רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 באוגוסט 2012

צביעותם של המחבלים - הם שילמו עשרות אלפים לבזות את הרב שטיינמן ואילו השונאים משלמים בס"ה 500 דולר שידווחו על הנסיעה לאירופה


ככה הם משחקים זו דרכם, מדובר כאן בצביעות שאין דומה לה, והייתי מוסיף במקרה זה ברשעות ואף יותר מכך

ראשי המחבלים פרסמו היום ב'הפלס' על נסיעתו של הרב אהרן לייב שטיינמן ביום ראשון הקרוב לצרפת. ברור שהם לא כתבו 'מרן' על זה הייתי מוחל להם. אבל הם צירפו לצד אותה ידיעה, ידיעה אחרת אשר בהם הם מגנים כל שיתוף פעולה עם כלי התקשורת הפסולים, הם אינם מציינים שמות אבל רומזים, הם כועסים שלנסיעתו של הרב שטיינמן הוזמנו גם קבוצה של כתבים המדווחים בתקשורת ובאינטרנט

ברור שהמחבלים לא אוהבים זאת מפני שזה לא עושה להם טוב, הם רוצים שמה שפחות יידעו על הנסיעה הזו. ולכן הם תוקפים אותם

בשביל להצדיק את מה שהם כתבו הם שלחו לי רשימה של מי שמקבלים כסף וכמה, והנה הרשימה שקיבלתי מהם:

אל המסע יתלוו וימומנו (500 דולר לכל אחד + כרטיס, סידורי נסיעה, מקום לינה ועוד) הכתבים דלהלן:
ישראל כהן - כיכר השבת
דוד רוטנברג - בחדרי חרדים
בנימין ליפקין - בקהילה
דוד דמן - משפחה
ירח טוקר - דובר ועדת הכספים

אני לא לוקח אחריות על הדיוק בפרטים את זה הם שלחו לי, זו גירסתם

כאן המקום לשאול את אותם מחבלים באיזה זכות הם יכולים לבא בטענות. אתם שילמתם עשרות אלפי דולרים לקנאים שיחלקו פשקווילים וישמיצו את הרב שטיינמן במשך שנים, היחצני"ם אצל הרב שטיינמן - אם הפרטים נכונים - בסך הכל שילמו 500 דולר עבור דיווח על הנסיעה, דבר שמקובל בכל נסיעה כזו. אז מה לכם כי תלינו. קודם תסבירו, האם לשלם עשרות אלפים לפשקווילים זה מותר, ודיווח על נסיעת חיזוק בצרפת זה אסור?

ועתה בקשר לשיתוף פעולה עם התקשורת הפסולה. בכל השנים שאתם שלטתם, מי הם אלו ששיתפו פעולה עם התקשורת, אנשי הרב שטיינמן או אנשי הרב אלישיב? מי היה אז בכותרות, מי דאג להעביר את כל מה שרק רציתם שיתפרסם, האם שכחתם שעד לפני זמן קצר אתם הייתם על הסוס ואתם אלו ששיתפתם פעולה עם התקשורת?

הון שילמתם למי שיישבו בפורומים השונים ויכתבו למענכם יכו בכל מי שדעתו שונה. לאלו שאינם יודעים, היו בעבר כמה עם שמות ניקים ידועים שעבדו שעות נוספות יום ולילה בפורומים וייצגו קו מחבלי, הללו עבדו תחת חסותו של  שמואל דויטש שהוא היה פטרונו של אחד ניק בשם אמתער, ועוד אחרים (הרשימה אצלי) שקיבלו משכורת עבור העבודה הזו. מדוע זה מותר היה לכם, האם רק כשהשם בדוי זה מותר? נניח שהיו שולחים כתב בשם בדוי שיכסה את הנסיעה של הרב שטיינמן זה היה הופך למותר?

מתי זו הופכת פסולה, כשזה לא משתלם לכם?

2 תגובות:

  1. אם לגופו של ענין, אף שבעצם הטענה כבודו צודק, אך ישנו הבדל מהותי בכל הקשור לפושקווילים: על הנסיעה זה ברור שאנשי הרב שטיינמאן הם שהזמינו את הכתבים (לפחות במה שמובן ממה שנכתב כאן) אבל בקשר לפושקווילים הם רק "חשודים" שהפיצו אותם, אך הדבר לא ברור, אם כן מצידם הם נקיים, ויכולים (כביכול) להתלונן על התקשורת "הפסולה" בלי שום מניעה מצידם. ממילא אין כאן מקום לכבודו לאותם מילים חריפות שהשתמש נגדם כמו "רשעות" וכדומה.
    ועוד גם בענין הפורומים יש מקום לדיון (וזאת כדי לא לומר שהדבר נתון לספק הקרוב ל"להד"ם") ממילא כל הענין נתון אם לא כדבר שאינו כן לפחות כ"לאו דווקא"

    השבמחק
    תשובות
    1. בקשר לכסף שהמחבלים שילמו למפגינים נגד הרב שטיינמן יש לי אותם מוקלטים שאלתי אותם למה רק נגד הרב שטינמן האם הרב אלישיב יותר צדיק הזכרתי להם את עוונותיו ושאלתי מדוע אותו עזבתם, והם אמרו בצורה הכי גלויה כאן משלמים, שישלמו אנשי הרב שטיינמן להכות בהרב אלישיב נעשה להרב אלישיב את אותו דבר

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.