רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 ביולי 2012

חנופה לחילוני - לאן נעלם אריה דרעי מדוע הוא נעלם מן ההסברה שלא לגייס בחורי ישיבות?

אם תשימו לב, בכל המערכה המתנהלת על גיוס בני הישיבות לא שומעים את אריה דרעי. מדובר במי שאוהב לדחוף את האף שלו לכל נושא וענין, הוא אומר כי הוא מעוניין בפוליטיקה בלהנהיג את הציבור החרדי, ובנושא כל כך חשוב הוא לא אומר מילה

מדוע?

מפני שהוא חושב על המחר, הוא רוצה להתייפייף בפני החילוני להראות לו שהוא 'נאור' הוא לא 'חשוך' כמו אותם החרדים השחורים, מצידו צריך להתגייס, הוא אפילו יוכיח עם תמונה שלו כשהוא שירת בצבא

אריה דרעי יכול היום לסתום הרבה פיות, בידו היכולת והכח פוליטית לשכנע את מי שצריך שיירדו מון הענין או לפחות יורידו את הווליום. קחו לדוגמא את חיים רימון החבר הכי טוב של אריה דרעי שיש לו השפעה מאוד גדולה בקדימה, רימון היה יו"ר קדימה עד לאחרונה, אם דרעי היה פונה אליו ומפעיל עליו את השפעתו, זה היה עוזר הרבה. ומתברר כי דרעי לא מעוניין, הוא רוצה שהמאבק הזה יכשל בשביל שהוא יוכל לטעון מאוחר יותר, הנה, אם אני הייתי בהנהגה הייתי מונע את המצב הזה

האגו האישי חשוב לו, לא טובת החרדים

3 תגובות:

  1. השאלה שלי היא: למה צריכים אותו? ובעצם: מה מועיל הסברתו? והמסקנה שלי היא שכמו שאני מרגיש שכל דיבוריו הם מיותרים ככה חושב רוב הציבור ולדעתי גם הוא חושב כזה. בדרך כלל כל מקום שהוא מכניס את האף זה במקומות כאלו שאם מדבר או שותק הענין לא תשתנה רק שהוא מופיע כאילו שכל דבוריו הם מחושבים ובקול משיחי כזה, זה הכל, אבל בגיוס בני הישיבות לא יעיז להמר כי בכל צד שייתפס יצא מפסיד מהצד השני...

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שרואה את עצמו מנהיג חייב לשלם את המחיר הזה הוא לא יכול לשחק כאן כן והיכן שלא משתלם לי לא

      מחק
  2. מסכים לכל מילה. הוא שמאלני צבוע שיודע לחלק חיוכים ותו לא.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.