רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 ביולי 2012

רק עשרה גברים הורשו להכנס לברית שנעשה בחדרו של הרבי מגור הבוקר על פי בקשתו

כבר היה לעולמים כשלא היה ברית בגור והרבי מגור ביקש רשות מהרבי מבעלזא שחסיד בעלזא יאפשר לו להיות סנדק. זה היה בשל כדורים שנאלץ לקחת ולמרות שעל פי הלכה הרבי מגור אז מותר היה לו אפילו לאכול, בכל זאת הוא נסע לאשדוד היה הסנדק ויצא מידי ספיקות

במצבו הנוכחי של הרבי אין אפילו ספק ספיקא שהוא פטור מצום במיוחד כשמדובר בנדחה ויש מקום להקל אפילו אצל מי שמצבם הרבה פחות ממצבו של הרבי, ובכל זאת הוא לא רצה להפר את הצום בלי ברית ולכן הבוקר עשו ברית בחדרו, אבל הרשו רק ל-10 מבני המשפחה להכנס, ויצויין כי לבעל הברית אחים וגיסים יותר ממספר זה ולא לכולם נתנו להכנס

26 תגובות:

  1. תודה על הדיווח.
    לדעתי תהיה טובה גדולה ליהדות החרדית אם הפּגישׁה בּין הרב שׁטיינמן והאדמור מגור אכן יקרה.
    האם אתם חושׁבים שׁישׁ סיכוי שׁהיחסים שׁהיה בּיניהם לפני פּרשׁת חינוך אצמעאי עוד בּאופק?

    השבמחק
    תשובות
    1. המדרגה של מעבירים על המידות היא גבוהה ולא כולם זוכים לה לכן קשה מאוד להשיב על שאלה זו

      בעיית הבעיות שאנו חיים בעולמה של שקר, האינטרס הוא המוביל וקובע ולא האמת הישרות והמידות טובות ולכן אנו עדיין בגלות

      מחק
  2. מה קורה עם סיום השס אנשים מורעבים למידע וחוץ ממך אין מי שיאמר משהו

    השבמחק
    תשובות
    1. הם משנים בכל יום. אמרו כי הוא יבא לסיום המרכזי מאוחר יותר אמרו כי רק ביום ראשון הבא בבית הכנסת בירושלים. עתה הם שוב אומרים כי יתכן והוא בא, אבל כשאתה שואל בטוח, הם אומרים רק ה' יודע אם כן או לא. אני מבין שמצבו כזה שאי אפשר לדעת מיום ליום וזה תלוי במצבו באותו יום ובאותה שעה כך שמבחינתי כל האופציות פתוחות, אם כי הרגשתי, אני מסופק אם נראה אותו בסיום הגדול

      מחק
    2. על יד מי ישב על יד פרוש ?

      מחק
    3. מועמדות למה? (בסגול)

      מחק
    4. אתה דואג מי שיישב לצידו של פרוש, אז אם יש לך עם זה בעיה, תגיש את מועמדותך שתשב אתה לצידו

      מחק
    5. אתה לא הבנת את השאלה

      מחק
  3. מה את זה יענקעל ליצמן הרשה?

    השבמחק
  4. האם התמונה היא מהברית היום? מזהים שם את הנכדים של מוניה

    השבמחק
  5. מה את זה יענקעל ליצמן הרשה?

    השבמחק
  6. קיבלתי עכשיו תמונה מביקור הבעלזער. המצב של הרבי לא נראה רע במיוחד ברוך ה

    השבמחק
  7. ok אני לא מבטיח שזה מעכשיו אבל ככה אמרו לי ואני מאמין שאתה יכול לברר זאת

    השבמחק
  8. התמונה הזו עלתה היום בבחדרי
    זו תמונה ישנה,רואים את זה בברור
    עוד ספין מבית גור.

    השבמחק
  9. למה שיבוא? הרי פרוש מארגן את זה....
    אא"כ ברצונו להפריך את השמועות...אבל בהפוך על הפוך-דווקא יגידו שזה בשביל להפריך אבל המצב האמיתי....

    השבמחק
  10. אתה צודק רואים את הכילים היפים והפירות הדר זה בוואדי מביתו של הבעלזאי חוץ מזה מי יכול להאמין שיצא תמונה מביתו של האדמור מגור הרי בשבילו זה אסון לצלם אותו אגב אתה אומר שזה ספין אז למה כעבור כמה דקות זה נמחק מבחדרי ואני מאמין לא על ידי הוויזניצאים ולא על ידי הבאבובאים וגם מישהו יכול להסביר לי למה גור מוחקים מילא מה שנגדם אבל למה למחוק דברי שבח שכותבים עליהם למשל היום ראיתי בחדרי אשכול בנושא דרשו ש 25 % מנבחני השס או משהו כזה הם חסידי גור האשכול החזיק מעמד שעה ואז נעלם מה הבעיה בכזה פרסומת??

    השבמחק
  11. לא מעוקצך..

    השבמחק
  12. ועוד איזה עוקציך-כארס של עכנאי

    השבמחק
  13. בפרט מחיים שאולזון שמתהדר באשכול סמוך שהוא עוסק במצוה כל ימיו לשם שמים להביא את האמת וכו׳ ואני תמה, איזה לשם שמים יכולה להוות בפרסום ובלעיסה ובהעלטה ברבים עוד הפעם ועוד הפעם פרטים אינטימיים ואישיים של בן אדם (עזוב רבי וכו׳) כשברור כשמש בצהריים שהאיש אינו רוצה בזה והאיש גם הביע התנגדות מוחלטת לעיסוק בנושא?

    תמיהני.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה כותב כי אני עובק בפרטים אינטימיים ואישיים. פלא לי עליך. כל רבי שעושה עשירית ממה שקורא כאן תמצא עשרות עמודים עם פרטי פרטים באתרים לא יפסיקו 24 שעות ביממה לדווח על כל פיפס. פה בסך הכל סיפרתי כי היה ברית בחדרו של הרבי והכניסו רק עשרה אנשים, מה יש פה אינטימי. הכוונה כאן לומר בשביל שלא להכביד עליו הכניסו עשרה. ומה יש פה פרטי. האם יש ילד שלא מבין כי ברית בחדרו של הרבי בט' באב בבוקר מה מטרתו?

      ובאשר לטענתך כי הוא מתנגד שיעסקו בנושא. עשרות אדמורי"ם ציוו שלא לצלמם, אז לא מצלמים אותם? לו ידעת מה אני יודע על מצבו של הרבי בפרטי פרטים ולא מפרסם, לא היית כותב מה שאתה כותב. אם הייתי רוצה להביך הייתי כותב את האמת כמות שהיא. וכאן מפני שמדובר בענין אישי - למרות שאחרים יטענו כי מאחר ומדובר באדמו"ר הציבור צריך לדעת, אבל לא אלך כל כך רחוק ולא כותב

      מחק
  14. שמעתי ממישהו שאחד ממשפחתו היה שם היום, שב״ה הרבי נראה טוב, כמובן רואים שהוא מתאושש , אבל חיובי מאוד. שה׳ ישלח לו רפואה שלמה במהרה.

    בנוגע לשמועות , זה הכל מגיע מחסידים, שום דבר מגיע מבפנים, אז תפסיקו אם זה או זה או מחר או סיום וכו׳ מי שמכיר את גור יודע כל השנים שהמילה האחרונה מגיע מהרבי , אז בא נשים את בצ ונחה ונראה בעצמנו מה יהיה בסוף.

    השבמחק
  15. פגשתי היום חסיד גור, ושאלתי אותו בקשר למצבו של הרבי
    הוא ענה לי ככה: מסמתא המקורות שלך זה מהאינטרט, כי פה לא מדברים... וממה נפשך, אם הדברים לא נכונים אז זה לא נכון אז למה לדר
    ואם זה ח"ו נכון, הרי ביקשו לא לדבר - אז לא נדבר
    נהניתי מזה!
    כל הכבוד !

    השבמחק
  16. אוי אוי חיים אני לא מקנא בגהינום שלך אתה מלבה סתם מחלוקת בעם ישראל איך אומר אמנון יצחק יוציאו לך בגהינום שערה שערה מה.........אתה עוד יכול לשוב בתשובה שלימה ולהיות מאלו שעושים שלום בעולם החרדי ולא חלילה להיפך ..
    אחד מני רבים המצפה לפסוק יתמו חטאים ולא חוטאים.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.