה היחיד שיודע לעשות את מה שצריך לעשות רק מעטים יכולים לרקוד בשתי החצרות בעולם החסידי והליטאי גם יחד, נאמנות כזו לגדול הדור לא ראיתי אצל אף אחד, אל תרא ואל תחת מהמחבלים הרשעים הארורים, קנית את עולמך בשעה אחת כשגילית לעולם כולו את האמת שלך, כולנו כל מקללך ואוייבך חייבים לבקש סליחה ואני עושה זאת פה

    השבמחק
  23. רבותי המחבלים זה כת שחייבים פשוט לחסל. אין דרך אחרת. כל מהלך שלהם נגד גדולי ישראל הם יבינו שזה יעלה להם ביוקר רב. וזה רק ההתחלה מה שהם יחטפו.

    לא מפחדים מהם

    נתי גרוסמן רשע ואפיקורס

    השבמחק
  24. חיים שאולזון אתה היחיד שהצלחת לגלות את פרצופם של המחבלים!!! אני מצדיע לך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.