רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בספטמבר 2012

כשמרן הגאון הגדול רבי אהרן לייב שטיינמן קבר את השקר האמת מתחילה לצמוח

תלמיד פונוביז' כותב:
 
יש אימרה מפורסמת מהרבי מקוצק "אמת מארץ תצמח" כיצד האמת צומחת הרי צריכים לזרוע משהו כדי שמשהו יצמח? ומסביר כשקוברים את השקר האמת מתחילה לצמוח. כולנו עדים לשערוריה הנוראה שהפסל והמסיכה עשו בגיליון סוכות, כל העיתון זיופים של מודעות תוך שקרים גניבות והונאות, איסורים ולאווים דאורייתא ממש. הם עברו הכל כדי לשקר את עצמם שהנה העיתון עובד ולהוכיח ל"גדול" משערי חסד הנה יש לך עיתון כמו לרב שך כדאי לך להמשיך להזרים לנו כספים.
 
מורי ורבותי!!
 
ביום שמרן גאון ישראל שליט"א קבר את השקר וניפץ לפעם אחת ולתמיד את נתי גרוסמן, האמת מתחילה לצמוח. משחקי הפלס זה חלק מפרפורי הגסיסה של השקר שנמצא עמוק עמוק בתוך האדמה ורק הגאווה שלהם לא נותנת להם לצעוק כמו קורח ועדתו משה אמת ותורתו אמת וכולנו בדאים.
 
אנו נכנסים לחג הסוכות מתוך שמחה וחדווה גדולה שגדולי הדור מרן הגראי"ל ומרן הגר"ח שליט"א ניצחו את הכת הידועה של הפסל והמסיכה. וכולנו נודה בקול גדול ובשמחה על החסד שהפליא ה' עמנו.
 
בברכת והיו עיניך רואות את מוריך

8 תגובות:

  1. אולי תואילו בטובכם לספר לנו,איזה שקר הוא ניפץ ?ואיזו אמת תתחיל לצמוח ?
    שרק לא תהפוך לגידול פרא.

    השבמחק
    תשובות
    1. את השקר של גור הוא ניפץ, וההראה שניתן להתמודד עם כאלו שכל מחשבותיהם סביב אגו עצמי, זה לא מספיק ?

      מחק
  2. מצד אחד אחרי שקוראים בבלוגים כאן את כל צדקותו ופועלו של הגראי"ל אפשר לחשוב שהוא הוא שיתגלה בקרוב ממש (כפי שהודיע כאן בעל הבלוג) כמלך המשיח, אבל מצד שני לא ידוע שהגראי"ל יש לו יחוס לבית דוד, כי לא ידוע שהוא בא מהגזע של הרביים, ולכן אולי הוא רק בגדר "משיח בן יוסף", אבל ה"משיח בן דוד" הוא זה שיש לו יחוס בן אחר בן לאח הגדול והקטן של התניא, ולדבריו הרבה זי"ע שליט"א (אחדות, אחדות) גם ראה בו בן משפחה, וחוץ מזה יש לו במשפחתו הקרובה ענף משיחיסטי מאד, והנה הוא מתחיל לצמוח ורואים את המלחמות ה' המלאות באהבת ישראל ("לובביטש" ברוסית זה "אהבה" ו"פנים חדשות" באו לכאן) ולכן כולנו צריכים להתאחד ולבקשו שיפסיק עם המשחקי ענווה ויקבל עליו ברצון המלכות שהעם רוצים שהוא ימלוך עליהם ויוליכנו קוממיות לארצנו עם הטנקים והבלוגים בידינו. יחי המלך!

    השבמחק
  3. ר' חיים שאולזון התראיין ל"הארץ" בראיון יפה מאוד. הקישור: http://www.haaretz.co.il/magazine/1.1832021

    השבמחק
    תשובות
    1. נגד עינינו מתקיימת נבואת הרביים מבית דוד שאמרו שלפני התגלות המשיח יכתבו עליו בעיתונים החילוניים! יחי המלך המשיח כ"ק אדמו"ר חיים שאולסאהן זי"ע שליט"א (אחדות ב"לובביטש" שזה ברוסית "אהבה") וצריך להציע לקרוא לבלוג זה בשם "דבר מלכות" מלכו של עולם!

      מחק
  4. הגר אלתר רוקח הלברשטאם לייפער רוזנבוים29 בספטמבר 2012 בשעה 15:36

    אם ר' חיים שאולזון מתאים להיות אדמו"ר - לא נראה לי, אך לשבח, כי הוא רחוק מ"עולם הדמיון" והשקר בו הרבה מהם שרויים, ואינו כזה מושחת וצר עין באחיו וקרוביו כמו רבים מהם. כך שלכאורה אכן אין ר' חיים שאולזון מתאים בדורנו להיות אדמו"ר.

    השבמחק
  5. אמר אברהם איש התוכחה הירושלמי ס"ט: הואיל וכבר כמה שבועות אני רואה כאן רדיפה על עיתון הפלס והואיל וכתיב והאלקים יבקש את הנרדף, עשיתי שבוע שעבר מנוי להפלס וקיבלתי ב"ה מוסף של "ראשיתך מצער" ועוד שי נאה לחג.. וגם עובד אני ב"התנדבות" לעזור להם אחר שיצרתי עמם קשר טלפוני וב"ה בשתי קיוסקים בירושלים נמכרו הפלס בערב שבת האחרון בזכותי ואני נשבע בגדולי מקובלי ירושלים נבג"מ שעל כל השפלה ובלוג כאן שיכתבו נגד הפלס אכנס בהתנדבות לעוד חנות מכולת בירושלים לשכנע שיביא עיתון זה ואקשר בינו לבין בעלי העיתון... צדק צדק תרדוף עד מוות ועד בכלל זה הסיסמא שלי... הספירה החלה..

    השבמחק
    תשובות
    1. אשריך וטוב לך, ששניהם יצליחו ויכה יוסי את יוסי וכך ירווח לספרדים ולמכונים חסידים

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.