רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 17 ביולי 2012

ר' שמואל אויערבך מפיץ פשקווילים נגד עצמו העיקר שתפרוץ מלחמה פנימית

לא תאמינו עד להיכן מגיעים הדברים, הוא רוצה מלחמה בכח, וכשהשונאים החליטו כי הם לא עונים, אז הוא כותב פשקווילים נגד עצמו בתקוה שכך הציבור יכנס לענין. אתמול בלילה אנשיו הפיצו פשקוויל ארסי נגד הרב שטיינמן ולפני שעה קלה קיבלנו מאותו מקור מאותו אימייל ומהיכן שמגיע כל חומר התעמולה של 'הפסל' פשקוויל נגד ר' שמואל אויערבך. היאומן דבר שכזה שהמחבלים יכתבו נגד עצמם?

אבל כן, כאן צריך להבין מה הם מבקשים, לפתוח עתה במלחמה על ההנהגה, הם יודעים שבלי מלחמה אין להם כל סיכוי הם הפסידו את המערכה הזו. רק מלחמה של ממש היא אשר תחזיר להם את הסיכויים, אם כי גם אז סיכוייהם קלושים אבל אולי יצליחו. ואם לא, אולי הפילוג יהיה לטובתם, הם יקבלו נתח גדול יותר. כל עוד ששקט לא עונים להם, זה עובר בשקט יחסית, פירושם של דברים שההנהגה בידיו של הרב שטיינמן והוא זה שיקבע מי יהיו נציגי 'דגל התורה' בכנסת ובעיריות

ועל כך המערכה. למי שאינו מבין מה קורה כאן ומדוע פרצה המלחמה אתמול, כששמעו שיתכן והולכים לבחירות, זה הדליק אצלם נורה אדומה, מפני שהאיש שיקבע עתה מי יהיו נציגי 'דגל התורה' בכנסת יהיה הרב שטיינמן ולא אחר. לכן חשוב להם שהרב שטיינמן ייאלץ לנהל מו"מ עימם, וזה לא בא בחשבון, הרב שטיינמן יקבע וזה רע להם

אם הייתי היועץ של השונאים, הייתי מציע להם לא להגרר למחלוקת הזו ולא לענות על הפשקווילים של המחבלים, שהם יכתבו עוד פשקוויל ועוד פשקוויל עד שימאס להם. השונאים במצב מצויין וכל פשקוויל או תגובה מצידם רק יזיק להם, הצד המחבלי ירוויח מכך

אם אתם רוצים לראות את הפשקוויל המפוברק נגד ר' שמואל אויערבך תכנסו כאן: http://bektzara.blogspot.com/2012/07/blog-post_8433.html

3 תגובות:

  1. כמה שאתה צודק!!!
    קיבלתי את זה ואמרתי, איך הגיעו השונאים למייל שלי? זה כנראה המחבלים ששולחים לי כל דקה מייל נוסף על ההצלחה הענקית של הפלס.

    השבמחק
  2. חיים, יש לך את המאמר המלא? אני רוא ה כאן רק את הדף הראשון...

    השבמחק
    תשובות
    1. כנס לכאן ותמצא אותו
      http://bektzara.blogspot.com/2012/07/blog-post_8433.html

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.