רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 באוגוסט 2012

הזהרו מהצבועים – שומר נפשו ירחק מבר כל

אברך מקרית ספר כותב:

בימים האחרונים אני קורא את הפולמוס בעניין מנחם כרמל, והחרם של גדולי ישראל נגד ברכל לאחר שהעז לעבור על האיסור המפורש "ולא תהיו כעדת קורח", כאשר החל לפרסם בהפלס.

מזה שנים הקפדתי לקנות דווקא בברכל לאחר שאמרו שמנחם כרמל הקים את הצרכנייה לעזור לבני התורה ולא יכניס מוצרים של הרב לנדא בגלל שהוא מהכת של חב"ד. ראיתי בכך יהודי שמוכן באמת להקריב את כולו למען האידיאולוגיה הצרופה וההשקפה הטהורה.

לפתע בחודשים האחרונים הבנתי שאת כרמל לא מעניין שום דבר רק ביזנס, ולדרוך על ציבור בני התורה ולעשוק אותם. פתאום התברר לי אין אידיאולוגיה, ואני רואה "קוקה קולה" של הרב לנדא. הייתי בתדהמה, הרי כל הרשת ברכל קמה שההכשר הזה לא יהיה על מדפי ברכל, שאלתי למה אתם מכניסים הרב לנדא, ואמרו לי כי הרבה מהציבור דורש לעונג שבת קוקה קולה אז אין ברירה. ואחרי זה גיליתי עוד כמה מוצרי הרב לנדא. בקיצור הכל שקר וכסף.

המלחמה האחרונה של מנחם כרמל בגדולי ישראל התברר לי שאכן מדובר באדם שאין לסמוך עליו כלל וכלל ושומר נפשו ירחק מבר כל. ועליו נאמר הזהרו מהצבועין. שעושה מעשה זמרי ומבקש שכר כפנחס.

7 תגובות:

  1. א. תהיו רגועים, אף אברך מקרית ספר לא כתב את זה.
    ב. אם לפני זה היו עושים קניות כי ראיתם אידאולוגיה צרופה, אז כל הכתבה הזאת הזויה, כי אם יש מישהו שיש לו פה אידאולוגיה לאורך כל הדרך ולא משנה אותה מידי כמה חודשים זה מנחם כרמל. דווקא מי שמחזיק בקו אחד, גם הוא טועה הוא ינצח בסוף.
    עי' ערך גור, שכמה שהם בתחתית וכולם נגדם, עדיין הם מצליחים להעסיק את כולם מידי יום וכל העינים נשואות אליהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הייתי מציע לאדון כרמל שאם הוא רוצה למלאות האולם שלו, אחרי מליוני הביטולים אחרי שפסק הגר"ח קניבסקי שאסור לעשות חתונה שמה, הפתרון הוא לפתוח אולם אחד בהכשר של הרב לנדא, ככה למשוך את הציבור החסידי לעשות חתונות שמה!!
      הרי אם מותר למכור קוקה קולה, למה לא לעשות הכשר של הרב לנדא באולם???

      מחק
  2. תביא כבר משהו פיקנטי על גור.

    השבמחק
    תשובות
    1. תן לו קצת זמן לבשל/להמציא/לאפות משהו....
      זה לא בא ככה כלאחר יד

      מחק
  3. לא יעזור לך כלום תסביר למה אתה מוחק וזהו

    השבמחק
  4. לאברך המושחת מקרית ספר האם היראת שמים שלך גדולה משל הרב לנדא בגלל זה שהוא מכת חבד אז אסור ללמוד משנה ברורה ושאר ספרי מרן החפץ חיים כי הוא מביא את שו"ע הרב אבי שושלת חב"ד כמו כן הרוגצ'ובער היה רח"ל ג"כ מחסידי חב"ד מושחתים ארורים נמאסתם

    השבמחק
  5. חיים, נגיש נגדך תלונה במשטרה שגנבת את התמונה מבלוג מתחרה...
    חחח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.