רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 ביולי 2012

תזכורת למי שצריך: מי חשף את התאריך של יציאת העיתון החדש ומדוע ר' שמואל אויערבך לחץ שיוציאו מיד אחרת ייאלצו להמתין שנה

מי שיילך אחורנית לכל האתרים והבלוגים למיניהם ימצא, כי המידע שהבאנו לפני כולם היה מדוייק, אף אחד אז לא רצה להאמין לנו שאנו יודעים על מה אנחנו מדברים, אבל המציאות היא ההוכחה הטובה ביותר. כשכתבנו לפני שלשה חדשים שפרצה מלחמת עולם בין ר' שמואל אויערבך להרב שטיינמן, היו פורומים שזעקו כי אני 'הזוי', אותם אלו כאשר נאלצו להודות כי צדקתי לא ביקשו סליחה. גם עתה כשכתבתי כי התאריך הוא כ"ג תמוז לעגו קבעו כי אני 'הזוי', אז הנה יש לכם, ותבדקו טוב מי הוא ההזוי ומי יודע מה שהוא מדבר

אני יודע שהדברים כואבים למי שלא אוהבים את הדברים. אבל הגיע הזמן שיתבגרו קצת וילמדו להבחין בין רצוי ומצוי. גם אני הייתי צעיר והייתי כמוכם, אבל השנים לימדו אותי איך להתייחס לכל נושא, גם כזה שאני לא אוהב אותו, ולהשלים עם המצוי למרות שהרצוי היה האחרת

ר' שמואל אויערבך הוא זה שבמוצאי שבת בביתו זעק כי חייבים להופיע ביום שהרב שך הופיע, אחרת ניאלץ להמתין שנה. הרב שך קבע את הכ"ג תמוז אז רק ביום הזה מופיעים. צעקו כי זה לא מספיק זמן והוא לא רצה לשמוע, הוא אמר כי אחרת ייאלצו להמתין שנה נוספת. כשאמרו לו כי מדובר בשלשת השבועות הוא אמר כי הרב שך כבר בשעתו דן בענין ואמר כי זה ענין של פקוח נפש, כל יום בלי השקפה זה יום של סם המוות, ואי אפשר להמתין שנה עם מצב כזה. חיביים להציל ומהר

מה שמעניין, היה שם אחד שאמר אם מדובר בפיקוח נפש אז מדוע שלא יפתחו מיד. ר' שמואל גלגל עם מילים ואמר כי מאחר והרב שך קבע את יום כ"ג תמוז, אז אין מנוס וזה היום ואני מצוה להתחיל ביום הזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.