רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 ביולי 2012

עד מתי ניאלץ לסבול מאותם מחבלים בכרמים? הגיע הזמן לעשות סדר בקברו של הרב שך

תלמיד פונוביז' כותב:

לפני חודש באחד מהבלוגים הראשונים שלי, העליתי את הנושא הכאוב לבני התורה בבני ברק, על התופעה הלא יהודית, שנעשה סביב קבר הרב שך בבני ברק. והוספתי אז את דבריהם של גדולי ישראל שזה עניין עבודה זרה ובחינת לעג לרש וביזיון המת. כל התוארים על מצבתו של הרב שך שכלל לא תואמים את אישיותו, ובכלל כל הסגידה ופולחן העבודה זרה סביב קברו, היא תופעה שהרב שך עצמו סלד ממנה וצחק עליה בחייו, ואמר בעצמו שזה עבודה זרה, ולא ייתכן שדווקא במותו יהפכו את קברו ל"אתר פולחני" שמעורר שאט נפש וסלידה של ציבור בני התורה. לפי הקצב הנוכחי עוד יתחילו להקטיר שם קטורת ולחלק סרטים אדומים למאמינים.
 
רבים פקפקו בדברים שכתבתי לפני חודש, ושוב חשבו שאנו מגזימים. לשמחתי התמונות שהובאו מתוך הקבר, מוכיח את גודל הביזיון העצום שנעשה שם יום יום לעיני השמש. תלמידי הישיבה לא יודעים איך לקבור את עצמם מבושה. מרן החזון איש ומרנן ורבנן ראשי הישיבה ר' שמואל  ור' דוד זצוק"ל, ענקי עולם ממש, יושבים ובוכים בשמיים לאן דרדרו חבורת שפלים ובראשם נתי גרוסמן ומספר שרלטנים את עולם התורה והישיבה הגדולה שהייתה לשם ולתפארת.
 
הפולחן סביב קבר הרב שך  מטרתה האמיתית היא גזילת כספי הבני תורה ופרנסה לנכדיו ולניניו, ולאנשי נתי גרוסמן, שבמקום להישמע לגדולי ישראל החיים עמנו, נהפכו ל"כת משיחית" קיקיונית הזויה, סוגדים לאדם מת, וכאשר מעיפים אותם, בהוראת גדולי ישראל מיתד נאמן הם צועקים ש"גזלו" מהרב שך את העיתון. כאילו הרב שך עדיין חי והם לא שמעו שקברו אותו בט"ז חשוון תשס"א. ממש אותם סממנים של כת שבתי צבי וכל הכתות המשיחיות שנעקרו מהעולם, וכאן בבני ברק הקימו אותם מחדש על קברו של הרב שך.  
 
באמת אין לנו שיג ושיח עם אותם אנשים פורקי עול, שהוציאו את דיבת בני התורה רעה בכל העולם, ומתעטפים באיצטלא של קנאות מזוייפת. ידועה לי דעתם של גדולי ישראל שליט"א שהמצבה שהקימו על קברו של הרב שך מנוגדת להלכה ויש לנתצה, וכל העת שהיא עומדת שם היא בניגוד גמור להלכה בשו"ע וגורמת צער לנשמתו של הרב שך שיום יום נתבע בשמיים.  לצערנו כולם עדיין מפחדים מאותם בריונים אלימים. ואני שואל וזועק איך אנו תלמידי הישיבה לדורותיה נספוג את הבושה הזאת, שבמרכז קבריהם של גדולי הדור ממש, ראשי הישיבה והר"מים שהעמידו אלפים אלפים של בני תורה, אנו צריכים לסבול מאותו פולחן אישיות המנוגדת למסורת ישראל סבא, ונהפך למין קבר של שייח' עם רמאויות ואיסוף כספים, ולחשים שונים ומשונים. אוי גיוואלד.
 
עד מתי ניאלץ לסבול מאותם מחבלים בכרמים? עד מתי ניתן למשחיתים להשתלט על חיינו, ולהפוך את כולנו לאנשים לא שפויים, שמתעסקים עם מתים ופולחני עבודה זרה. שוב יגיע בעוד שבוע וחצי ערב ראש חודש אב ונראה את המודעות הקבועות ברחבי בני ברק, שוב נשמע את הרמקולים לעלות לציון האבי עזרי, וכעת אם אתם עדיין לא יודעים יש להם את קרן האבי עזרי לשיפוץ הקבר וכספים שהם אוספים וחומסים מציבור בני התורה.
 
כשם שעשו סדר ביתד נאמן, וזרקו לכל הרוחות את אותם משחיתים, יש לסלק את המצבות וכל השלטים ההזוים מאיזור הקבר של הרב שך, לנתץ את "מזבח האשרה" שבנו על קברו ולהקים מצבה כפי שיש שם לכל ראשי הישיבה. בני התורה לא יכולים יותר להכיל את הביזיון הגדול הזה. מי שחס על כבודו של הרב שך, שיתחיל לטפל בעניין הזה ומיד.
 
ויפה שעה אחת קודם

11 תגובות:

  1. האמת, לא הבנתי "מהי עבודה זרה" ולאיזה אשירה כבודו מתכוון?
    למה שהיא נגד ההלכה?
    וסליחה על הבורות שלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תלמיד פונוביז' שלח לי תגובה זו על שאלתך

      למגיב: כידוע לך הרב שך אמר על ברסלב שזה עבודה זרה בגלל שהם דורשים אל המתים. לפי דעת הרב שך וההולכים בעקבותיו מה שהם עושים זה בדיוק אותו הדבר. ושיא החוצפה, שהרב שך עצמו שלעג ורמס אחרים שקידשו קברים עושים לו את זה והכל בשביל בצע כסף וחמדנות ממונית. זה מה שרצה הרב מפוניבז' זצ"ל?

      בעיה נוספת ולא פחות חמורה זה המצבה ההזויה על תוארי השבחים על מצבתו, שגם על רבינו הקדוש לא כתבו כאלו שבחים. עיין בתמונה ובבלוג הקודם שלי על המצבה ועל פי הלכה אין לכתוב שבחים גדולים על הנפטר אם באמת לא היו בו שבחים אלה, ובפרט על המצבה של הנפטר, שהדבר מזיק לנפטר, ומעורר עליו קטרוג, ובשמים תובעים אותו על זה.

      בעז"ה אני יכול לבשר שהתופעה הפסולה הזאת עומדת להיפסק בעזרת כמה יוזמות מעניינות של תלמידי הישיבה, שכואב להם הביזיון הנורא הזה שעבר כל גבול, שיביכו את המחבלים ונכדי הרב שך השרלטנים. ערב טוב

      מחק
  2. לא אני צריך לענות לך אלא תלמיד פונוביז' אני יכול רק לשער למה הוא התכוון

    סגידה אל המתים היא שאלה מאוד קשה בהלכה. לפני שלשה שבועות בפרשת המרגלים עסקתי בבית הכנסת בשיעור השבועי שלי בפרשת השבוע בשאלה האם מותר היה לכלב לעלות לקברי האבות ומדוע על פי תורה פניה אל המתים אסורה. מותר, רק בתנאי שמבקשים שיהיה מליץ יושר אבל חלילה לא פונים אליו. על פי התפיסה הליטאית המקורית אין םפק כי מה שעושים היום בקברים זו עבודה זרה, וממילא היא נגד ההלכה

    השבמחק
  3. הרב שך עצמו התבטא נגד החסידים שהם עבודה זרה. והנה כאן תלמיד ליטאי מפונוביז' חושב שאת הרב שך עצמו הפכו אותו לאליל לאחר מותו. זה המשמעות של עבודה זרה. לפרוש מגדולי ישראל ולהתחבר לאדם מת טיפה סרוחה רימה ותולעה.

    השבמחק
  4. אני מזדהה עם הדברים שנכתבו כאן. הרב שך יצא לכולנו מהאף. כיום יש לנו את הרב שטיינמן ור' חיים קנייבסקי, והם מנסים בכוח להחיות את הרב שך, ולסחוב אותנו לקבר שלו. כאיול ששם אנו מקבלים הנחיתו והוראות מה לעשות. די הוא כבר מת לפני עשר שנים. הוא לא מעניין אף אחד, מה אתם מנסים שוב פעם לחקות את חב"ד.

    השבמחק
  5. לא היה ביזיון גדול לציבור שלנו כמו מה שקורה עם הרב שך. וצודקים שהעיפו את נתי גרוסמן וכל הבריונים מיתד נאמן. הציבור פשוט מאס בהם.

    השבמחק
  6. ולמה אתם לא מפרסמים שבחורים ובחורות שבבניקים נפגשים שם ומעשנים סמים? והפריצות הנוראה במקום. אני ממליץ לכם לצלם שם בליל שישי ב-2 לפנות בוקר

    השבמחק
    תשובות
    1. בשבת אי אפשר לצלם, אולי כדאי לשלוח צלם גוי

      מחק
  7. הרב שך נפטר בטז אב תשס"ב, ולא בתשס"א.

    השבמחק
  8. אברהם ישעיה כץ11 ביולי 2012 בשעה 9:11

    סוף סוף יש אתר שחושף את האמת. מר שאולזון לצערי הגדול אתה משרת ציבור ענק של בני תורה שמאס בדרך הבריונית של השכניקים. כל העולם חושב שכל ליטאי הוא שכניק והוא מחבל, למרות שזה רחוק מהמציאות. גם ביחס לחסידים, לא כולם חושבים כמו הרב שך. אני חושב שטוב יעשו המחבלים שיתנו לרב שך לנוח בשלום על משכבו ולתת לגדולי ישראל לנהל את המערכות, ולא לתת למצייגי אנשים שנפטרו להכריח אותנו לחשוב מה שהם חושבים שהרב שך היה עושה כעת. זה פאתטי ומגוחך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.