רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 בספטמבר 2012

מכתב למערכת: הכינוס בבית ר' חיים קנייבסקי ואיזה מסר שלחו מבני ברק לשערי חסד?

שלום רב ר' חיים,

מעניין שלא כתבת על זה דבר, אך פטור בלי כלום אי אפשר, ולכן אכתוב לך כמה מלים על הכינוס בבית הגר"ח.

רשמית, הכינוס  בבית הגר"ח נועד כמובן בכדי להקים קול צעקה גדולה ומרה כנגד האינטרנט. אכן, אף אני מכיר כמה כאלה שהאינטרנט הוריד אותם לשאול תחתיות. אך השאלה היא מה העצה כעת? לענ"ד הרכבת כבר יצאה מהחתנה, ועוד כמה שנים כל הפעולות יעשו דרך האינטרנט. למשל, כבר עכשיו בכמה מדינות אירופאיות ניתן לקנות כרטיסים לרכבת רק דרך האינטרנט. גם בארץ זה יקרה תוך כמה שנים, כי תמיד אנחנו מפגרים קצת אחרי העולם. לכן להילחם באינטרנט זה מלחמה אבודה מראש, מה שכן, צריך לכוון את המלחמה לכיוון של אינטרנט
כשר למי שצריך.

כאברך כולל אני יכול להעיד שרוב האברכים בארץ כלל לא מחזיקים מחשב בבית ובוודאי לא אינטרנט, ומי שכן מחזיק אינטרנט בביתו ע"פ רוב זהו אינטרנט כשר, כפי שאני מחזיק.

אך לא על זה באתי לכתוב, כיוון שעל זה כתבת מספיק עת היו כינוסי ענק כנגד האינטרנט.

אני כותב לך כיוון שקיבלתי מידע שהכינוס הזה ואלו שיבואו אחריו בבית הגר"ח נועד לאותת לשערי חסד שהגר"ח לא מוכן בשום פנים ואופן ששערי חסד תוביל את הציבור הליטאי אחר ה-120 של הגראי"ל. דעתו של הגר"ח על שערי חסד ידועה ומשכך הוא יעשה הכל, ולבינתיים בהצלחה רבה, כדי להרחיקם מההנהגה.

ראה את המצב הקשה של שערי חסד, העיתון שלהם נוחל כשלון נחרץ, הרב שלהם נעלם מעיני הציבור, לא שומעים עליו כבר הרבה זמן, ואם היה להם חלום להנהיג אחרי הרב שטיינמן הוא נעלם מהר מאד.

וראיה לכך, בביתו של הגר"ח ישבו בכינוס כמה וכמה רבנים המזוהים ביותר עם שערי חסד, לדוגמא אביא אחד מהם, והוא הרב אוריאל אייזנטל, רב רמות ג', שהיה מאלה שרצו למלון רמדה להקים עמותה חלופית ליתד נאמן לאחר הנוק אאוט שעשו להם. כמובן, בית המשפט זרק אותם מכל המדרגות. ואם אנשי הבית בשערי
חסד עולים לבית הגר"ח אין לנו כל צריך להרחיב על המצב הקשה של אנשי שערי חסד....

כל טוב והצלחה בכל,

כתיבה וחתימה טובה

תגובה 1:

  1. מדהים שאברך אחד חושב שהוא מכיר את כל העולם החרדי ואומור ש"הוא יכול להעיד" - לא פחות ולא יותר - "שרוב האברכים בארץ לא מחזיקים מחשב ובוודאי לא אינטרנט".
    אתמהה! האם אותו אברך ביקר בכ"כ הרבה בתים (לפחות 50% מבתי האברכים בכל הארץ) והוא יכול להעיד (אפילו לא להגיד אלא להעיד - זה יותר חזק) שאין שם מחשב. ונניח שנכנס להרבה בתים, אולי המחשב נמצא בחדר השינה (וממה נפשך, אם הוא אברך אמיתי - לא נכנס לחדר השינה - ואם אינו אברך אמיתי...) ואז הוא לא ראה אותו?
    כמות החרדים שמסתובבים בימינו באינטרנט, הן בפורומים החרדיים והן בפורומים שאינם חרדיים, הינה רבה אז איך הוא יכול לכתוב כזה דבר?
    תמיד תהיתי לעצמי מאיפוא אנשים רוכשים את שגעון הגדלות שמאפשר להם "לדבר בשם העם" גם כשישנו יסוד סביר שהם רואים רק את עצמם (ולפעמים גם את עצמם בקושי רואים...)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.