רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 באוגוסט 2012

מכתב למערכת - מי אתה מנחם כרמל?

מנחם כרמל ממשפחה חשובה של חסידי סטריקוב  שלמד בישיבת חברון, החליט לפני 23 שנה לנקוט צד ולהצטרף לדגל התורה. הוא דמיין את עצמו חבר כנסת והזיע קשה. מנחם כרמל נטל חלק מכריע במפלגת דגל התורה, הוא קנה קולות ערבים שהצביעו לדגל התורה ובכך למעשה הציל את המפלגה החדשה מקריסה של ממש. הליטאים אז צחקו על הקולות של אגודת ישראל שהגיעו מאילת, והשוויצו שלהם יש רק "קולות נטו", ובנטו היה עם הרבה חמולות ערבים שכרמל קנה.  בהמשך הבחירות לעיריית בני ברק, כרמל שוב היה מראשי הלוחמים נגד הרב לנדא. הניצחון של החסידים הוציאו אותו משלוותו. כרמל התגורר אז ברחוב יהודה הלוי מול הרב לנדא, כשראה את החגיגות בבית הרב לנדא, הוא נשבע שיפתח צרכניה ללא הכשר הרב לנדא, וכך נפתח רשת ברכל שמחרימה את מוצרי הרב נלדא. כרמל ידוע כטיפוס חם מזג בצורה קיצונית, ההתפרצויות שלו הם לשם דבר, וזו הסיבה האמיתית, אומרים בדגל התורה שאף אחד לא סופר אותו ולא מעז להכניס ייצור כזה לכנסת. כולם זוכרים את ההצגות של כרמל כשהיה חבר עיריית בני ברק, כיסאות התעופפו באויר ובכל מהומה כרמל היה באמצע. בדגל הבינו שהבחור הזה לא מתאים להם. ושוב מצא את עצמו כרמל משתייך לפלג הירושלמי. לפתע הוא נהפך לקנאי גדול, צוחקים בדגל התורה. מה זה חסר לו שוב המחלוקת הזאת, זועמים מכריו וידידיו, למה הוא שוב מעז להלחם בגדולי ישראל? האם לא הספיק לו המלחמות שלו לפני 20 שנה?
 
שם מבטיחים שהפרסום בהפלס יעלה לו ביוקר. בקיצור מה שכרמל עשה כל השנים חוזר אליו היום כבומרנג.

5 תגובות:

  1. להכנס בו ובכל הכוח עד לקריסה מוחלטת וכל המאבה הרי זה משובח. צריך להוריד את הנבל הזה לבירא עמיקתא ולזרוק אותו מאה אמה מחוץ לעיר

    השבמחק
  2. מנחם כרמל, הזהרו בגחלתן. אתה משחק באש. הכל ייעלם לך. תיזהר לך שחצן שכמוך.

    השבמחק
  3. שאולזון, כמה מכתבים אתה מקבל? ממש ללא הפסקה, הא?!

    השבמחק
  4. הליטאים מתרסקים. הזבל האנושי מגיע למקומו הטבעי.

    השבמחק
  5. כרמל עשיר אמיתי שנהנה מהבלגן. כל הכעס כלפיו משעשע אותו ואת הפלג הירושלמי, הוא לא מאוים כלכלית ומחתן את ילדיו.. אז תפסיקו לשעשע אותו כי הוא נהנה מזה!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.